Goede rijschool gezocht in West-Friesland

Ster

MF veteraan
21 jun 2004
39.830
14
Wie kan mij een goede motorrijschool aanbevelen in West-Friesland :] . Ik heb al op de CBR site gekeken bij slagingspercentages maar ik ben benieuwd naar ervaringen. Zowel goede als slechte!
Dus kom maar op met die verhalen. 't is toch slecht weer dus ik heb alle tijd :+

Ook tips zijn van harte welkom voor een groentje op dit forum!
 
Okee, had al een keer gereageerd in je berichtje nieuw hier maar kijk eens op :

http://www.roeldolfin.nl/

Daar les ik en is echt goed. Persoonlijk, goede sfeer, goede begeleiding. :)
Had ik gezien hoor,bedankt :} . Ik wordt in "nieuwe gebruikers"heel vriendelijk welkom geheten maar weinig reacties op mijn vraag (of is er een gebrek aan West-Friezen hier??). Dus vandaar in de herhaling.
 
De Boer.... sjaak is een vervelende eikel af en toe maar wel goed :+ (ben voor zowel auto als motor in 1x bij hem geslaagd)

en daarnaast lest hij met Bandits.... is tenminste een echte motor ;) (al is het wat lastiger met de BVtjes :P )
 
Laatst bewerkt:
De Boer.... sjaak is een vervelende eikel af en toe maar wel goed :+ (ben voor zowel auto als motor in 1x bij hem geslaagd)

en daarnaast lest hij met Bandits.... is tenminste een echte motor ;) (al is het wat lastiger met de BVtjes :P )
Ik weet niet of ik wel bij een vervelende eikel wil lessen, klinkt niet echt aantrekkelijk ;( . En eigenlijk maakt het me niet veel uit op wat voor motor ik les als ik dat papiertje maar gauw heb. Dan koop ik wel een fiets die ik leuk vindt. (Kawa zzr bv.)
 
Laatst bewerkt:
ik zou eerder een rijschool zoeken die met er-5jes oid lest.
bandit is wel een beetje lomp voor bvtjes idd. maar het kan opzich wel :)
 
www.theodelange.nl

Zitten in Grootebroek.
Das echt een hele goeie!! Geweldige gozer, en een super instructeur!!

Heeft ook een erg hoog slagingspercentage!!
 
ik heb bij http://www.ruudschreijer.nl/ uit Hoorn
les gehad en ben zeer tevreden.

goeie vriendelijke en duidelijke instructeur

Ik heb ook gelest bij Ruud Schreijer. Top instructeur. Een man met veel mensenkennis die weet hoe hij een persoon moet benaderen en daarmee het beste uit hem of haar te halen. Wordt nooit boos en is erg vriendelijk. Tevens KNMV-instructeur.
Mijn vrouw lest nu ook bij hem.

Je lest op een Suzuki GS500 bij hem.
 
Laatst bewerkt:
west friesland? :?
ohw ... noord holland
rare jongens die westfriezen


;)

Wie heeft er verteld dat ik uit West Friesland kom :? Ik zoek een goede rijschool daar omdat ze bij ons in de polder geen motorrijscholen hebben en WF is leker dicht bij! Maarre... ik kom uit de Wieringermeer en ben dus een zogenaamde MEERPEEN :+
 
Ik heb ook gelest bij Ruud Schreijer. Top instructeur. Een man met veel mensenkennis die weet hoe hij een persoon moet benaderen en daarmee het beste uit hem of haar te halen. Wordt nooit boos en is erg vriendelijk. Tevens KNMV-instructeur.
Mijn vrouw lest nu ook bij hem.

Je lest op een Suzuki GS500 bij hem.

:^ Hij was mijn VRO-1 instructeur. Prima vent, duidelijk uitleg en idd erg vriendelijk.
 
NIET bij Verkeersschool Paul in Alkmaar gaan lessen iig. Wel goede, maar gigantische gevoelloze lul als instructeur. Dat schijnt erbij te horen ofzo, maar leuk is anders.
 
Ruud Schreijer krijgt toch wel goede reacties> Had zelf ook al aan hem zitten denken. Ben benieuwd naar verdere reacties
 
NIET bij Verkeersschool Paul in Alkmaar gaan lessen iig. Wel goede, maar gigantische gevoelloze lul als instructeur. Dat schijnt erbij te horen ofzo, maar leuk is anders.

ga in alkmaar dan maar naar Bolweg :}

heel relaxed en veel vrijheid

 
De keuzes die je als mens toch moet maken in het leven.........zucht
- welke rijschool
- wat voor motor wil ik straks
- welke helm
- wat voor pak
- wat moet ik nou toch weer eten vanavond???

Van een ding ben ik wel zeker: ik wil straks :]
 
Ik twijfel dus tussen de twee die al eerder genoemd zijn: Schreijer en de Lange. Ga met beide maar eens bellen en misschien bij 1 een proefles nemen. Wat zijn trouwens jullie ervaringen met een spoedcursus. Hier hoor ik ook verschillende reacties op. De een vindt het geweldig, de hele dag op de motor. En ik hoor ook berichten dat je misschien niet goed leert rijden, vooral als je het treft dat het net heel rustig op de weg is.

Ik sta nog steeds voor alle adviezen open!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan