[rara] niet geslaagd/niet gezakt, hoe kan dat?!!

aardbei

MF veteraan
16 nov 2003
6.053
1
Zwolle (Overijssel)
Goed, ik moest dus afrijden vandaag.
Nou eerst ff speciale verrichtingen (achtje, slalommen, remproef en nog ff lopen met de motor). Nou ging perfect, niks op aan te merken.
Na 3 kwartier rijden gaat mn spiegeltje een beetje loszitten. Naja ik denk boeie, kan nog wel ff zo. Nou dat ding begon daarna helemaal los te zitten.
Dus die lui halen me in met hun autootje en die vent zei zo: ja ik zag dat je spiegeltje los zat.
Ik zeg: ja dat klopt.
Dus die vent begint er ff lekker aan te roppen! nou dat ding zei *knak*.
Nou dat was niet meer te maken.
Nou, die vent zei: ja rij nog maar ff door.

Na een uurtje mocht ik weer terug naar het cbr-kantoor.
Die vent zegt zo: ja heel goed gereden, maar...
Ik: maar wat??
Hij: Nou we willen dat je je examen morgen opnieuw doet.
Ik: Waarom dat!?
Hij: Ja je spiegel zat los en zo kunnen we niet officieel beoordelen.
Ik: JE MAAKT EEN FKIN GRAPJE ZEKER!?
Hij: Nee, hoe schikt morgen kwart voor 3
Ik: Kan ik niet, moet naar school dan.
Hij: oh dan mag je over 2 maanden wel terug komen.
Ik: :( gvd! Nou oke dan, zeg ik school wel af.

Dus kan morgen weer terug komen!
Klote cbr! :(
Khad ze bijna de herses ingeslagen.

Naja 1 lichtpuntje deze dag:
Mocht de soes gsx 750 terug rijden van de garage, dat was dan weer een goedmakertje :)
 
Raar verhaal....

Nog een geluk dat je het morgen weer mag proberen ipv 2 maanden later.
In ieder geval veel succes morgen :] en let op je spiegels.
 
Volgens mij nemen ze je in de maling. Ze laten je wel verder rijden en dan niet officieel kunnen beoordelen?????? :? Dan hadden ze je wel gelijk naar het CBR terug kunnen laten rijden Enne, hoe zit dat met dat volgende examen, moet je dat weer betalen?

Anyway veel succes morgen!
 
Volgens mij nemen ze je in de maling. Ze laten je wel verder rijden en dan niet officieel kunnen beoordelen?????? :? Dan hadden ze je wel gelijk naar het CBR terug kunnen laten rijden Enne, hoe zit dat met dat volgende examen, moet je dat weer betalen?

Anyway veel succes morgen!

Dankje, nee hoef niet opniew te betalen.

Ze lieten me doorrijden zodat ie misschien nog een oordeel kon vellen... Maar ik had ietsje vlotter door moeten rijden (reed ff 60 waar je 70 mocht op een superkronkelige wel met allemaal klinkers en gaten) Anders was ik misschien wel geslaagd.

En ik mag de speciale verrichtingen gelukkig overslaan.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 08 december 2003 17:29 schreef aardbei het volgende:Dankje, nee hoef niet opniew te betalen.
En ik mag de speciale verrichtingen gelukkig overslaan.

Dat valt me dan wel weer mee had het wel een typische cbr grap gevonden als je nog een keer had moeten betalen :( ...

wat een kut zooitje is het daar bij het cbr zeg ... weeeeer zenuwachtig zijn !!

SUC6 IN IEDER GEVAL !!!! :]
 
Blijft een raar verhaal, wel balen voor je. Nu ga je het morgen natuurlijk halen, anders moet je toch kijken of er ergens bezwaar kan worden gemaakt. Tenslotte wist die eikel al direct na het afbreken van het spiegeltje dat doorrijden weinig zin heeft. Wat een galbak zeg!
 
Ik snap die lui echt niet, vorge keer met de auto was het ook al zo'n raar verhaal.
Ja je bent gezakt, omdat je teveel in je spiegels keek en daardoor kun je concentratie op de weg voor je verliezen... (helemaal niks geen ingreep gehad ofzo)
Naja 2e keer wel geslaagd toen...
 
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa

dit bestaat toch niet

blijkbaar wel hahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahhahaha
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
 
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa

dit bestaat toch niet

blijkbaar wel hahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahhahaha
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhaahahhahahahahaa

lach maar ;(
 
Nou, als je morgen slaagt - en dat doe je natuurlijk *D - dan kun je wel zeggen dat je je stempeltje verdient hebt !!
Wat een kneukers :(
 
[positiefbnadermodus]Misschien heb je dat 2e deel wel zo slecht gereden dat je eigenlijk had moeten zakken.....dan hebben ze je dus stevig gematst!!!!
[/postiefbenadermodus]
 
[positiefbnadermodus]Misschien heb je dat 2e deel wel zo slecht gereden dat je eigenlijk had moeten zakken.....dan hebben ze je dus stevig gematst!!!!
[/postiefbenadermodus]

Nee, want hij zei dat ik heel goed reed, alleen dat puntje dus. (Was ook dik leip weggetje) En anders was ik wel geslaagd, zei me rij-instructeur. Ging ook perfect, maarja..

Maar ze wilden nog ff met me de snelweg op, kijken of er dan wat meer vaart in zat. (nou op de snelweg is daar geen gebrek aan met mij :] )
 
Dankje, nee hoef niet opniew te betalen.

Ze lieten me doorrijden zodat ie misschien nog een oordeel kon vellen... Maar ik had ietsje vlotter door moeten rijden (reed ff 60 waar je 70 mocht op een superkronkelige wel met allemaal klinkers en gaten) Anders was ik misschien wel geslaagd.

En ik mag de speciale verrichtingen gelukkig overslaan.


Als ik dit zo lees
twijfelde de beste man of hij je moest laten slagen of zakken
en heeft je omdat je ook al pech had met die spiegel het voordeel
van de twijfel gegeven door je morgen gratis te laten herkanzen.

Als dit zo is heb je geluk, bij mij twijfelde hij en ik mocht betaald
herkanzen anderhalve maand later :(
 
Het blijft een loterij bij het CBR.
Maar eerst iets van die spiegel zeggen,
dan door laten rijden, en daarna om dezelfde reden
het examen ongeldig verklaren, dat klopt voor geen meter!
Alsof die spiegel de oorzaak was dat je 60 ipv 70 reed... Hmmmm....
ZEER foute boel, die knakker!
Maar ja, ik snap ook wel dat je je mond niet opentrekt,
nu heb je nog kans om te slagen.

Veel succes morgen!
 
het word helemaal circus met die artiesten van het cbr als ze je morgen alsnog laten zakken |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan