motor elfstedentocht

IndianScout

Tot ziens , klimaat freaks !
11 mei 2011
2.272
2.154
Morgen meer mensen die mee rijden met de elfsteden tocht ?
ik wss wel , maar zonder stempel kaart .
Elfstedentocht
1685296151247.png

1685296164926.png
 
haha , ja klopt . maar het is wel leuk . morgen maar even kijken . tis goed weer ervoor.
 
Heb hem gisteren voor het eerst gereden en het was zeker de moeite waard. Vooral de ouders met kleine kinderen die onderweg enthousiast staan te zwaaien maken het extra leuk.
En het is net de Tour de France als je Dokkum inrijdt met al die mensen langs de route.👍
 
Gister ook gereden. Maar ik zat in een te snelle groep . was 10 uur al in workum , was geen toertocht meer. Reed met klein groepje . Geen grote motor groepen gezien. Stempelposten gewoon doorrijden etc.
 
Ik heb hem gisteren ook gereden, samen met zoon en zijn vriendin, alledrie op een eigen motor. Om half 8 in de ochtend vertrokken vanaf huis, iets meer dan een uurtje rijden naar Leeuwarden. Toen tussen 9 en 5 gereden met af en toe een kwartiertje pauze en om 5 uur nog dat uur naar huis :] We waren best wel moe }) maar het was een ontzettend leuke ervaring met al die enthousiaste mensen langs de kant. Allemaal motorliefhebbers en liefhebbertjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan