Wat kan mij dit kosten? (worst case scenario)

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Zoals reeds vermald in andere topics zijn wij tijdens ons ritje rond Hoogerheide een KLPD kwal met een flitser tegen gekomen, nu had ik de kruising ervoor rood en in tegenstelling tot mijn twee mede piloten heb ik gewacht tot het groen was :X

Om de groep bij te halen heb ik ff aan het gas moeten draaien en heb ik ff getopt op 260 a 270 :X en het is daar ergens dat die struikrovers zaten (heb zelf niks gezien :( )

Dus als we even uit gaan van worst case scenario...wat kost 180 te snel voor een Belg in Nederland, ben dus niet staande gehouden, kan ik mijn rijbewijs kwijtspelen?
 
260 op een 80 weg? Dan was dat wel een lange weg of niet. Ik geloof je niet :)
Maar rijbewijs ben je dacht ik alleen kwijt als ze je aanhouden.
Laat Baksteen dit maar niet lezen ;)
 
Zoals reeds vermald in andere topics zijn wij tijdens ons ritje rond Hoogerheide een KLPD kwal met een flitser tegen gekomen, nu had ik de kruising ervoor rood en in tegenstelling tot mijn twee mede piloten heb ik gewacht tot het groen was :X

Om de groep bij te halen heb ik ff aan het gas moeten draaien en heb ik ff getopt op 260 a 270 :X en het is daar ergens dat die struikrovers zaten (heb zelf niks gezien :( )

Dus als we even uit gaan van worst case scenario...wat kost 180 te snel voor een Belg in Nederland, ben dus niet staande gehouden, kan ik mijn rijbewijs kwijtspelen?
Het rijbewijs kan volgens mij niet ingenomen worden aangezien dat Belgisch staatseigendom is. Het is wel mogelijk dat je een rijverbod krijgt voor Nederland. Voor snelle jongens als jij verzint de officier van Justitie een mooi bedrag.

Ach misschien heb je mazzel en was je zo snel dat je niet eens op de foto staat. :)
 
;(


ik heb geen idee, maar als ze wat kunnen zullen ze het maximaal aanpakken ben ik bang.


ben je er echt met 270 langsgereden??

weet niet of ze daar net stonden ....zag alleen maar streepjes :+

maar het was wel op dat bepaald stuk weg dat ze stonden :(
 
Volgens mij wordt dit doorgegeven aan het parket in ??? Antwerpen ofzo!!!

En dan zul je waarschijnlijk je rijbewijs wel kwijtspelen ja :(


Ik hoop het echt niet voor je ;(
 
OM Boetebase (klik hier om terug te gaan)

      Verkeer op de weg
      Motorfiets
      Verkeersregels
      Rijsnelheden
      Te hard rijden buiten de bebouwde kom
      Meer dan 69 km/u

Dagvaarding

Opmerkingen: Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden aan het parket.
 
maar ehm, Sigma, als je WERKELIJK (kan het niet geloven) 270 gereden hebt... waarom in vredesnaam? kom op man, dat is toch niet meer normaal? veel te fscking gevaarlijk man... 170, ok, kan ik nog een keer inkomen, maar 270?

ik heb echt moeite met het geloven hoor, maar voor deze keer doen we dat dan maar een keer
 
kl........kl..........kl...........kl......KLOTE Zooi, blijf je netjes voor rood licht stilstaan , pakken ze je op de volgende meters met een flitskast :r , ik hoop dat je kenteken onleesbaar is , verder denk ik dat t met out-landers wel mee valt,

Hope voor je,

greatz krommie ;(

(wel lekker snel he zo een GIXXER 1000!!!!)
 
Even morgen in de lokale kranten (op internet) kijken. Dan weet je of ze je te pakken hadden.

Sterkte
 
kl........kl..........kl...........kl......KLOTE Zooi, blijf je netjes voor rood licht stilstaan , pakken ze je op de volgende meters met een flitskast :r , ik hoop dat je kenteken onleesbaar is , verder denk ik dat t met out-landers wel mee valt,

Hope voor je,

greatz krommie ;(

(wel lekker snel he zo een GIXXER 1000!!!!)

:9~

ze geloven me niet :P ik ben een minuuje ongeveer voor het rood blijven staan en was jullie de eerste bocht al weer bij...ik dacht nog : toffe gozers wachten op mij :P maar jullie hadden geremd voor die kloteflitser |(
 
Volgens mij sta je er niet eens op als je 270 reed, dat ding stond toch langs een 80 km weg? Je was waarschijnlijk al uit beeld verdwenen.

En anders......hopen dat Belgie niet uitlevert aan Nederland.....(want ze (de pers) zullen je wel afschilderen als de grootste boef van de wereld)
 
ik denk dat ik daar 130/140 reed.. ik kan mij er niks van herinneren ... het was toch buiten de bebouwde kom? dan kost t al 382 euro..
 
ik hoop dat het voor ons allemaal zal mee vallen sigma, maar vooral voor jou.
 
ja zo'n 1000 loopt haaaaaaaard .je hebt maar een 25 sec nodig om aan de 260 te geraken. :}
en je rijbewijs kwijt te raken :(
met een beetje geluk hoor je er nix meer van , en anders hun het filmpje van de kawa met die tractor laten zien en zeggen dat je ingehaalt werdt door een zx12 O-) .

maar FOEI sigma zo hard zou ik zelfs niet rijden, de fazer haalt maar 243 echte km/u :)
 
Ik heb mogelijk goed nieuws voor je.
als je snelheid inderdaad boven de 250 heeft gelegen heeft eht fotoapparaat een stukje leeg wegdek geflitst.
(is mij vorige week nog door een klpd clublul bevestigd)
boven de 250 werkt de flitser niet meer.
Hopen dus dat je teller of jijzelf niet hebt overdreven,want ook bij 240 echte km. ben je flink het haasje.
 
laten we hopen dat je teller niet al te veel afwijkt en dat het 270 echte kilometers waren. Zo'n geliefde gatso mist je namelijk als je harder dan 255 voorbij rijdt, dan heb je alleen een lege foto *D
Zo niet dan kunnen we misschien hier op MF een inzameling houden?

Kun je niet een keer met je zoontje gaan kijken bij het CJIB? Misschien dat ie per ongeluk de foto kwijt maakt? ;)
 
Ik neem aan dat je een Belgisch rijbewijs hebt en die kan volgens mij niet door de Nederlandse justitie worden ingenomen.Wel denk ik dat je hier voor de rechter zult moeten verschijnen en je een gigahoge boete krijgt,zeker als inderdaad niet je rbw kan worden ingenomen,bedragen durf ik niet te noemen.
Kijk ook even op het forum van http://www.tuftufclub.com
 
gewoon hopen dat je harder boven de 250 kilometer reed. dan ben je gered.
en anders... :X
suc6
 
ik snap niet dat ze op zo een weg staan.. als ik het goed heb gezien staat er helemaal niets van huizen of wat dan ook, alleen rechte wegen met hier en daar bochten.Hoe kan je daar dan zo hard rijden? hoe dan ook ik denk dat 80% van ons een prent heeft .. wie heeft dat ding eigenlijk wel gezien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan