6 mei 2012 Megameeting

Waar is jullie enthousiasme gebleven?!?

Denk dat ik aanhaak bij de groep van de ZH-eilanden. Verzamelen bij de Andel. Zal een uur of 10.00 zijn.

Misschien tot daar!
 
Ben nog wel even geweest. Zag alleen een beetje blauw in Amersfoort :') Stonden met een lasergun, videocamera en foto's te maken. Rare jongens die agenten :X
 
Had vandaag een andere ride-out, wat een mazzel met het weer. Als er zoveel blauw is, is daar ook niets te beleven.
 
Vanmiddag terug gekomen uit Valkenburg: het enige stukje Nederland met regen :')
 
heb een geneusde rib, leek mij niet echt een pretje om dan op een hardtail zonder geveerd zadel te rijden.. :/

hopen dat het volgende week beter gaat, Sportster forum meeting/weekend in friesland. *O*
 
Even een vraag tussendoor: weet iemand ongeveer wat ik kwijt zou zijn aan materiaalkosten van een nieuwe set banden en ketting voor een VT600C? Ben denk ik wel aan vervanging toe.m :p
 
waarom vraag je dat hier? maar goed, banden moet je even kijken op http://www.motorbandenmarkt.nl/start.html voor een prijsindicatie. Reken extra geld voor monteren en ook extra geld als je de motor in zn geheel komt brengen. Anders naar een zaak brengen en daar vragen. Is zo verschillend en hangt ook af van je merk band...
 
Excuus!!! Verkeerde topic.. zat op me tablet en had op de verkeerde topic gedrukt zonder dat ik het had gemerkt. Excuus. Bedankt voor de reply!
 
Terug
Bovenaan Onderaan