500cc 2-Takt Treffen 2011

Geachte heer Aust
Bij het zien van deze filmpje en foto's ben ik onder de indruk van het circuit te nunspeet.
Ik zie dat u meetings organiseert op het betreffende circuit nu is de vraag is er een mogelijkheid een testdag te organiseren.

Ik ben namelijk quantya dealer en wil deze electrische crossmotoren aan de markt gaan brengen want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen behouden moeten we iets gaan doen aan de uitstoot van uitlaat gassen. Deze electrische crossmotoren maken geen lawaai en hebben geen uitstoot van uitlaat gassen.

Hier een filmpje over de quantya:

Ik hoop snel wat van u te horen!
Mvg,
Henk van Duinen
 
Geachte heer Aust
Bij het zien van deze filmpje en foto's ben ik onder de indruk van het circuit te nunspeet.
Ik zie dat u meetings organiseert op het betreffende circuit nu is de vraag is er een mogelijkheid een testdag te organiseren.

Ik ben namelijk quantya dealer en wil deze electrische crossmotoren aan de markt gaan brengen want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen behouden moeten we iets gaan doen aan de uitstoot van uitlaat gassen. Deze electrische crossmotoren maken geen lawaai en hebben geen uitstoot van uitlaat gassen.

Hier een filmpje over de quantya:

Ik hoop snel wat van u te horen!
Mvg,
Henk van Duinen


Pfffff roken, stinken en rengdengen moeten ze *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Geachte heer Aust
Bij het zien van deze filmpje en foto's ben ik onder de indruk van het circuit te nunspeet.
Ik zie dat u meetings organiseert op het betreffende circuit nu is de vraag is er een mogelijkheid een testdag te organiseren.

Ik ben namelijk quantya dealer en wil deze electrische crossmotoren aan de markt gaan brengen want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen behouden moeten we iets gaan doen aan de uitstoot van uitlaat gassen. Deze electrische crossmotoren maken geen lawaai en hebben geen uitstoot van uitlaat gassen.

Hier een filmpje over de quantya:

Ik hoop snel wat van u te horen!





filmpje duurde 4minuten toen was de accu leeg _O-
Mvg,
Henk van Duinen
 
Kun je ze mooi van het afstapje schieten.. :)

zzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzz zzzzzz zzzzzzzzzzzz beng!!!!
 
Jelmer heeft welgeteld 32 secs gemonteerd, en is al 2x overnieuw begonnen. :')

@remy
Geniale opmerking weer! Haha dat wil ik zien
 
want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen behouden moeten we iets gaan doen aan de uitstoot van uitlaat gassen. Deze electrische crossmotoren maken geen lawaai en hebben geen uitstoot van uitlaat gassen.

Want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen afbreken moeten we iets gaan doen aan de electrische crossmotors. Deze 500cc 2 takten maken lawaai en hebben veel uitstoot van uitlaat gassen.

:D
 
en wat dacht je van die accu's die er in zon ding zitten?
En hoe wordt energie meestal opgewekt?
Heb al wel eens gehoord dat een hummer H2 minder slecht voor het milieu is als een Toyota Prius, omdat heb bouwen van zon prius al zo slecht is dat die dat nooit meer goed kan maken door ermee te rijden.
 
want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen behouden moeten we iets gaan doen aan de uitstoot van uitlaat gassen. Deze electrische crossmotoren maken geen lawaai en hebben geen uitstoot van uitlaat gassen.

Want laten we nu eerlijk zijn. Als we de planeet willen afbreken moeten we iets gaan doen aan de electrische crossmotors. Deze 500cc 2 takten maken lawaai en hebben veel uitstoot van uitlaat gassen.

:D

Remy heeft nog niet gereageert, dus die is denk ik onderweg naar je toe.
leuk je gekend te hebben.












:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan