6 mei 2012 Megameeting

Ik zit dat weekend in Limburg, geloof ik. Zondag moet ik wel weer terug.

Geen idee of ik dan zin en tijd heb; ik heb dan net een aantal dagen mijn nieuwe werkplaats, en heb een week lang verhuisd en zo.
Ik zal wel weer tijd te kort komen :')
 
Wie gaan er dit jaar??

Ze geven weer regen aan en 12 graden dus kunnen we weer doorrijden naar de mcdrive _O-
 
Hey,

Nog steeds 10.30 De Forten/Bunnik?

Rijden er nog mensen vanaf omgeving Rotterdam? Idee om tussen 9.45/10.00 bij BP De Vink/Nieuwerkerk ad IJssel/A20 te verzamelen en samen op te rijden?

Laat maar weten... (als ik niks hoor, rijd ik gelijk door naar Bunnik)

Gr,
 
ik rij zaterdag mee met die bevrijdings rit
en ik MOET zondag met het vrouwtje mee dus ik kom ook niet
 
Als ik al iets met de ga doen is, is het amsterdam rusty gold swap meet.
 
Kreeg net te horen dat mogelijk zaterdag middag mijn motor af is, dus bevrijdingsrit gaat niet lukken ;( had wel mee gewild (zoals vorig week naar Brussel).

Zondag krijgen wij bezoek, denk niet dat ik weg kan.... :( Voor degene die wel gaan, veel plezier ik zie de foto's wel voorbij komen...
 
Kreeg net te horen dat mogelijk zaterdag middag mijn motor af is, dus bevrijdingsrit gaat niet lukken ;( had wel mee gewild (zoals vorig week naar Brussel).

Zondag krijgen wij bezoek, denk niet dat ik weg kan.... :( Voor degene die wel gaan, veel plezier ik zie de foto's wel voorbij komen...

Gast je was in brussel .... ik ook
 
pleuris weer vandaag... ik twijfel....

heb een week geleden mijn ogen laten laseren, dus mag eigenlijk ook helemaal nie rijden...
maar ik wil wel...
wat een moeilijk leven zeg, al die onmogelijke dilemma's...
 
pleuris weer vandaag... ik twijfel....

heb een week geleden mijn ogen laten laseren, dus mag eigenlijk ook helemaal nie rijden...
maar ik wil wel...
wat een moeilijk leven zeg, al die onmogelijke dilemma's...

doe maar niet... rijden kan altijd daarna nog... de wind is nu echt funest voor je ogen
 
yeah i know, maar intergraal op, goede bril met rubbers.. ging met de lenzen ook prima...
 
je doet een goede poging n ieder geval, wel een goeie beslissing, je ogen heb je nog effe nodig
 
Terug
Bovenaan Onderaan