500 Euro Challenge 2024: Alles kump goed!

Leuk filmpje, laat ook zien hoe zeer de weersomstandigheden kunnen verschillen.
Gaat wel cool zijn deze editie dat de groep met 3 verschillende kentekens (landen) rijdt 8-) (hier wil ik eigenlijk stiekem mee zeggen dat de campings nu niet vol lijken te zitten met enkel Nederlanders 😂)
 
Laatst bewerkt:
Tjemig wat stom dat filmpje.
Dus een stel mannen (en Elles) die een beetje op motoren rijden, sleutelen, bier drinken en slap ouwehoeren ?
En dat is het dan ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wanneer gaan we ? Mogen we al ?
Ik ben er klaar voor !!!!!!!!!

*O**O**O**O**O*
 
Tjemig wat stom dat filmpje.
Dus een stel mannen (en Elles) die een beetje op motoren rijden, sleutelen, bier drinken en slap ouwehoeren ?
En dat is het dan ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wanneer gaan we ? Mogen we al ?
Ik ben er klaar voor !!!!!!!!!

*O**O**O**O**O*
En dit was de aftermath... die uitlaat lag er op de snelweg al af....
 
Ook erg leuk!!!!!
Bei Facebook anmelden
Screenshot_20231011_193325_Facebook.jpg
 
Kan uit ervaring zeggen dat een YX600 niet verkeerd rijdt ;)

Enige detail, je moet fysiek niet al te groot zijn. Het is namelijk een kleine motorfiets. Als je groter ben dan zeg 1,75 moet je zeker eerst proefzitten want met mijn 1.70 vond ik het al niet ruim.
 
Ja heel zwaar last van de n+1. Hele slechte zaak om op marktplaats zulke koopjes tegen te komen haha. Laatst wel twee verkocht gelukkig, moet alleen de cbr400rr nog kwijt. Dan kan ik me weer bewegen in de garage zonder wat buiten te zetten haha.
Oeh. Een cbr400rr. Das leuk. Een paar jaar geleden had ik een zzr400. Wat een heerlijke rijbeleving had dat ding. Lekker toeren draaien voordat je opschakelen......
En het gevoel hebben dat je 300 rijdt terwijl je met 85 voortkachelt. Ik vond het heerlijk
Screenshot_20231014_000032_Photos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt, zeker leuke machines, maar heb ook nog een vfr400 staan en die vind ik mooier dan de cbr400rr. Als die niet weggaat voor de prijs die ik wil, bouw ik hem wel om voor klasieke demo races.
 
Ja, verleidelijk maar ik snap (zie) ook de hoeveelheid werk. Dat had ik met mijn gsx400x (impulse), opzich was’ie zo aan de praat/rol, maar werkelijk elk onderdeel moet je bijlangs wil je er wat knaps van maken.
 
Ja, verleidelijk maar ik snap (zie) ook de hoeveelheid werk. Dat had ik met mijn gsx400x (impulse), opzich was’ie zo aan de praat/rol, maar werkelijk elk onderdeel moet je bijlangs wil je er wat knaps van maken.
Tja, voor mij moet een challenge bike optisch al redelijk zijn. Als dat niet zo is dan wil ik geen half werk doen en dan is het al snel een veel groter project dan waar ik nu zin in heb 😅

Remmen reviseren, nieuwe remleidingen, kettingset, etc. is zo gepiept. Maar optisch is in mijn ogen altijd veel tijdsrovender.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan