kawasaki z1100 verbouwen

Gaat r lekker uitzien :Y Dikke fiets :Y

Het enige wat ik jammer vind is de bevestiging van je demper omdat de ring niet in het midden zit. Demper openmaken, 1 of 2 gaatjes boren aan de kant die je niet ziet en een net beugeltje daar naar toe maken zou naar mijn idee netter staan :9
 
Gaat r lekker uitzien :Y Dikke fiets :Y

Het enige wat ik jammer vind is de bevestiging van je demper omdat de ring niet in het midden zit. Demper openmaken, 1 of 2 gaatjes boren aan de kant die je niet ziet en een net beugeltje daar naar toe maken zou naar mijn idee netter staan :9

Demper had ik even met ty-rape vast gezet voor het idee.
Vind de uitlaat iets aan de lange kant dus denk dat ik hem iets korter ga maken .
Ben nog naar verlichting aan het kijken maar er is best veel dus ben ik nog niet uit , koplamp hou ik erop dus gaat over de rest.
 
Heb effe clip ons gemaakt aangezien ik die niet heb en even erop gezet .
En vind het wel smoelen .
full

full
 
Ziet er goed uit maar je monoveer is levensgevaarlijk op de manier.
Er komen behoorlijk wat krachten op te staan, en hij staat niet in lijn, grote kans dat je monoschock breekt zonder linksysteem.
 
Mocht je nog een schokbreker zoeken die je rechtstreeks kunt gebruiken, dan verkoop ik mijn WP van ongeveer 27.5cm hoh
 
Ziet er goed uit maar je monoveer is levensgevaarlijk op de manier.
Er komen behoorlijk wat krachten op te staan, en hij staat niet in lijn, grote kans dat je monoschock breekt zonder linksysteem.

Die snap ik niet helemaal , de demper is juist heel sterk en is nagenoeg in lijn van wiel as tot frame onder tank en ook verstevigt.
Wat zou er moeten breken , , misschien dat de veer straks te stug blijkt maar daar kan een andere veer in dus.
 
Heb zitten kijken voor het spuiten altans wat mij mooi lijkt.
Zat te denken om een zwarte baan over de motor van voor naar achter.
En de rest bruin met een pin striping , frame rwart en wielen ook.
full

full

full
 
Moet weer even op gang komen , had andere ding te doen.
Maar ja het is hobby en hoeft ook niet morgen af.
Ga binnenkort alles uit elkaar halen en de achterbrug nog wat aanpassen.
Maar tof dat mede bouwers mijn project tof vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan