Handig adres

Uralrijder !!!

Die hard MF'er
6 nov 2002
542
0
Dieren
... mijn hofleverancier voor (vreemde ) technische problemen zit van oudsher in Wervershoof. Sander is nu bijvoorbeeld een VW Keverbak aan het ombouwen naar kettingaandrijving naar achteren. Gaattie zijn eigen Amazonas bouwen. Een soort Ammezole... Onlangs ontdekte ik in Almere net zo'n Willie Wortel: Rob van den Born op de Hopperzuigerdreef. Heeft beperkte openingstijden. zijn 06vond ik op Markplaats
 
op zolder is het handig als je weet wwar de geluidspaal staa draai je het gas niet te vlug open en sneller opschakelen je verliest dan wel wat tijd maar dit is niet echt merkbaar in je rondetijden als je wil weten waar deze staat als je op zolder gaat rijden laat het dan maar even weten

groeten en veel plezier op het circuit is zeer leuk
 
nee hoor, was niet om te pronken. Maar ik heb de neiging terecht te komen bij bedrijven die niet of nauwelijks adverteren. Het soort adresjes dat onze vaders elkaar vroeger in de kroeg toespeelden. Zo kom ik bij mensen terecht waar ik me in elk geval prima op mijn gemak voel. Het zijn vaak ook weer de mensen die dingen hebben of weten die ik niet heb of weet. Inmiddels heb ik vdB ook al op marktplaats gevonden. Dus hij was niet helemaal onzichtbaar. Maar ik dacht wel laageprofileerd genoeg om hem op de tamtam te zetten. Want waar vind je nog zomaar een bedrijfje waar twee Suzuki Wankels in de schemering te koop staan... Waar gelaste buiswielen voor zijspannen gemaakt worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan