4de MFFM (Motor Forum Fricandellen Meeting) :+

Bij wie gaan we de 4e MFFM houden?

  • Smurf (Niedorp NH)

    Stemmen: 20 44,4%
  • Motorgek (Den Bosch )

    Stemmen: 4 8,9%
  • Gixxer-girl ( Oisterwijk)

    Stemmen: 17 37,8%
  • We gaan ze alle drie gewoon af :)

    Stemmen: 4 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    45

Unit106

Die hard MF'er
11 mrt 2003
513
0
Vlaardingen
Op donderdag 04 september 2003 10:16 schreef Motorsmurf het volgende:
ik denk dat ik deze ga missen.
anders wordt het niks met school.
maar er moet er ook maar eens eentje bij mij worden gehouden.
zat aan zaterdag 20 september te denken.

14/9 Update: Zowel Smurf als Gixxer-Girl houden volgens mij een MFFM. Er is dus een dubbele MFFM !!! Voor degene die niet kunnen kiezen: Smurf zie je een half jaar niet meer omdat hij gaat varen ...

16/9 Update: oke voor iedereen die komt:
Omdat ik een richt tijd moet geven (of niet) is iedereen wel vanaf een uurtje of 1800 welkom. alleen om het floralia is en ik dus achter de poort woon (nee zo'n oud dorpje is het niet maar de toegangspoort) kom je er niet echt bepaald gratis in. dus had ik mijn gedacht dat als je bij het winkelcentrum(naar geen 100meter bij mij vandaan hemelsbreed) mij even te bellen op 06-BELSMURF. dan kom ik ff op de fiets om je ff een toegangsboekje te geven.
Een route beschrijving:
A9.... als je vanaf alkmaar komt blijf je de N242 volgen tot aan afslag Nieuwe Niedorp,Winkel. onderaan de afslag ga je links af en rij je 500m door en dan heb je aan je rechter hand het winkelcentrum als je je bike daar ff neerzet( en daar in de buurt blijft) en ff mij belt ben ik er met max 5 minuten.
Vanaf de A7....
Komt is het het makkelijkste om afslag Abbekerk neemt(grasdrogerij zit naast de afslag) daar ga je links en die weg helemaal uitrijden das de N239. aan het einde van die weg links tot aan een rotonde die neem je 1 kwart en dan die weg door rijden totdat je aan je rechterhand het winkelcentrum.
Sorry voor het kleine ongemakje maar goed kan ik ff niks aan doen. Als je nou voor de ingang van de Konmar wacht is het het makkelijkste voor mij anders moet ik zo zoeken.
Voor mensen die het nu nog niet begrijpen omdat ik niet duidelijk was kunnen me toevoegen aan msn of een meeltje sturen
Tot Zaterdag
Adres:
De Lange Akker 32
1733 LX Nieuwe Niedorp


Wie gaat naar wie?

Smurf:
- Jessy
- PQ
- Zussie
- Freaky Cat
- Frisco
- SuperKris
- Rampe stamp (stuur ff een meeltje ajb)
- MoTorDMuis
- DrsRob
- Fietsertje
- PaulNieuwkamp
- Draadman (volgens Smurf)
- Phoenix
- Dwaal
- Timmy
- Bikermouse, Poets & kinder(s) (Smurf is zo vaak bij jullie dus 1 keertje bij hem mot kunnen :P )
- MotorEngeltje (volgens Bikermouse)
- Renegade ???
- Viccie (gaat beide af!)
- Soespoes (gaat beide af!)
- ???

Motorgek:
Niemand is zo gek om naar Motorgek te gaan. :)

Gixxer-girl:
- Motorgek
- Viccie
- Dropkick
- Dikke Dollie
- Soespoes
- Gizmo73
- EarlyUC
- ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op verzoek heropend...

Ik dacht dat het als een geintje bedoeld was, om het zoveelste frikandellen meeting topic te starten, maar de topicstarter heeft mij bezworen dat het serieus bedoeld is.
 
Laatst bewerkt:
Voor de 4e MFFM op 20 september zijn er meerdere organisatoren opgestaan:

1. Smurf, viert zijn laatste weekend in Nederland. Hij gaat daarna bijna een half jaar varen.
2. Motorgek, zijn ouders zitten deze maand nog op de camping.
3. Gixxer-girl, schijnt op de 2e MFFM ons uitgenodigd te hebben.

Waar gaan we naartoe?
 
Op verzoek heropend...

Ik dacht dat het als een geintje bedoeld was, om het zoveelste frikandellen meeting topic te starten, maar de topicstarter heeft mij bezworen dat het serieus bedoeld is.

Het is meligheid ten top, en het schijnt een frikadel te moeten heten :X
 
nou de frikandellen meetings zijn echt als geintje begonnen
naar idee van mij en wat aanmoedigenden woorden van junky
zo zie je maar waar een geintje al niet toe kan leiden
maar tot nu toe zijn de MFFM wel erg gezellig geweest
 
nou de frikandellen meetings zijn echt als geintje begonnen
naar idee van mij en wat aanmoedigenden woorden van junky
zo zie je maar waar een geintje al niet toe kan leiden
maar tot nu toe zijn de MFFM wel erg gezellig geweest
Ik weet het. *D

Maar aangezien meeting 3 nog niet eens geweest is, had ik het idee dat dit topic niet serieus bedoeld was.
 
jaaaaa.... ik wil ook weer.

Ik stem voor Gixxer-girl :P
en dat heeft niets te maken met het feit dat ze hier vlakbij woont O-)
 
volgens mij weet gixxer hier zelf niks van, wat zal ze op kijken als er in eens 30 man bij haar voor de deur staan :P
 
Zorg dat het een keer in het weekend is, dan kom ik zeker. Eten tot we ziek zijn :r en ouwehoeren tot we doodmoe zijn!
 
bij voorkeur met dicht vizier :+

Als je ergens achterin ga rijden en flink naar voren :r dan kunnen we meten hoeveel motoren..lijkt me leuke wedstrijdje wie t meest naar voren kan :r

En als de magen leeg zijn.. dan ist weer bijvoederen :X
 
Het zal ook eens niet. Ik ga 1x per jaar een weekend naar mijn vriendin in Groningen... drie keer raden welk weekend. Dus ik moet het missen. Sorry! Ik hou maar op met zeggen dat ik er de volgende week wel bij ben, want zo schiet het niet op met die frikandellen!

Maybe next time...
 
Heb even de poll aangepast. We kunnen ook gewoon alle drie de adressen langs gaan. Frikandelletje hier en een frikandelletje daar. We melden ons vroeg bij de 1 en dan door naar de ander. Vervolgens rollen we gewoon door naar de Mega Meeting :]
 
Op zaterdag 06 september 2003 12:40 schreef Unit106 het volgende:
Voor de 4e MFFM op 20 september zijn er meerdere organisatoren opgestaan:

1. Smurf, viert zijn laatste weekend in Nederland. Hij gaat daarna bijna een half jaar varen.
2. Motorgek, zijn ouders zitten deze maand nog op de camping.
3. Gixxer-girl, schijnt op de 2e MFFM ons uitgenodigd te hebben.

Waar gaan we naartoe?
uhhh bijna een half jaar??? 5,5 maand is ruim een half jaar unit :P :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan