500cc 2-Takt Treffen 2008

euh...goede vraag eigenlijk :9 ..wanneer is de 500 2t dag dan? en is het wel verstandig om iemand zoals ik die van links naar rechts als een komeet over de baan schiet daar los te laten???????? :] :9


..... :?

beginpagina? ;)

vorig jaar hadden we een slingerfiguur en ik denk dat niemand aan die onkunde kan tippen... en hij kwam rond dus dat is voor jou wel goed te doen, trust me ;)
 
Laatst bewerkt:
euh...goede vraag eigenlijk :9 ..wanneer is de 500 2t dag dan? en is het wel verstandig om iemand zoals ik die van links naar rechts als een komeet over de baan schiet daar los te laten???????? :] :9

plus dat het niet alleen om het rijden gaat... maar juist om een hele leuke en gezellige dag :)

inmiddels 20 inschrijvingen :)
 
Laatst bewerkt:
opzich een leuke opzet zo te lezen! heb nog nooit in nunspeet gereden,dus dat zou al een ervaring opzich zijn haha! :9~
 
gewoon doen! tis echt supergezellig en mega kicken om de 500,s te zien gaan
zelf ga k helaas als toeschouwer of miss :9 vrijwilliger.
 
momenteel zijn we de crossbaan aan het veranderen naar grotendeels mijn ideeën ;)
iets meer rechte stukken, snellere en beter overzichtbare bulten..
dus meer snelheid, minder gepriegel en leukere bulten :)

heb voor de 30e minimaal 2 fotografen rond de baan lopen..

m'n broer filmt weer, doch door te weinig animo vorig jaar waarschijnlijk geen DVD.. opnames meer voor onszelf.. maar mocht iemand die opnames willen hebben dan kan dat altijd.

geen wedstrijd dit jaar.. enkel vrije trainingen en slap ouwehoeren ;)
wel doen we 2x een start

*O*
 
Laatst bewerkt:
Helaas ben ik er alleen s'morgens, op diezelfde dag is de mogelijkheid namelijk om SM te trainen voor de wedstrijd lelystad op volgende dag, dat was ik ook wel even van plan. Dus de SM heb ik ook bij me voor de wedstrijd de 31e. (een 4-T)

Tinus
 
'(

jammer..

ik ben ook van het A-groep en B-groep verhaal afgestapt..

Iedereen schrijft zich bij de B-groep in omdat het dan een leuke grote groep is.. en omdat ik niet weet hoeveel er nog op de dag zelf in gaan schrijven wil ik het eens zonder groepen proberen dit jaar. Misschien toch nog nét even iets leuker.. :)
 
Nou remy ik moet zeggen SUPER georganiseerd heb genoten vandaag ( ondanks ik niet mee kon naar bonenberg :+ ), denk dat de kans groot is dat ik er volgend jaar weer bij ben te kijken.
 
Tja...alleen de AF he, want morgen weer naar Vledderveen..
Luchtfilter doe ik straks wel.. Eerst zo eens douchen.
Ben benieuwd naar de foto's van vandaag.
 
ik heb ook super leuk dag gehad op pijnlijk buik naar :P
volgend jaar is mijn plan om ook weer te komen maar dan met een honda cr 500 alu 2002

mario bedankt dat ik je motor kon lenen voor deze top dag




ben ook best wel benieuwd naar foto's/filmpjes *O*
 
Nou remy ik moet zeggen SUPER georganiseerd heb genoten vandaag ( ondanks ik niet mee kon naar bonenberg :+ ), denk dat de kans groot is dat ik er volgend jaar weer bij ben te kijken.

bij bonenberg heb je weinig gemist keerl :)
vond 't leuk dat jij mark en nick erbij waren !!'
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan