3e ome Frits motorrun

hardcor

MF'er
15 okt 2006
237
0
purmerend
Motorrijders laat je niet stikken!!!!
:N
Wegens ongekend succes komt er een 3e ome Frits motorrun!

Wanneer ? Zaterdag 25-08-2012

Waar ? Verpleeghuis Molentocht
Persijnlaan 99
1447 EG Purmerend

Hoe laat ? aanvang 14:00

Een motorrit met oude bikers uit het verpleeghuis...
:]
Welke motorrijder wil samen met ons er voor deze bikers een onvergetelijke dag van maken????!!!!

Kom zaterdag 25-08-2012 naar het verpleeghuis Molentocht en we vertrekken om ongeveer 14:00 in colonne door Waterland.

groetjes.

Cor
 
Als me fiets weer in elkaar zit ga ik zeker van de party zijn. Maar heb nu alleen nog maar een berg losse onderdelen liggen... Dus ga maar weer eens aan t werk.
 
Ik ga de datum in de gaten houden! *D Weet nog niet zeker of ik kan. Maar anders lijkt het me leuk om ook te komen.
 
het is gewoon heerlijk om te zien dat oud motorrijders weer kunnen genieten van een ritje in de zijspan!!!!
:]
 
Beste mensen weten jullie misschien nog mensen met een motor met zijspan zodat wij nog meer mensen mee kunnen nemen.

De bewoners kijken er al naar uit om weer mee te kunnen. :Y

Nog twee maanden en dan hoop ik de oude bikers weer op een onvergetelijke dat te kunnen trakteren!!! :]

Cor
 
Het is een beetje te ver weg voor zo n ritje.

Maar Super.

In noord rijd ik ritten mee met CS riders uit t noorden.
Dit met kinderen, dus omgedraaid. ;)

Veel plezier.
 
Beste mensen,

Nog even en dan gaat de 3e ome Frits motorrun weer van start.
Op 25 augustus starten we weer op verpleeghuis Molentocht te Purmerend om 2 uur.
De oude bikers hebben er weer zin in en hopen op een mooie dag. 8-)
Vraag iedereen waarvan je weet dat ze motor rijden of ze genegen zijn om mee te rijden om deze mensen weer een onvergetelijke dag te bezorgen.
Ik hoop dat we weer genoeg motoren met zijspan aan start kunnen krijgen. :]
Laten we met ze allen een schietgebedje doen en hopen dat we dit jaar een droge dag krijgen.

groetjes, :W

Cor Mittemeijer
06-10670543
 
Laatst bewerkt:
Zo ik zal behalve via de mail en facebook hier ook nog even reageren. Heb ook een vraag om zijspanners geplaats bij MGCN.

Zelf ben ik zeker van de partij en hopelijk met zijspan! Maar dat is even afwachten of die Als Traef zonder mankementjes overleeft. Anders kom ik met de solo fiets.
 
Volgende week Zaterdag de 25ste is het weer zover!
De Ome Frits rit gaat weer verreden worden en wel om 14.00 uur vanaf verpleeghuis "De Molentocht" Persijnlaan 99 Purmerend.
Wij willen zoals voorgaande jaren, weer om 13.00 uur verzamelen bij de McDonald aan de Verzetslaan 2 ook in Purmerend (Zuid) om daar vandaan in een groep naar het verpleeghuis te rijden.
We hopen op een mooie opkomst en een leuke middag voor de oudjes.

Grt. Hans & Henk
 
:W hey cor,

helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn omdat ik moet werken. '(
hopelijk wordt het ook dit jaar weer een onvergetelijke dag voor de "old bikers". :Y

have fun.

groetjes,
richard
 
Hey Richard,

Jammer dat je er niet bij kunt zijn maar ja werk gaat voor.
Volgend jaar zal er zeker weer een ome Frits run komen. :]

Zoals het er nu uit ziet gaan we de derde regen run te gemoet. :?
Maar net als de vorige jaren zal de pret er bij de bewoners niet minder om zijn!!!

Hoop toch dat er weer vele mensen zijn die deze oude bikers weer willen begeleiden.

groetjes,

Cor 8-)
 
Vanmiddag de derde Ome Frits Rain classic gereden en het was weer geweldig. Voor degene die zich door een beetje regen liet weerhouden kan ik alleen maar zeggen: "je hebt wat gemist ". Oa een tractatie van Ome Frits tijdens een tussen stop. Volgende keer gewoon meegaan want de man geniet met volle teugen en wij dus ook. Vriendelijke groet Gerard.
 
late reaktie maar pas terug van vakantie

Ik wil iedereen bedanken die de moeite hebben gedaan om mee te gaan.

Hoop natuurlijk dat we volgend jaar een keer droog 8-) weer hebben en dat ik weer kan rekenen op vele motorvrienden!!! :}

groetjes,

Cor
 
Terug
Bovenaan Onderaan