6e Zijspantreffen Genemuiden "Throwing eggs"

wordt ook wel een x tijd dat zijne slijpsel komt ofnie?

Dat zou ik best wel willen maar de jongste heeft de gewoonte om op 4 april te verjaren. Dat doet hij al jaren zo en ik denk dat dat in 2015 niet anders zal zijn.

Dus ik denk het niet dat ik het ga redden!
 
Wie kan er nou zo ver vooruit kijken of je kunt ????

Heb je al wat anders dan :?

Dat is nu juist het mooie Mielko, als jij het nu op de kalender batst, weet je zeker dat je kunt. Veel mensen zeggen altijd, "goh, weet nog niet hoor.." Nee, idd lang genoeg wachten tot er een suffe verjaardag of bruiloft tussendoor komt, en dan zeggen "balen zeg, ik kan niet..."

_O-

Dat Slijptol zijn kind precies op 4 april ter wereld moest komen is gewoon vette pech en kan hij niks an doen. Maar gezien het treffen in de toekomst vaste prik eerste weekend april zal vallen, zal dat ook wel een paar keer buiten de 4e april vallen.

Geen vette pech dat je een kind kreeg uiteraard ;)

Jammer dat je weer niet kan komen Ad, jaar daar op valt het op 1,2 en 3 april dus kump mooi uut. Zal ik je vast voor 2016 ontstrepen?
 
Laatst bewerkt:
2016 ?

Weet jij wel hoe oud ik dan al ben?

Tegen die tijd moet je André Rieu uitnodigen in plaats van een band!
 
Haha, dan ben ik nog steeds geen 40 hoor O-)

Maar je staat er bij ;)
 
Ik krijg het nog steeds redelijk voor elkaar om agenda loos te leven.Tot groot ongenoegen van familie en vrienden(ja ik vergeet veel jaardagen en bruiloften).Maar alle leuke dingen hebben vaak voorang })

Alleen mn ploegenrooster zit in men kop :+
 
Ik krijg het nog steeds redelijk voor elkaar om agenda loos te leven.
Dat is mij m'n gehele leven gelukt tot het moment dat ik actief werd in het verenigingsleven. Toen ben ik voor het eerst werkelijk een agenda gaan gebruiken. Zelfs op de HTS ging het prima. Nu kan ik echt niet meer zonder.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet anders willen. Hou niet van een warrig leven. De dingen die ik echt graag wil doen gaan op de agenda, en regel met de zaak dat ik dan geen dienst heb. Anders schieten ze er uit ervaring bij in. Ook voor het thuisfront is het duidelijk en voorkomt het teleurstellingen.
 
Ik heb ook een agendaloos leven, maar ben al wel bijn a 30 jaar getrouwd. Telt dat ook :+
 
Ik heb juist wel een agenda, en een planbord! Alles wat je opschrijft (digitaal tegenwoordig) hoef je niet meer te onthouden. Want als je alles wilt onthouden, moet je een kop als een paard hebben, anders past het er niet in!
 
zonder agenda red ik het helaas echt niet meer en het is tegenwoordig zelfs al zo erg dat ik bijna elke dag een lijstje maak met dingen die ik echt wil / moet doen die dag, want anders schiet de helft er bij in... (zo had ik vandaag gelukkig wel op geschreven dat ik even met Eriks moest gaan bellen...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan