500 Euro Challenge 2024: Alles kump goed!

Over RF heb ik ook gehoord dat luchtfilter in de bergen vliegles krijgen _O-

Volgens mij was dat overigens wegens enige frustratie :+
 
Ben je nu klaar?🤣
Nog 1 dan.
Log in to Facebook

Screenshot_20240320_183600_Facebook.jpg
Screenshot_20240320_183543_Facebook.jpg
 
Mijn gsxr600w is uit 1992, dus dat zou deze ook kunnen zijn.
In 1996 kwam de srad, en dat is deze duidelijk niet.

Overigens zou je van mij extra punten mogen krijgen als je hiermee de challenge gaat rijden, mijn lijf smeekt na een half uur al om af te stappen._O-
 
Mijn gsxr600w is uit 1992, dus dat zou deze ook kunnen zijn.
In 1996 kwam de srad, en dat is deze duidelijk niet.

Overigens zou je van mij extra punten mogen krijgen als je hiermee de challenge gaat rijden, mijn lijf smeekt na een half uur al om af te stappen._O-
Heb een gsxr750 uit 91 gehad, laatste oliekoeler. Dus ik weet hoe het is.
 
Voor de deelnemers en belangstellenden is er (10, 11 en 12 mei) uiteraard de ultieme testcase voordat de Challenge van start gaat...
 
Over 10 jaar verbazen we ons dat deze modellen voor dergelijke bedragen werden aangeboden. Lekker retro, ik denk dat het een cultbike wordt voor de volgende generatie pensionado’s
 
Ben veel te groot voor de 600tjes, maar er sluimert al een paar jaar een plannetje om zo'n mintgroen/paars/witte PC19 eens aan te schaffen.. Puur als een (rijdende) decoratie.. Was toen een beetje een vreemde kleur en niet zoveel van verkocht, maar ik ben ook vreemd in vele manieren..

Anderzijds, ik kan het ook investeren in (nog) een fireblade erbij.. keuzestress voor het N+1 virus..
 
Ben veel te groot voor de 600tjes, maar er sluimert al een paar jaar een plannetje om zo'n mintgroen/paars/witte PC19 eens aan te schaffen.. Puur als een (rijdende) decoratie.. Was toen een beetje een vreemde kleur en niet zoveel van verkocht, maar ik ben ook vreemd in vele manieren..

Anderzijds, ik kan het ook investeren in (nog) een fireblade erbij.. keuzestress voor het N+1 virus..
Keuze is dan snel gemaakt, Fireblade
 
Niet :+

Scherp opgemerkt. Toen ik mijn post had geplaatst, dacht ik nog, zal ik nog melden dat ik op mijn toenmalige ST1100 geen tanktas had ..

Oh nu dus dan maar full disclosure: op mijn KTM990 Adventure gebruik ik een tanktas met riempjes. Magneten werken op die motor ook niet zo goed ...
Is de KTM dan weer rijdbaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan