666 bochten route eifel met scooter

Hoeveel pk's heeft zo'n ding, en standaard ABS of alleen in optie?
Zijn die ook bij ons leverbaar en hoeveel duurder in Nederland tov Belgie?
}) _O-
 
@smokey1049: ze zijn zeker erg mooi, maar het zijn geen vissen hoor.

ha die jos...

ze zijn prachtig die walvissen..
adembenemend, indrukwekkend om ze te zien zo dichtbij..
gewoon schitterend....jammer dat er nog altijd op gejaagd wordt..zou niet moeten kunnen...

bedankt voor je reactie...
 
Danny waar rij jij op??? en je voorganger??? die reed lekker door jammer dat ik niet mee kon.
Waarom waren die duitsers nou aan het mopperen??? je werd wel bij het inhalen vast gereden flauw hoor :(

Correctie je rijdt op een T-Max
 
Laatst bewerkt:
Danny waar rij jij op??? en je voorganger??? die reed lekker door jammer dat ik niet mee kon.
Waarom waren die duitsers nou aan het mopperen??? je werd wel bij het inhalen vast gereden flauw hoor :(

Correctie je rijdt op een T-Max

ja weet eigenlijk niet waarom dat ze aan het mopperen waren |(
en ja die manuvre was niet echt netjes maar ja kan wel wat hebben hoor

laagvliet rijd op een scarabeo 300 en die wil idd wel vooruit *D

maar was een pracht dag

komt nog wel eens een herhaling van als het aan mij ligt
 
Laatst bewerkt:
lekker knallen in de eifel! We hebben nu alleen nog maar het westen van de eifel gedaan, omgeving Cochem en langs de moezel in het oosten is ook top. ook leuk is een dagje vogezen maar dan wel met 1 overnachting want dat gaat echt te ver om in 1 dag te doen. Winterberg is al vanuit hier 390 kilometer.

Ik hoor het wel over de plannen voor volgend seizoen
 
Was Stradje ook nog mee?? ik ben benieuwd hoe zijn Jcosta het daar deed
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er goed uit, volgens mij was het een leuke tocht. Vraagje: ik ga binnenkort in de ardennen rijden en misschien een stukje in de eifel. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden, behalve boze Duitsers?
 
Het ziet er goed uit, volgens mij was het een leuke tocht. Vraagje: ik ga binnenkort in de ardennen rijden en misschien een stukje in de eifel. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden, behalve boze Duitsers?

Rustig aan in de dorpjes (50)

Verder gewoon lekker genieten
 
De herfstvakantie dit jaar lonkt weer in week 43 (ZA17-ZO25 oktober). In deze periode wil ik een meerdaagse route maken, bijvoorbeeld 4 dagen weg met 3 goedkope overnachtingen in Bed & Breakfasts.

Zomaar een idee: Nederland naar de Eifel in Duitsland. Volgende dag Eifel naar het zuiden via het Zwarte woud. De volgende dag via het zwarte woud Frankrijk in door het Loire dal naar Tours. De laatste dag weer omhoog naar NL.

Mogelijkheden te over. Frankrijk is schitterend als je de kaart goed bekijkt. Rondje Frankrijk is ook top dan komt Duitsland volgend jaar wel weer aan de beurt.

Bed en Breakfasts zijn ongeveer 35-50 euro per nacht als je goed zoekt kan het goedkoper.

Tas achterop, rugzak en gaan met die banaan!
 
De herfstvakantie dit jaar lonkt weer in week 43 (ZA17-ZO25 oktober). In deze periode wil ik een meerdaagse route maken, bijvoorbeeld 4 dagen weg met 3 goedkope overnachtingen in Bed & Breakfasts.

Zomaar een idee: Nederland naar de Eifel in Duitsland. Volgende dag Eifel naar het zuiden via het Zwarte woud. De volgende dag via het zwarte woud Frankrijk in door het Loire dal naar Tours. De laatste dag weer omhoog naar NL.

Mogelijkheden te over. Frankrijk is schitterend als je de kaart goed bekijkt. Rondje Frankrijk is ook top dan komt Duitsland volgend jaar wel weer aan de beurt.

Bed en Breakfasts zijn ongeveer 35-50 euro per nacht als je goed zoekt kan het goedkoper.

Tas achterop, rugzak en gaan met die banaan!

mijn inziens is dit een gevaarlijke periode om dan nog te gaan rijden in deze streken wegens veel bladeren op de weg. wees voorzichtig.
grtz
tom
 
Het ziet er goed uit, volgens mij was het een leuke tocht. Vraagje: ik ga binnenkort in de ardennen rijden en misschien een stukje in de eifel. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden, behalve boze Duitsers?

rekening houden met de bladeren op de weg

en niet te gek doen met de snelheid O-) :X

voor de rest lekker rijden

:W
 
Laatst bewerkt:
Danny, het vrouwtje vond dat je erg voorzichtig reed

dankje
is dat erg dan :+

ik ben over het algemeen redelijk rustig met rijden O-)
en zeker met een weg die ik niet ken
ivm grind en andere rommel al moet ik zeggen dat we dat daar niet echt veel tegen zijn gekomen

:W
 
Laatst bewerkt:
Okay die bladeren is wel waar ja, dan maar iets voorzichtiger.

Ik heb met een collega gesproken, de Provence is een mooie streek om een paar dagen te rijden en de temperatuur is dan ook nog aangenaam daar in oktober.
Ik ga een mooie rit maken van een paar dagen
 
heb jij dan flitspalen van duitsland in je navi staan?

bij een tom tom weet ik het niet
maar die zullen toch ook wel zo wijs zijn die er niet in zetten
Bij mij staan ze er gewoon in. (goedkope navi, je weet wel hetzelfde als dvd spelers, hoe goedkoper hoe meer ze afspelen ;) )

De mogelijkheid die je dan hebt is: de flitslocatie's helemaal uitzetten in het apparaat(schijnt niet voldoende te zijn) of de flitslocatie's van Duitsland verwijderen via een verbinding met Tom tom home, het pc programma, dat gaat wel.

Ze hebben er een speciaal kastje voor lees ik, die bepaalde coordinaten herkend.

Op deze site staat een discussie erover of het nu wel of niet mag:

http://www.bikers4bikers.be/viewtopic.php?f=43&t=1358

en hier:

Duitse GPS database verboden nu in duitsland. : Archief • Flitsservice.nl
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reacties. Samenvattend:
- genieten :]
- rustig aan in de dorpjes 8-)
- let op de bladeren op de weg
- op passen voor filtspalen
 
Bij mij staan ze er gewoon in. (goedkope navi, je weet wel hetzelfde als dvd spelers, hoe goedkoper hoe meer ze afspelen ;) )

De mogelijkheid die je dan hebt is: de flitslocatie's helemaal uitzetten in het apparaat(schijnt niet voldoende te zijn) of de flitslocatie's van Duitsland verwijderen via een verbinding met Tom tom home, het pc programma, dat gaat wel.

Ze hebben er een speciaal kastje voor lees ik, die bepaalde coordinaten herkend.

Op deze site staat een discussie erover of het nu wel of niet mag:

http://www.bikers4bikers.be/viewtopic.php?f=43&t=1358

en hier:

Duitse GPS database verboden nu in duitsland. : Archief • Flitsservice.nl

gelukig staan ze er bij mij niet in :+

dat is dan weer een voordeel van zo'n duur ding :X

en flits locatie's mag je er totaal niet in hebben staan van duitsland en zwitserland
en heb het ook al gelezen van oosterijk

maar denk dat je je er niet te druk over moet maken
zolang dat je geen gekken dingen doet of te veel lawaai maakt houden ze je niet zomaar aan

:W
 
Okay die bladeren is wel waar ja, dan maar iets voorzichtiger.

Ik heb met een collega gesproken, de Provence is een mooie streek om een paar dagen te rijden en de temperatuur is dan ook nog aangenaam daar in oktober.
Ik ga een mooie rit maken van een paar dagen

Wow ik heb een berekening gemaakt over de kosten die dit avontuur met zich meebrengt en ik ben toch wel geschrokken. Ik ben van een goedkope bed & breakfast uitgegaan in de Provence, heen-en terug over de snelweg met tol en een verbruik van 1 op 30.
Je komt dan op een dikke 500 euro als je weer na 3 nachten Nederland in komt rijden.

Heen en terugreis op maandag en donderdag 2200 kilometer met tol is twee keer 78 euro maakt 156 euro. (waarvan 56 euro tol).

Overnachten met ontbijt is 180 euro.

Verbruik benzine in de Provence zelf ligt met 2 mooie routes op dinsdag en woensdag al op 40 euro.

Dan zit er 's middags en 's avonds nog geen hap of drank in je keel dus dat komt er dan ook nog eens bij.

kortom dit wordt een duur geintje en ik blijf lekker thuis en ga volgend seizoen wel weer eens wat avonturen opzoeken! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan