Suzuki (GS500) meeting

Freaky-Guy

MF veteraan
3 jan 2010
6.106
0
Apeldoorn
Goedendag beste Suzuki (GS500) rijders.

Aangezien de vorige meeting niet doorging door te weinig opkomst, heb ik een nieuwe pol gestart.

Heb je geen GS500, maar wel een andere Suzuki en lijkt het je leuk om met ons mee te rijden, je bent welkom!

De data pol:
[img nocheck]http://www.meeting-manager.nl/1141/days.png[/img]
Aanmelden

Over de locatie zijn we/ben ik nog niet uit, dit is afhankelijk van waar iedereen vandaan komt. Graag dus even je woonplaats vermelden, dan kunnen we zien waar we een rit kunnen organiseren.

Afhankelijk van die locatie lijkt het me het handigst en prettigst als er iemand in die omgeving de rit samenstelt en voorrijd.

Dus, Suzuki-rijder, meldt je aan voor de meeting!

Woonplaatsen:
Freaky-Guy - Apeldoorn
Floris500 - Middelburg
Kelvinvz - Ochten
Phys - Woubrugge (evt. +1)
diekooi - Spanbroek (ovb. - evt. GPS)
Tankiej - Appingedam
ebbz - Enschede of Lochem
gs500 waspik - Waspik (+1 Den Bosch)
Lianne89 - Deventer
DeeWeez - Raamsdonksveer
Prut_Potje - Stadskanaal

Even voor mijzelf: Google Maps GS rijders

UPDATE!
12 mei zal de meeting gehouden worden. Verzamelen bij Van Der Valk Hotel in Apeldoorn naast de A1. Afrit nummer 19 is dat.

Overige verzamelplaatsen door het land:
Parkeerplaats TT Assen
- Tankiej
- Prut_Potje
- dB-tje (ovb)

Tijdsindicatie:
10:00 verzamelen
11:00 vertrek
13:00 eten
14:00 vertrek
15:00-15:30 terug
 
Laatst bewerkt:
Wil opzich wel mee als t maar niet te ver is. woonplaats: Gasselte. Het liefst ook na 29 mei (misschien te veel van t goede) want dan ben ik ook helemaal klaar met mn examens.
 
Hoi :W

Ik wil ook wel mee, woon in Appingedam. Het liefste ergens bij de Veluwe in de buurt, daar zijn wel mooie weggetjes. Ook is het qua afstand ongeveer gelijk met wat Floris en ik moeten rijden om daar te komen (+/- 200km). Volgens mij wonen Floris en ik (bijna) in de grootste uithoeken die mogelijk zijn in dit land, vandaar dat ik ons noem :+

Voor iedereen anders zal het gelijk of minder rijden zijn om daar te komen :)


Edit:
Meeting manager dingetje ook even ingevuld, zie net dat ik 13 mei overgeslagen heb :')
Maar dan kan ik waarschijnlijk ook niet, dan is m'n ma jarig en is er vast taart thuis :+

6 mei is de MFMM, wellicht dat je die datum er niet eens in hoefde te zetten :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi :W

Ik wil ook wel mee, woon in Appingedam. Het liefste ergens bij de Veluwe in de buurt, daar zijn wel mooie weggetjes. Ook is het qua afstand ongeveer gelijk met wat Floris en ik moeten rijden om daar te komen (+/- 200km). Volgens mij wonen Floris en ik (bijna) in de grootste uithoeken die mogelijk zijn in dit land, vandaar dat ik ons noem :+

Voor iedereen anders zal het gelijk of minder rijden zijn om daar te komen :)


Edit:
Meeting manager dingetje ook even ingevuld, zie net dat ik 13 mei overgeslagen heb :')
Maar dan kan ik waarschijnlijk ook niet, dan is m'n ma jarig en is er vast taart thuis :+

6 mei is de MFMM, wellicht dat je die datum er niet eens in hoefde te zetten :P
Ik zie je nu pas je lange reactie. Waarom heb ik die over het hoofd gezien :P
Ik zal je er tussen zetten.

Ik denk dat jullie het meeste in de uithoeken wonen ja :P. Veluwe is wel mooi op zich, moet ik maar eens wat rond kieken hier in de buurt :P.

Haha gefeliciteerd alvast :P
 
T lijkt mij wel eens leuk om wat GS500 rijders te onmoeten.

Ik kom trouwens uit Enschede of Lochem. Vorige keer hadden jullie het over Doetinchem toch, is wat mij betreft een goeie locatie.
 
heb er een zumo 660 opzitten. dus mocht het voor die tijd beter gaan kan ik misschien voorrijden :Y
 
T lijkt mij wel eens leuk om wat GS500 rijders te onmoeten.

Ik kom trouwens uit Enschede of Lochem. Vorige keer hadden jullie het over Doetinchem toch, is wat mij betreft een goeie locatie.
Vandaar de meeting :+

Oke, ik zal je vermelden in de OP. Het zal ergens in deze omgeving zijn, gezien het het meest centraal ligt volgens mij.

heb er een zumo 660 opzitten. dus mocht het voor die tijd beter gaan kan ik misschien voorrijden :Y
Oke prima, wellicht dat ik zo'n waterdichte case haal voor mijn Galaxy S2, maar dat moet ik even kijken.
Bedankt voor het aanbod in ieder geval :9
 
Kan je die routes alleen overplaatsen naar een TomTom die speciaal voor motoren is?

De website geeft aan dat het routes voor auto en motor zijn, dus ik denk dat je ook op andere tomtoms dit kan inlezen. Probeer het eens! Meer weet ik ook niet, ik gebruik geen navigatiesysteem :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb navigon gedownload op mijn telefoon (android navigatie app), en ik ga binnenkort het een en ander testen om te kijken of ik daar ook routes op kan inladen :)
 
Ik heb navigon gedownload op mijn telefoon (android navigatie app), en ik ga binnenkort het een en ander testen om te kijken of ik daar ook routes op kan inladen :)

en anders gewoon 2x voorrijden zodat je hem uit je hoofd weet :Y
 
ik heb mezelf aangemeld voor de "GS500 tour" maar 'k heb maar alleen de 2laatste zaterdagen tijd. ik laat jullie horen als er iets tussen komt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan