395 1/2 Bochten Tour

PDvD

Banned user
11 mrt 2003
2.755
1
Oosterhout
Zondag 19 juni 2005 hebben we een
395 1/2 Bochten Tour georganiseerd.

Via een binnendoorroute rijden we naar de Ardennen, waar het echte sturen kan beginnen. Over pitoresque Belgische asfalt slingeren we door een mooi bebost en heuvelachtig landschap. Het is een vrij pittige en lange toertocht (ca. 330km), waar je als echte motorrijder van zult genieten. De rondje-om-de-kerk-rijders kunnen beter thuis blijven.

Door mee te rijden ga je akkoord met de voor deze rit geldende algemene voorwaarden.
Waarmee je vooral zegt dat je ons niet aansprakelijk stelt als je onderuit gaat, je motor om laat vallen of op andere wijze schade krijgt tijdens deze toertocht.

Vertrekpunt, tijdstip en route zijn hier te vinden.

We verdelen de groep altijd in groepjes van maximaal 8 personen, op basis van rijstijl, rijervaring en type motor.
Zodra er een voorrijder vertrekt zullen we aangeven wat voor rijder het is en kun je zelf aan de hand daarvan en wat je ziet dat er zoal met deze voorrijder als groep mee rijdt bekijken of je met hem/haar mee wilt rijden. Zijn er al 8 personen in een groep, dan wordt het de volgende geschikte voorrijder.
We proberen de groepen zo veel mogelijk van snel naar rustig te laten vertrekken.
Wil je met een snelle groep rijden, dan moet je dus met een van de groepen die als eerste vertrekken meerijden.
Wil je het wat rustiger aan doen, dan rij je met een van groepen die als laatste vertrekken.

Wil je met een eigen groep rijden, zonder voorrijder van MotorVision, of is de opkomst dermate groot dat er niet genoeg voorrijders vanuit MotorVision beschikbaar zijn, dan vragen we of degenen die geen lid zijn van MotorVision, maar die wel een groep willen voorrijden zich melden bij de organisatie.

Degenen die niet in een groep willen rijden (met minder dan 4 personen) kunnen op eigen gelegenheid vertrekken.

Deelnemers op het Motor-Forum:
- Yuk Foo
- PDvD
- MissNitro
- Polleke (onder voorbehoud)
- Redline Rider
- Motorfreakje
- Whizzer
- Fuck Het Milieu (indien niet te brak)
- Loesje
- Tarwetijger
- alwin1973
- robkds
- The Zoo
- Kito
 
Laatst bewerkt:
En deze keer wel allemaal een printje van de routebeschrijving, die je van de website kunt downloaden meenemen!

Bij de warme choco tour had de helft geen routebeschrijving bij en waren in het begin de groepen wat groot.
 
Hm, ben benieuwd hoe dat met die halve bocht gaat aflopen.. :X .. ;)
Maarre, 19 juni..da's voor mij dus na een 'vrijgezellenfeest'..denkutnie.. 8-)

..wat eventueel wel leuk zou zijn, mee gaan met de: M-F MegaTour 2005 *D :]

Die halve bocht heb ik een jaar of 2 terug genomen in de Ardennen ;)
Had graag meegegaan met jullie Megatour.. ik zit dan echter met Motorvision in de Ardennen. We hebben dan namelijk ons zeer gezellige Midzomerweekend.
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook zo'n "wie gaan er mee" lijstje bijhouden? Zet mij daar dan maar op natuurlijk.

Hopelijk rijdt Voske ook weer mee, dan hebben we weer wat filmmateriaal. Chocotoer was leuk en gezellig. 395 en 1/2 bochtentour is het echtere werk. Camerabeelden van dat bochtenwerk zijn wel leuk lijkt me...anders zelf tegen die tijd ook eens wat gaan regelen.
(Bullitcammetje aanschaffen voor de camera van Very Fast Roland, of ga jij weer bij hem achterop zitten ;) )
 
Ga je ook zo'n "wie gaan er mee" lijstje bijhouden? Zet mij daar dan maar op natuurlijk.

Hopelijk rijdt Voske ook weer mee, dan hebben we weer wat filmmateriaal. Chocotoer was leuk en gezellig. 395 en 1/2 bochtentour is het echtere werk. Camerabeelden van dat bochtenwerk zijn wel leuk lijkt me...anders zelf tegen die tijd ook eens wat gaan regelen.
(Bullitcammetje aanschaffen voor de camera van Very Fast Roland, of ga jij weer bij hem achterop zitten ;) )

Of misschien tzt zelf een cammetje kopen van mijn vakantiegeld ;)
Maar lijstje stond er dus al.
 
Heeft ze die nog steeds niet dan, is wel aan te raden met jouw rijstijl ;) En als je aan het filmen slaat ben ik zeer benieuwd wat het gaat worden. Maar gewoon komen dus de 19de juni!
 
Zou ook erg graag mee willen maar vrees dat ik dan in Frankrijk zit, of Italie, of Mexico, of Center Parcs.... Jammer!
 
Om je alvast een indruk te geven van de route: Hier wat piccies van de voorverkenning.
In juni zal het allemaal wel wat groener en dus nog mooier zijn.
En ik ben natuurlijk net bij de mooiste bochten (van Eupen richting Malmedy) weer geen fot's genomen (had het te druk met grijnzend op de motor zitten).
 
Zou ook erg graag mee willen maar vrees dat ik dan in Frankrijk zit, of Italie, of Mexico, of Center Parcs.... Jammer!
Centerparks???
Is dat voor jou niet net zoiets als thuisblijven? De andere vakantieopties klonken leuker...niet zo leuk als het 395 en 1/2 bochten ritje :P
 
Centerparks???
Is dat voor jou niet net zoiets als thuisblijven? De andere vakantieopties klonken leuker...niet zo leuk als het 395 en 1/2 bochten ritje :P

Centerparcs.. das toch alleen voor of heel erg burgerlijke gezinnetjes of voor groepen zuipende jongeren?
 
Valt me mee dat de MF-Oma nog niet is langsgeweest hiero om zich aan te melden ;)
Het duurt ook nog even voordat het 19 juni is. Tegen die tijd geven we dit topic gewoon een flinke trap. (sorry Oma)

Eerst ook nog even in select gezelschap onze 3674 bochten tour rijden 8-)
(Vanochtend even "getest" of het een beetje rijden is met zo'n bagster tanktas. Is dus echt super zo'n ding. Schuift niet en doordat deze van leer is gemaakt gaat de tas zelf ook niet zwabberen.)
 
ff wat gezelschap voor oma geregeld

jul023.jpg


Dinsdag op vakantie en dan over twee weekjes eens kijken of ze het gezellig hebben gehad samen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan