6e Zijspantreffen Genemuiden "Throwing eggs"

Hahaha, zo'n lijstje maak ik ook iedere dag. Lage prio dingen blijven maar meeverhuizen van lijstje naar lijstje, net zo lang tot ze er af vallen.

Zijspan of motorfiets staat er de laatste weken al niet eens meer op...
 
dat mee verhuizen doe ik met de dingen waar ik niet zo veel zin aan heb....

zeg ook altijd tegen mijn baas/ collega's dat ik het niet erg vind om voor 200% volgepland te zitten...


... kies ik zelf wel de leukste dingen er uit om te gaan doen :)
 
We hebben weer een superstrakke band gevonden voor de 6e editie. Park blue is de band van onze drummer Tim Vriesema. De heren hebben net een album opgenomen met eigen werk, maar uiteraard zullen er tijdens het treffen weer melodieus ritmische rock/hardrock covers de revue passeren. Wij hebben er weer zin in!

(full album)

(Nirvana cover)

Dus kom op en laat u vandaag nog ontstrepen *O*
 
Laatst bewerkt:
We hebben weer een superstrakke band gevonden voor de 6e editie. Park blue is de band van onze drummer Tim Vriesema. De heren hebben net een album opgenomen met eigen werk, maar uiteraard zullen er tijdens het treffen weer melodieus ritmische rock/hardrock covers de revue passeren. Wij hebben er weer zin in!

(full album)

(Nirvana cover)

Dus kom op en laat u vandaag morgen nog ontstrepen *O*

O-)
 
Dag driewielers, ik kom graag met m'n downbroer Frank in het "schijspan" BMW R26/kleine Hollandia naar het treffen 3-4-5 april 2015. grtz Peter Sijm
 
We hebben weer een superstrakke band gevonden voor de 6e editie. Park blue is de band van onze drummer Tim Vriesema. De heren hebben net een album opgenomen met eigen werk, maar uiteraard zullen er tijdens het treffen weer melodieus ritmische rock/hardrock covers de revue passeren. Wij hebben er weer zin in!

(full album)


(Nirvana cover)

Dus kom op en laat u vandaag nog ontstrepen *O*



Kan wel horen waar de inspiratie vandaan komt inderdaad ;)
 
We hebben weer een superstrakke band gevonden voor de 6e editie. Park blue is de band van onze drummer Tim Vriesema. De heren hebben net een album opgenomen met eigen werk, maar uiteraard zullen er tijdens het treffen weer melodieus ritmische rock/hardrock covers de revue passeren. Wij hebben er weer zin in!

(full album)

(Nirvana cover)

Dus kom op en laat u vandaag nog ontstrepen *O*

Vast mooi hoor. Steek voor de zekerheid ook buiten de kachel maar aan!
 
Door een blanke.
Procentueel is het aan jullie kant van de IJssel dus gevaarlijker 8-)

blank of zwart, maakt me allemaal niks uit. Ieder zn ding, maar ga geen ruzie met elkaar lopen te maken. Pak een biertje en ga met mekaar bij een vuurtje staan ouwehoeren.!
 
had geen bedoeling met de kleur , ging om de paint hahaha, we gaan hier toch zeker niet die malle Piete discussie voeren, ik drink met alle soorten en maten een biertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan