50 in heel vlaanderen

Wat vinden jullie van deze maatregel ?

  • absurd

    Stemmen: 1 5,3%
  • absurder

    Stemmen: 0 0,0%
  • absurdst

    Stemmen: 0 0,0%
  • burgemeester = **kel

    Stemmen: 12 63,2%
  • revolution is here

    Stemmen: 1 5,3%
  • prima maatregel

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19

Tom

Die hard MF'er
8 apr 2003
414
1
Leuven
hoe halen ze het in hun hoofd, een 'slimme' burgemeester vond het gemakkelijker (gemeentekas spijzen) om zijn volledige gemeente zone 50, het volledige grondgebied, te maken. |( willen ze nu ook de kikker-verkeersslachtoffers uit de statistieken bannen. straks maken ze heel vlaanderen zone 50, dan denk ik dat we de revolutie maar moeten uitroepen.
In italie snappen ze het tenminste :)
 
Er komen weer verkiezingen aan, tijd om die eikels van de fietsersbond en de bejaarden weer tevreden te stellen en met zo een :r stunt in het nieuw te komen

[me]Sigma was gisteren op een evenement waar Bert Anciaux ook was, had goesting om met hem eens ff te gaan klappen }) [/me]
 
NIEUW OVERALL IN NEDERLAND 30km zone

WE GAAN DE GOEDE KANT OP!!



eigenlijk vraag ik me af, wie stemt er tegenwoordig nog, nu ook met die harry bakellende.

Je stemt op hun om hun idéeen, goede maatregelen voor nederland en wat krijg je:

verdubbeling camera-auto's
meer filtspalen
80 km/h TOEKOMSTZONES met overall camera's boven je en borden met 80
 
Er komen weer verkiezingen aan, tijd om die eikels van de fietsersbond en de bejaarden weer tevreden te stellen en met zo een :r stunt in het nieuw te komen

[me]Sigma was gisteren op een evenement waar Bert Anciaux ook was, had goesting om met hem eens ff te gaan klappen }) [/me]


waar angde gij toch overal uit? :+
 
Zeg Sigma, ik meen mij iets te herinneren van een tactical marksman course in letland: wanneer ga je dan nu eindelijk het geleerde eens in praktijk brengen als je toch in de buurt van B.A. bent ??






:+ :+
 
O, maar daar moet nederland natuurlijk overheen als braafste burgertrut van de wereld. Gegarandeerd wordt het hier dan een 30km zone.

Ik zal de tijd nog meemaken dat ik door de politie ergens in januari, midden in het "motorzaag seizoen" word aangehouden.

Stop...politie...stop...politie...volgen...politie...volgen...politie...

Aan de kant met de hele handel.

Waar zijn wij mee bezig?

Nou agent, ik weet niet wat u doet, maar ik verkrui mijn hout.

Zo zo zo, Maar wij verkruien wel een beetje snel vind u niet?

Snel?, hoezo snel?

Wij hebben het bord van 5km niet gezien?

Pardon?

Er geld een nationaal sneheild limiet op a, b en c wegen van 5 kilometer per uur, u hebt die snelheid met zeker 0,5 km overschreden. En verder zie ik dat u kruiwagen te zwaar is beladen, het hout steekt er aan alle kanten uit.

Maar....

En waarom voeren wij geen henteken op de kruiwagen?

Maar....

En ik zie ook geen apk sticker, hebben wij de kruiwagen niet laten keuren deze maand?

Grmbl...

En nu wij toch bezig zijn, kijk ik ook even naar het profiel, uw band is niet al te best, meerdere overstredingen tegelijkertijd. U bent er gloeiend bij, ik vrees dat ik het niet bij een boeten kan laten...

Ja maar....

Niets te maren, uw kruiwagenbewijs is bij deze gevorderd en uw voertuig inclusief lading zal in beslag worden genomen. Mogelijk zal de officier van justitie ook kijken of het wel een legale kap betrof.

Maar dit is een handbediende traditionele ouderwetse 1wielige kruiwagen, koddebeiër! Er zit niet eens een motor in, aangeharkt hondehok!

Aha, beledeging van een ambtenaar in vermoedelijke, dan wel mogelijke, aldus gelijkend op de mogelijkheid met aan waarheid grensende waarschijnlijkheid van het in funktie zijn.

Enfin, normen en waarden ala 2005...
Oh, ja, die agent rijd natuurlijk op de fiets, de motoren zijn te duur gebleken en worden afgeschaft...
 
Laatst bewerkt:
gewoon terug naar paard en wagen, dat is de oplossing.
Denk eens aan het milieu, veel meer uitstoot van schadelijke meststoffen. Dan breekt de ozonlaag nog meer af.

Stijgt zeespiegel nog meer en moet je weer omschakelen naar zeepaardjes. :+
 
O, maar daar moet nederland natuurlijk overheen als braafste burgertrut van de wereld. Gegarandeerd wordt het hier dan een 30km zone.

Ik zal de tijd nog meemaken dat ik door de politie ergens in januari, midden in het "motorzaag seizoen" word aangehouden.

Stop...politie...stop...politie...volgen...politie...volgen...politie...

Aan de kant met de hele handel.

Waar zijn wij mee bezig?

Nou agent, ik weet niet wat u doet, maar ik verkrui mijn hout.

Zo zo zo, Maar wij verkruien wel een beetje snel vind u niet?

Snel?, hoezo snel?

Wij hebben het bord van 5km niet gezien?

Pardon?

Er geld een nationaal sneheild limiet op a, b en c wegen van 5 kilometer per uur, u hebt die snelheid met zeker 0,5 km overschreden. En verder zie ik dat u kruiwagen te zwaar is beladen, het hout steekt er aan alle kanten uit.

Maar....

En waarom voeren wij geen henteken op de kruiwagen?

Maar....

En ik zie ook geen apk sticker, hebben wij de kruiwagen niet laten keuren deze maand?

Grmbl...

En nu wij toch bezig zijn, kijk ik ook even naar het profiel, uw band is niet al te best, meerdere overstredingen tegelijkertijd. U bent er gloeiend bij, ik vrees dat ik het niet bij een boeten kan laten...

Ja maar....

Niets te maren, uw kruiwagenbewijs is bij deze gevorderd en uw voertuig inclusief lading zal in beslag worden genomen. Mogelijk zal de officier van justitie ook kijken of het wel een legale kap betrof.

Maar dit is een handbediende traditionele ouderwetse 1wielige kruiwagen, koddebeiër! Er zit niet eens een motor in, aangeharkt hondehok!

Aha, beledeging van een ambtenaar in vermoedelijke, dan wel mogelijke, aldus gelijkend op de mogelijkheid met aan waarheid grensende waarschijnlijkheid van het in funktie zijn.

Enfin, normen en waarden ala 2005...
Oh, ja, die agent rijd natuurlijk op de fiets, de motoren zijn te duur gebleken en worden afgeschaft...

ahhahahahahahahahahahaha :} :} :} :}

Lekker naar het eiland van man emigreren :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan