op het moment rij ik een 1.2..ook niet echt geweldig..trekt niet echt snel op en aangezien ik "soms"best nog wel eens van snel rijden hou...wil ik wel een goeie motor. Heb ik nl. al eens een auto kapot gereden. een nissan micra 1.0 die kon mijn rijstijl niet aan..hahahaha
Vergelijk het gewicht van je auto eens met dat van een motor en je weet genoegMaar een motor van een auto kun je wb inhoud dus niet echt vergelijken met een motor. Als je zegt dat 750cc bij een motor de middenmaat is..als je een auto hebt met een 0,75 motor is dat eigenlijk helemaal niks...(tenminste vanuit mijn oogpunt)
Als je een auto koopt staat er altijd bij vermeld wat voor motor hij heeft een 1.4 een 1.8 noem maar op. Maar bij de motoren zie ik dus alles in "cc"staan. En dit zegt me dus helemaal niks.
lol een boss-hoss. (echt achjterlijke dingen)
De grootste motor productie cilinderinhoud is trouwens nu 2290 cc op de triumph rocket III.
En wat zegt die 1.4 of 1.8 bij een auto jou dan?
hahahah nou op zich zegt mij dat ook niks..maar als je zegt dat je auto hebt met een 2.... motor klinkt dat beter dan als je zegt ik heb een auto met een 1.0 motor..
hahahah nou op zich zegt mij dat ook niks..maar als je zegt dat je auto hebt met een 2.... motor klinkt dat beter dan als je zegt ik heb een auto met een 1.0 motor..
cc's zeggen wel iets, maar niet alles, gewicht-pk verhouding is interessanter
Nog beter zou zijn.. Vol gewicht (olie + benzine etc) / achterwiel pk's
Anders weet je nog geen drol namelijk ..
750cc is dus een 0,75 in autotaal,
en het begint bij zo'n 125cc (tot +-2300cc?
(das dus een middenmootje,die 750
Nope custom als het maar kanIs een boss hoss dan geen productie-motor