goede motorzaak gezocht in Rotterdam

outcast

Rookie
8 nov 2003
17
0
Rotterdam
Hallo,

Ik woon sinds enige tijd in Rotterdam en ben op zoek naar een goede dealer die op het gebied van reparaties en onderhoud goed en voordelig is.
Iemand suggesties?

Groetjes Frank
 
Ik heb een yamaha fzr 600r maar ben niet echt op zoek naar speciaal zaak. Bedankt voor de Tip...

Greetz Frank
 
HEMO in hekelingen (klein gehugt achter spijkenisse) Super service, hebben meestal heel snel tijd voor je, hebben ook al een mensenleven ervaring en zijn niet duur !!
 
Ik ging vroeger ook altijd naar Hemo in Hekelingen. Is inderdaad een hele fijne zaak. Maar sinds ik verhuisd ben kom ik daar niet meer. Aad van kekum in Ridderkerk vind ik een fijne zaak. Maar tot nu toe vind ik Korteland motoren in Hardixveld Giessendam de fijnste. Het is wat verder weg, maar als ik mijn motor breng voor een beurt krijg ik een leenmotor mee dus dan maakt de afstand ook niet uit.
 
Hans Knoppers op de vlambloem in ommoord,vriend van me is geweest voor ketting/tandwielen en banden en werd altijd heel netjes geholpen.
 
Hoe handig ben je zelf? Je hebt namelijk in Capelle "de motorkelder" zitten, daar kun je gewoon (tegen betaling) zelf sleutelen aan je motor en als je er niet uitkomt samen met de baas naar kijken.

Kijk anders op http://www.motordealer.info/, daar staan genoeg reacties op zaken om je keuze te kunnen maken.

Groeten,

Peter.
 
van Kekum staat als "prima" bekend.
Heeft nu "winter aktie". banden -30%

Bij reperatie wel even melden hoeveel het mag kosten, anders kan het wel eens duur worden. Bij mij konden ze "iets"niet vinden dus 4 dagen gezocht...
Tel uit je...verlies. :(

Maar dat kan overal gebeuren.

viragoman
 
Niet dus...Van Kekem staat bij veel mensen ook als 'kut' bekend.

Ik heb er persoonlijk alleen negatieve ervaringen mee.
 
het is niet mijn zaak, maar ik kan me voorstellen dat mensen er wel graag komen. ik vind ze alleen te opdringerig.....

Ik kan me ook voorstellen dat mensen er graag komen. Totdat je een reparatie wil laten uitvoeren, of een onderdeel hebt besteld.

Waarom denk je dat hij geen officieel Yamaha dealer meer is?
 
Ik kan me ook voorstellen dat mensen er graag komen. Totdat je een reparatie wil laten uitvoeren, of een onderdeel hebt besteld.

Waarom denk je dat hij geen officieel Yamaha dealer meer is?

ik heb de laatste tijd slechte ervaringen met andere zaak in de regio. gewoon ernstig duur geworden, vanwege de groei van zijn zaak. wil geen namen noemen, want ik gun ze het wel.... maar het valt wel tegen!

en Aad is zeker dat dealerschap niet voor niks kwijtgeraakt. ooit een vriend van mij, die kocht zijn R1 daar. toen hij voor aflevering de sleutels niet meer kon vinden heeft hij nieuwe laten maken en met hetzelfde slot verkocht..... er is dus nog een bossie sleutels die op die R1 passen. Lekker bezig!
 
ik heb de laatste tijd slechte ervaringen met andere zaak in de regio. gewoon ernstig duur geworden, vanwege de groei van zijn zaak. wil geen namen noemen, want ik gun ze het wel.... maar het valt wel tegen!

en Aad is zeker dat dealerschap niet voor niks kwijtgeraakt. ooit een vriend van mij, die kocht zijn R1 daar. toen hij voor aflevering de sleutels niet meer kon vinden heeft hij nieuwe laten maken en met hetzelfde slot verkocht..... er is dus nog een bossie sleutels die op die R1 passen. Lekker bezig!

Precies, dat soort dingen bedoel ik.

Waarom noem je de naam van die andere nou niet? Wat gun je hem dan precies, dat hij mensen teleurstelt of zo? Dat is natuurlijk onzin.

Als je goede ervaringen met een bepaalde zaak hebt, dan noem je ze, en als je slechte ervaringen hebt ook....
 
Precies, dat soort dingen bedoel ik.

Waarom noem je de naam van die andere nou niet? Wat gun je hem dan precies, dat hij mensen teleurstelt of zo? Dat is natuurlijk onzin.

Als je goede ervaringen met een bepaalde zaak hebt, dan noem je ze, en als je slechte ervaringen hebt ook....

doet er niet toe.... er zijn nog genoeg mensen wel tevreden over die zaak!

kan het niet zeggen, want degene die mij altijd korting gaf leest mee :+
 
doet er niet toe.... er zijn nog genoeg mensen wel tevreden over die zaak!

kan het niet zeggen, want degene die mij altijd korting gaf leest mee :+

Die mensen die tevreden zijn veranderen hun mening echt niet door jouw berichtje hoor. En jij komt er toch niet meer, dus die korting heb jij niet meer nodig...

Overigens heb ik zelf goede ervaringen met Safe Rotterdam (ja, echt waar), en met Nol Bikker Motoren in Noordeloos, maar die doet alleen Kawa's.
 
Is toch een scooterzaak voor natos ????

Doet ie ook in motoren dan ?
Nee dat is Robs motoren ofzo en die verkoopt alleen maar brommers en scooters

http://www.ferbrache-of-guernsey.nl
Is een toffe "ouderwetse" motorzaak, waar de koffie nog klaar staat en echte service wordt gegeven. Bijvoorbeeld ik heb daar (jaren geleden welliswaar) een motor gekocht met koffers. Er was een steuntje van het rek gescheurd. Aangezien ik op vakantie zou gaan heeft hij dat zondagmorgen voor me gerepareerd. :}
Ga gewoon eens kijken en een babbeltje maken
 
Die mensen die tevreden zijn veranderen hun mening echt niet door jouw berichtje hoor. En jij komt er toch niet meer, dus die korting heb jij niet meer nodig...

Overigens heb ik zelf goede ervaringen met Safe Rotterdam (ja, echt waar), en met Nol Bikker Motoren in Noordeloos, maar die doet alleen Kawa's.

de bol van Nol 8-) met oud en nieuw.... en vroeger de laatste zaterdag van september, wheelien en bandje roken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan