5 okt. kleppenjagerstreffen in gemert

Erwin

MF veteraan
21 jul 2001
2.533
0
landhorst
vorig jaar hadden ze een soort sleepwagen gemaakt(net als bij de tracktorpulling), en daar konden die mafkezen hun harley of ratbike voor zetten.

is wel lachen om een keer te kijken.
 
vorig jaar hadden ze een soort sleepwagen gemaakt(net als bij de tracktorpulling), en daar konden die mafkezen hun harley of ratbike voor zetten.

is wel lachen om een keer te kijken.

:^

Ben daar vorig jaar ook wezen kijken. Die dwazen 8-) zetten er alles voor: van Beemers tot CB's.
 
Ja ik ga er dit jaar zeker heen. Er is altijd vanalles te zien en te beleven. Is voor mij op fietsafstand.
 
Ik ga ook ff kijken. 's-Middags met de motor en dan 's-avonds met het fietske terug. Kan ik hier een daar nog een kleine 20 pilskes nuttigen.... Samen met m'n collega. (die zul jij mischien wel kennen Roeland: Ruben van der Zanden. Oorspronkelijk ook uit Boekel)
 
Ik ga ook ff kijken. 's-Middags met de motor en dan 's-avonds met het fietske terug. Kan ik hier een daar nog een kleine 20 pilskes nuttigen.... Samen met m'n collega. (die zul jij mischien wel kennen Roeland: Ruben van der Zanden. Oorspronkelijk ook uit Boekel)

Nee ken ik niet. Misschien van gezicht wel, ik ben namelijk heel slecht in namen onthouden. 's Avonds zekers een paar pilskes vatten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan