Bandits on tour 2013

Waar gaan we heen?

  • Harz - nieuwe ronde nieuwe kansen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zwarte woud - never change a winning team

    Stemmen: 1 9,1%
  • Eifel - altijd goed

    Stemmen: 10 90,9%
  • Sauerland - mag het wat harder?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

vester86

MF veteraan
6 aug 2007
12.859
115
tussen maas en waal
IMGP7479.jpg


Nieuw jaar, nieuwe kansen.

Nu de sneeuw nog buiten ligt en hooguit een enkeling zich nog met de motor in het verkeer begeeft is het tijd om plannen te gaan maken voor het nieuwe seizoen.

Geheel democratisch heb ik besloten :+ om het eerste weekendje weg te houden van

19 april t/m 21 april

Om er toch nog een soort van gevoel van inspraak te houden mogen jullie beslissen waar we heen gaan.

De opties:

De harz (nieuwe omgeving, nooit eerder geweest)
Het zwarte woud (3x op rij)
De eifel (altijd goed en lekker dichtbij)
Het sauerland (voor als het tempo wat hoger mag)

Het recept is en blijft vor de rest hetzelfde:
donderdags heen, deels snelweg deels binnendoor,
vrijdags + zaterdags lekker rijden,
zondags terug deels snelweg deels binnendoor

Tussendoor bier, snitzels, friet, bratwursten en vrouwelijk schoon :+

mcekol.jpg


Voorgaande topics:
Bandits On Tour 2012
Bandits on Tour 2011
Bandits Go Eifel! 28/29/30 Mei 2010


Wanneer mag je mee?
Je rijdt een bandit
Je reed een bandit en wilt afscheid komen nemen van deze enorm gezellige club.
Je wilt graag een bandit en komt een weekendje kijken hoe goed die nou in hun natuurlijke habitat zijn :+


Dusch:

Wie willen er mee?

- Vester86
- hans1337
- Unruled
- Squishy

---

- Karazz (ovb)
- WouterT (3 dagen)


P.S. Nog even de bandit on tour huisregels op een rij:

•Zorg dat je motor in orde is: in een weekend (nood)onderhoud regelen gaat niet werken. Liever een beurtje vantevoren, zorg voor goede remmen: we gaan immers wel de bergen in. Twijfel niet over je banden: monteer gewoon nieuwe
•De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Ga zo wachten dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet. Rijd pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.
•in een noodgeval stop je meteen (dôh), als de nood minder hoog is, of omdat je degene achter je kwijt bent, zet je je koplamp uit. niet seinen met groot licht, dat heeft geen zin. als iedereen in de groep dat doet weet de voorrijder het snelste dat er wat aan de hand is en gestopt moet worden
•Rijdt je eigen tempo. Laat je niet verleiden om de rijder voor je bij te sloffen want voor je het weet rij je boven je kunnen en vlieg je eraf... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
•Laat je niet verleiden nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid.
•Rij voor jezelf. Bepaal zelf wanneer je kunt inhalen of oversteken, volg zeker niet zomaar de rijder vóór je.
•Rijdt baksteensgewijs (behalve in bochten), maar let op de onderlinge afstand.
•Iedereen die meerijdt gedraagt zich als een nette motorrijder. snel mag, asociaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Zal hem dit jaar niet worden -O-

Te veel dingen op de planning die te veel geld en tijd gaan kosten. Daardoor geen tijd over en niet veel centjes om uit te geven... En al helemaal rond april drukke periode en ben de week ervoor al naar Engeland :P
 
Ehh dat gaat onhandig worden. Donderdag en vrijdag moet ik gewoon werken en voor anderhalve dag ga ik geen twee keer 600km rijden... Kan wel vrijdag (laat -O- ) t/m zondag maar dan moet het Eifel of Sauerland worden.

2 weken later alle tijd van de wereld, maar ja kan niet kiezen :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanaf 22april een buitenlandse stage staan, dus weet niet of ik de 22e of dat weekend vlieg ;)
Zet mij dus maar ook op ovb. En ik vind eigenlijk alles wel prima kwa locatie, daar heb ik geen voorkeur voor.
 
Laatst bewerkt:
Ehh dat gaat onhandig worden. Donderdag en vrijdag moet ik gewoon werken en voor anderhalve dag ga ik geen twee keer 600km rijden... Kan wel vrijdag (laat -O- ) t/m zondag maar dan moet het Eifel of Sauerland worden.

2 weken later alle tijd van de wereld, maar ja kan niet kiezen :+

Je kan niet vrijdag laat t/m zondag want ook jij moet optreden de 21e met je bandit :+
 
Jahoor, uitgerekend tijdens het Roadburn weekend B| . Hoe graag ik ook mee zou willen, Roadburn staat net wat hoger op m'n lijstje met dingen die ik graag doe :W .
 
Oh motorbabes... Voel me niet aangesproken :P wil best komen showen, maar het is juist voor de dames zodat ze zich niet bedrukt voelen... Meerdaags jaarlijks iets gaat voor, mits te doen :)

Desalniettemin kunnen er wel erg veel mensen niet deze datum :P
 
Laatst bewerkt:
Oh motorbabes... Voel me niet aangesproken :P wil best komen showen, maar het is juist voor de dames zodat ze zich niet bedrukt voelen... Meerdaags jaarlijks iets gaat voor, mits te doen :)

Desalniettemin kunnen er wel erg veel mensen niet deze datum :P
'(

En ik zo'n beetje alle andre weken tot de zomer niet
 
Stel dat we er 3 dagen van maken, de eifel is toch lekker dichtbij. Kunnen er dan meer mensen? (house na z'n werk en zo zullen er vast meer zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan