3M sticker voor camera

crazy987

MF veteraan
7 mei 2012
2.141
3
regio moerdijk
Nadat ik eerst geswitched ben van helm en deze nieuwe helm daarna terug moest voor reparatie ben ik helaas door mijn 3M stickers heen.

Dus op zoek naar nieuwe, want vind het wel erg prettig om een cam op de helm te hebben tijdens mijn woon-werk verkeer.
Dus naar de lokale motorboer, heeft ze niet, dan maar naar motoport, die heeft ze ook niet.

Waar kan je die dingen in godsnaam krijgen.
als ik ze google dan kom ik of op gewone stickers uit, of op wrapfolie.

Iemand die me hierbij een duwtje in de rug kan geven?
Betreft voor deze camera:
Rollei Bullet HD 2 lite

Dus als iemand hier een degelijke zuignap-oplossing voor heeft vind ik het ook prima :P

Edit:
X-Sports world heeft hem alleen als set in combinatie met mounts e.d.
dus niet los :(
 
Laatst bewerkt:
In plaats van die dure 3m stickers te halen heb ik bij mijn lokale groothandel extra sterk en dik dubbelzijdig tape ook van 3m gehaald. Voor 5 euro heb je een meter. Daar kan je heel wat mounts mee bekleden. Zit al een jaar op mijn helm en is nog niet los gekomen, zelfs niet met 160 of met regen.
 
Nadat ik eerst geswitched ben van helm en deze nieuwe helm daarna terug moest voor reparatie ben ik helaas door mijn 3M stickers heen.

Dus op zoek naar nieuwe, want vind het wel erg prettig om een cam op de helm te hebben tijdens mijn woon-werk verkeer.
Dus naar de lokale motorboer, heeft ze niet, dan maar naar motoport, die heeft ze ook niet.

Waar kan je die dingen in godsnaam krijgen.
als ik ze google dan kom ik of op gewone stickers uit, of op wrapfolie.

Iemand die me hierbij een duwtje in de rug kan geven?
Betreft voor deze camera:
Rollei Bullet HD 2 lite

Dus als iemand hier een degelijke zuignap-oplossing voor heeft vind ik het ook prima :P

Edit:
X-Sports world heeft hem alleen als set in combinatie met mounts e.d.
dus niet los :(


3M werkt veel met dealers, als je bijvoorbeeld googled op 3M dealer heb je er zo 10 in je omgeving te pakken die het voor je kunnen bestellen / op voorraad hebben liggen ;)
 
Ik vraag me ook af wat een beetje goede dubbelzijdige tape is en welke groothandel je dit bijvoorbeeld kan vinden.
 
zitten jullie camera's niet gezekerd met een kabeltje dan?
ik zou zelf niet vertrouwen op een stukje tape.....
 
Beardevil verkoopt ze per 10.

Dan heb je de orginelen


Accessories

Ja alleen heb ik geen beardevil dus was ik daar niet gaan kijken.
Maar zo te zien wel de juiste :P

Vergeef mij de reclame voor mijzelf, maar ik heb ze gewoon op voorraad: BearDevil 3M Sticker pads

In dit geval vergeef IK het je, bestel namelijk liever bij een MF-er.
Stuur je ff een PM :P

Tevens iemand ook nog tips om de oude sticker-residuen te verwijderen van de helm?
 
Laatst bewerkt:
Was de tip iig goed ondanks de verkeerde camera, 3M is 3M *O*

Oh ja, lampenolie om de stikker resten te verwijderen.
Of gewoon gummen (je weet wel zo'n ding dat je vroeger op school gebruikte :+ ) werkt best goed. Bij een helm zou ik zacht potlood gum gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Wegens geen reactie van Blackbird heb ik ze bij coolblue besteld.
Komen vandaag binnen :P

10 stuks dus ik kan weer vooruit *O*
en filmen :P
Zodra ik weer kan rijden -O-
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik eerst geswitched ben van helm en deze nieuwe helm daarna terug moest voor reparatie ben ik helaas door mijn 3M stickers heen.

Dus op zoek naar nieuwe, want vind het wel erg prettig om een cam op de helm te hebben tijdens mijn woon-werk verkeer.
Dus naar de lokale motorboer, heeft ze niet, dan maar naar motoport, die heeft ze ook niet.

Waar kan je die dingen in godsnaam krijgen.
als ik ze google dan kom ik of op gewone stickers uit, of op wrapfolie.

Iemand die me hierbij een duwtje in de rug kan geven?
Betreft voor deze camera:
Rollei Bullet HD 2 lite

Dus als iemand hier een degelijke zuignap-oplossing voor heeft vind ik het ook prima :P

Edit:
X-Sports world heeft hem alleen als set in combinatie met mounts e.d.
dus niet los :(


m3 vind je op ebay voor weinig.

maar wat je ook kan doen is een gopro mount ombouwen voor een gewone camera.

dan krijg je zoiets als dit.

553892_10151009549037191_746127761_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan