35 kw chopper

ttdegroot

Rookie
17 mei 2015
4
0
Hoi,
Ik heb nogal een lastige vraag. Ik zoek een chopper, die al 35 kw is of die ik terug kan knijper naar 35 kw. Niet al te duur. En het grootste probleem is, is dat ik nogal lang ben (1,96), dus de motor mag ook niet al te klein zijn. Iemand ideeen?

Mvg,
Tom
 
Hoi naamgenoot!

Zelf ook een tijd naar choppers gekeken voor ik mijn rbw had (maar toen op een 1-cil allroad gereden en ik was verkocht).

Qua 35kw motoren kom je denk ik niet daar, je zult denk ik aan een geknepen motor komen (maar veel zware choppers zitten makkelijk onder de 70kw m.u.v. powercruisers)

Ik was erg aan het kijken naar een virago 535, 34kw maar redelijk klein (ik ben 1.81 en ik had geen 3 cm groter moeten zijn).

Probeer deze site eens. Hier kun je jouw afmetingen invoeren en kijken hoe een motor zou zitten. Schrik niet meteen als een motor wat klein lijkt, uiteindelijk valt het wel mee. (Maar een 535 gaat niet lukken :+ )

succes met je keuze!
 
Simpel: Honda shadow 750 ACE
Heerlijk motortje, rijdt prima, zuinig en ziet er leuk uit.
Wel een setje forward controls op zetten ivm je lengte.
anders een een Wildstar 1100 terug laten tunen.
(de 650 rijdt voor geen meter)
 
Sebas, je bedoelt waarschijnlijk dragstar 1100 ipv wildstar.
De 650 is standaard geschikt voor A2 en de dragstar 650 schijnt volgens een ander topic juist beter te rijden dan die honda. Heb ook begrepen dat een 1100 noet goed.op 35kw te zetten is maar moet je ff navragen. Voor je lengte ka je evt stuur aanpasse , steps, forward controls e.d.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan