Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Dan ook nog even een berichtje van mijn kant:
Het was weer een fantastisch weekend.
Mijn stem komt zo heel langzamerhand een beetje terug, gisteren avond was ik net een schorre kraai.
Zoals de meesten ondertussen wel meegekregen hebben is de K100 stil komen te vallen met een kapotte brandstofpomp zaterdag maar door snelle actie van de EHE Rescue dienst en van SMS Motorcycles was ook dat leed maar kortdurend.
Omdat een K100 met pech uiterst zeldzaam is zijn er gelukkig veel foto's van.
Die deel ik uiteraard graag met jullie!
Ziehier de onfortuinlijke eigenaar die aan een brandstofpomp staat te trekken terwijl de betrouwbare Japanner rijder lachend langsloopt en de Italiaanse voorrijd coureur de foto's maakt:
Eens kijken of we de brandstofpomp in de berm kunnen reviseren:
Wat een partij kleine klote onderdeeltjes zitten er eigenlijk in zo'n pomp:
De boosdoener is gevonden: er is een circlipje onder een lagerringetje gebroken waardoor het allemaal niet meer wil draaien. Uiteraard is er geen reserve circlip aanwezig, het wordt nog even met een standaard m6 ringetje geprobeerd maar dat werkt helaas niet.
Dus de Italiaanse schone wordt in sneltreinvaart terug naar huis gereden waar een aanhanger en auto staan te wachten om de K op te halen.
Als de K met schwenker op de aanhanger staan kan ik mooi in de rood/wit/zwarte lage bak stappen om eens mee te rijden in een echt zijspan.
Wat een lol!
Dit kleine fotootje is een aanklikbaar filmpje:
Op zondag bleek er bij vertrek een Moto Guzzi V50 Nato incontinent geworden te zijn waardoor de aanhanger wederom van pas kwam. De EHE Rescue Dienst heeft het er maar druk mee.
Al met al heb ik weer een top weekend gehad, beetje weinig gedronken, dat was wel jammer maar verder alles helemaal top!
Het was weer een fantastisch weekend.
Mijn stem komt zo heel langzamerhand een beetje terug, gisteren avond was ik net een schorre kraai.
Zoals de meesten ondertussen wel meegekregen hebben is de K100 stil komen te vallen met een kapotte brandstofpomp zaterdag maar door snelle actie van de EHE Rescue dienst en van SMS Motorcycles was ook dat leed maar kortdurend.
Omdat een K100 met pech uiterst zeldzaam is zijn er gelukkig veel foto's van.
Die deel ik uiteraard graag met jullie!
Ziehier de onfortuinlijke eigenaar die aan een brandstofpomp staat te trekken terwijl de betrouwbare Japanner rijder lachend langsloopt en de Italiaanse voorrijd coureur de foto's maakt:
Eens kijken of we de brandstofpomp in de berm kunnen reviseren:
Wat een partij kleine klote onderdeeltjes zitten er eigenlijk in zo'n pomp:
De boosdoener is gevonden: er is een circlipje onder een lagerringetje gebroken waardoor het allemaal niet meer wil draaien. Uiteraard is er geen reserve circlip aanwezig, het wordt nog even met een standaard m6 ringetje geprobeerd maar dat werkt helaas niet.
Dus de Italiaanse schone wordt in sneltreinvaart terug naar huis gereden waar een aanhanger en auto staan te wachten om de K op te halen.
Als de K met schwenker op de aanhanger staan kan ik mooi in de rood/wit/zwarte lage bak stappen om eens mee te rijden in een echt zijspan.
Wat een lol!
Dit kleine fotootje is een aanklikbaar filmpje:
Op zondag bleek er bij vertrek een Moto Guzzi V50 Nato incontinent geworden te zijn waardoor de aanhanger wederom van pas kwam. De EHE Rescue Dienst heeft het er maar druk mee.
Al met al heb ik weer een top weekend gehad, beetje weinig gedronken, dat was wel jammer maar verder alles helemaal top!
Laatst bewerkt: