gestolen suzuki intruder vzr1800 (Rijswijk)

gNoLEm

Rookie
15 aug 2013
4
0
Beste allen,

6 augustus is op de nacht van dinsdag op woensdag mijn motor gestolen in Rijswijk op de Frans Halskade!
De motor, onder afdekhoes) zat vast met 3 sloten incl zekering aan lantaarnpaal, alsmede een certf. alarm fase 4.

De volgende morgen was motor en slot weg en waar mijn motor had gestaan lag slechts een plas purschuim (vermoedelijk mijn alarmluidspreker mee volgespoten, van daar dat ik het niet gehoord heb).

Suzuki Intruder VZR1800
Bouwjaar 2007
Kenteken MR-ZN-44

Wat hem uniek maakt, voor zover dat mogelijk is..
Sidemount met led verlichting, Intruder embleem eraf gehaald, richtingaanwijzers ook led.

Als je informatie hebt, laat ajb een bericht achter.
Ik ben er best wel kapot van. De motor was mij erg dierbaar..
Het vervelendste is dat ik geen nieuwe durf te nemen, aangezien de kans aanwezig is dat die ook weer wordt gestolen...
full
 
Bummer!

Ik heb de modjes gevraagd deze melding op te nemen in het gestolen motoren topic.

Succes met de afhandeling... -O-
 
Ligt het nu aan mij of is het opeens flink raak bij de MF-ers...
meerdere gestolen motoren topics laatste tijd..

Sterkte, ik hoop voor je dat die dief een keer doodgereden wordt door een opgefokte bestuurder op een SuperSport
 
Enige wat je vond is purschuim............het moet niet gekker worden.
 
Beroerde manier om ons forum mee te vinden... -O-
Het is weer schering en inslag qua gestolen motoren... B|

Succes, sterkte en welkom op MF... ;)
 
Het lijkt inderdaad erger te worden..

Is ook een van de rede dat ik geen nieuwe ga kopen, voordat ik in het bezig ben van een veilige schuur.

Sterkte kerel!
 
Gun jij die vent een goed leven dan? Gaat hier wel ff om een dikke motor van duizenden euro's
En al was het een goedkope motor van nog niet eens 1000 euro zou ik nog hetzelfde zeggen
Ik denk niet dat Isdatzo er moeite mee heeft dat die dief iets overkomt, wel met het feit dat jij er blijkbaar vrede mee hebt dat hiervoor een SSrijder de bak in mag draaien. Die logica ontgaat mij tenminste wel.
 
Ik denk niet dat Isdatzo er moeite mee heeft dat die dief iets overkomt, wel met het feit dat jij er blijkbaar vrede mee hebt dat hiervoor een SSrijder de bak in mag draaien. Die logica ontgaat mij tenminste wel.
Oke, dat moet dan ook weer niet, maar gaat ff om het idee
 
je hebt mijn zegen screwloose. eventuele schade aan de motor verhaal ik toch lekker op de dief ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan