500 flitsboetes in 3 uur tijd ..

Op dinsdag 06 juli 2004 20:44 schreef Hewi het volgende:Sigma, Sigma ... ik weet niet wàt jij doet in het daaglijks leven, maar ik mag toch hopen voor de eventuele opdrachtgever en jouw omgeving dat je het op een ander niveau doet als dan dat je hier op dit Topic reageert ....
 
Zonder leer pakkie rijden is ook heeeeel gevaarlijk hoor....

niet op een goldwing, die heeft grotere kreukelzones dan de meeste autos :+

Misschien is Mark een nieuwe campagne van de overheid?
Na "Wie is de Bob?" krijgen we nu "Wie is de Mark?" Mark mag juist niet rijden.... *D

Joh, Hewi, je hebt vast iets ergs meegemaakt en regels zijn er niet voor niks, maar ik denk dat dit topic tot niks leidt.... :Z

Geen slecht idee:

Mark: Maffe Achtelijke Roekeloze Kamakazipiloot :+
 
Ik dacht altijd dat hewi een vrouw was...

(hij zeurt er wel als een :X )

:^
Vroegah heette het Dewi


:^

Waarom zit je op een motor? ga met het OV en ga posten op www.ov-forum.nl hoe link die buschauffeurs wel rijden o.i.d

:z

Ben het verder helemaal eens dat als ze de snelheid daadwerkelijk omlaag zouden willen hebben, dat ze dat niet moeten doen door middel van een camera die ergens sneaky opgesteld staat.
 
Maak ik lekker zelf uit of ik te hard rij of niet.
Ik moet ook zelf de boete betalen, dusssss :+

Maar topicstarter:
Waar gaat dit over :?
Iets uit het nieuws of probeer je een punt te maken of wat eigelijk :?


:}

of zullen we toch met z'n allen alle regels respecteren en collectief suf worden??? NOT! De vertrutting viert toch al hoogtij; LEKKER BELANGRIJK ALLEMAAL. :Z
 
Kom vaak op de A15 en daar rijdt ook iedereen steevast te hard... waarom? Omdat die wag al jááááren openligt en open blijft liggen en ik nog nooit daar iemend heb zien werken op momenten dat ik voorbij kom.

En als de wegwerkers gevaar lopen... waarom flitst men daar dan het liefste 's avonds en op za-zo? Men rijdt harder omdat er dan niemand is (wat logisch is) dus hogere inkomsten voor Zalm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan