Soesoeki zegt dag MF :o(

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
Kwam ik vandaag toch even voor een nare verrassing te staan zeg :(

Werd ik op het matje groepen naar aanleiding van dit http://www.motor-forum.nl/forum/topic/79705?highlight=tipgeld topic op het MF.

Als schadebehandelaar heb ik her en der op dit forum nog wel eens goed bedoelde adviezen gegeven in verzekeringszaken en schades. Zelfs ben ik wel eens "te ver" gegaan door kentekengegevens te verstrekken aan collega-motorrijders :X Helaas blijken er dus onder deze motor"vrienden" ook mensen te zijn die een leuk gebaar niet opprijs stellen het nodig hebben gevonden mijn baas te informeren over de misdaad die ik heb gepleegd. Natuurlijk weet ik zelf dat ik dit soort gegevens niet behoor te verstrekken en heb het denk ik drie keer gedaan, om iemand een eindje op weg te helpen een dader van een ongeval of diens verzekeraar te vinden. Ik heb in die gevallen beperkte info verstrekt ( geen adressen van kentekenhouders ) want een houder is immers niet altijd een bestuurder die iets "fijns" in het verkeer heeft gedaan.

Nu ben ik fijn vlak voor de feestdagen op het matje geroepen en aan een kruisverhoor ( zonder spotlight ) door een interne dienst en een extern onderzoeksburo ( denk hierbij aan mensen met een politieverleden ) er is een verklaring opgenomen die ik moest ondertekenen en het is nu dus afwachten wat dit voor gevolgen heeft voor mijn baan :X

Moraal van het verhaal ............... ik kap met het MF. Ik heb hier nu vaak genoeg in topics gewaarschuwd voor het vertonen van kentekens en het stoer doen over verzekeringszaken ( klappertje op het circuit en vervolgens toch een gedekte claim indienen etc.... ). Nu word ik dus gestraft voor mijn gedrag en het erge is ................ in het topic waarop ik nu ben aangesproken wees ik iemand, ook met goede bedoelingen uiteraard, op door verzekeraar verstrekt vindersloon bij het vinden van gestolen voertuigen. Kentekengegevens verstrekte ik niet, maar ik bood wel aan een naam en telefoonnummer van de eigenaar van de gestolen motor te geven of de verzekeraar zodat de collega motorrijder een presentje kon krijgen. Als iemand iets van mij vindt dat is gestolen kan hij of zij uiteraard een bos bloemen of een lekkere fles drank krijgen....ja toch.

Ik heb besloten om mij in verband met het bovenstaande uit te laten schrijven van het forum. Jammer want ik vond het altijd erg leuk lekker te OH-en en hier en daar wat serieuze tips te geven. Helaas is niet iedereen daar van gediend en is daarvoor zelfs bereid een alleenverdiener met een gezinnetje voor op straat te laten belanden. Ik hoop dat de heilige aangever net zulke fijne feestdagen heeft als ik.......... B| en mijn gezin doet hem of haar uiteraard ook de vriendelijke groeten :r

Soesoeki die maar direct zijn gegevens heeft verwijderd en de crew verzocht hem per direct uit te schrijven. Ik kijk voortaan alleen nog in het geniep en bel uiteraard bij enge dingen direct de kliklijn :+

P.S laat dit een waarschuwing zijn voor de (te) openhartige MF-ers ;)
 
Laatst bewerkt:
Zonde weer een Mfer minder en idd sucses en strekte toegewenst! hadden ze er niet wat eerder mee kunnen komen zo voor de feestdagen vind ik geen styl :(

Nog maals strekte met het afhandelen.
 
Shitttt snap zulke mensen echt niet! Doe je je best voor anderen en dan krijg je dat er voor terug!! :r :r Succes in de toekomst! Jammer dat je hier weggaat je heb nog wel zo'n mooie Kawa!!! :9~
 
das klote man B|

slaat inderdaad nergens op wat diegene heeft gedaaan (om het zo te melden)..



hoop voor hem/haar dat jij hem/haar neit tegen komt op straat :P hehe
mjah in ieder geval sterkte ermee !!.. en misschien kunnen we je binnekort weer verwelkomen als het allemaal goed is gegaan enzo ??

Groeten van Zoekzoekie
 
das klote man B|

slaat inderdaad nergens op wat diegene heeft gedaaan (om het zo te melden)..
...

:^
En nog wel met goede bedoelingen :( Als je nou ter afrekening iemand thuis op zou zoeken en z'n toko zou verbouwen ok, maar dit is een beetje minder :X
 
Dit is een naaistreek van de zuiverste soort. Jammer dat je hierdoor het forum gaat verlaten, maar nog erger is dat je baan hierdoor op de tocht is komen te staan.

Sterkte!
 
Zo dat is kutos,en erg onder de gordel die dit geflikt heb bij je.
In iedergeval bedankt voor het waarschuwen van het doen van uitspraken enzo.
Ik hoop toch een prettige kerst en hopelijk loopt alles goed af.

gr. kawa er-5
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt droevig. ;(

Heel veel succes met de afhandeling van deze ellende.

Maar weet je wel zeker dat je door iemand verlinkt bent? Dat men niet jouw PC achterhaald heeft aan de hand van server-/firewall-logs en bijv. aan de hand van een mailtje met bijv. inloggegevens of de MF gebruiker die op jouw PC ingelogd stond achterhaald heeft welke account van jou is?

Zal het Baksteen wezen })
Dit vind ik een hele flauwe opmerking. :r
 
:(

NSB bestaat niet meer, maar z'n potentiële leden zwerven overal rond.
Triest te constateren dat zij zich ook op "ons" Motor-Forum begeven.

Het ga you goed !
 
Klikspanen :r

Ik weet niet wat je bij je baas getekend hebt aan geheimhouding, privacy etc. Maar ik hoop voor je dat het allemaal met een sisser zal aflopen. Ik zal voor je duimen en tips van je in algemene vezekeringstopics zijn heel bruikbaar geweest :}

Ik mag van mijn baas ook niet forummen :o Alleen weet ik dat ik eerst een officiële waarschuwing krijg en pas de tweede keer wordt ontslagen.

[me]P. IJsvogel blijft dan ook zoveel mogelijk anoniem O-) [/me]
 
Dit vind ik een hele flauwe opmerking. :r

Had het duidelijker geweest met deze smily --> :+

Ik vind het iig meer een leuke opmerking :) Hij was toch: Dè Moraalridder (volgens mij heeft hij dat wel eens als bijnaam gehad ;) ) Natuurlijk weet ik ook wel dat een Baksteen dit echt alleen helpend ziet ipv misdadig. Hij geeft zelf ook wel eens tips tegen het beleid :)
 
Damn, dit is echt dieptriest. Tuurlijk, je mag het niet, maar als je tegenwoordig ook al gestraft wordt voor welwillendheid.....Waar gaat het toch heen?!?! :( :( :(
 
Jammer dat je het MF gaat verlaten. :(

Hopelijk heeft dit alles niet al te grote gevolgen voor jou persoonlijk. In ieder geval sterkte en succes.
 
Dit is echt droevig. ;(

Heel veel succes met de afhandeling van deze ellende.

Maar weet je wel zeker dat je door iemand verlinkt bent? Dat men niet jouw PC achterhaald heeft aan de hand van server-/firewall-logs en bijv. aan de hand van een mailtje met bijv. inloggegevens of de MF gebruiker die op jouw PC ingelogd stond achterhaald heeft welke account van jou is?zoals ik al heb gezegt in het vuurwerk belgie topic,ze kunnen zien wie je bent en waar je zit ,hoe kan dit anders gebeuren ,en hoe kan het dan dat mensen die iemand bedreigen een dag later bezoek krijgen van de politie,maar goed werd toen uitgelachen en ik lachte toen lekker mee,iemand nog vuurwerk in belgie halen?
 
Zal je wel gaan missen op dit forum :( .... bah klikpraktijken om iemand werkloos te maken... heb het zelf ook op mn bijbaantje weleens gehad dat een collega zo vriendelijk is geweest door te geven dat ik een een koekje had opgegeten uit een kapotte verpakking die toch weg zou worden gegooid, weet je meteen wie je vrienden zijn.

Maarja hopelijk word je niet meteen ontslagen en succes verder!
 
Maar weet je wel zeker dat je door iemand verlinkt bent? Dat men niet jouw PC achterhaald heeft aan de hand van server-/firewall-logs en bijv. aan de hand van een mailtje met bijv. inloggegevens of de MF gebruiker die op jouw PC ingelogd stond achterhaald heeft welke account van jou is?

:^ Ofwel, wel eens aan spyware gedacht... :?

Heb er zelf ervaring mee, kreeg ontslag omdat ik o.a. zat te MF-en onder werktijd en eens een niet leuk briefje schreef (wat ik vervolgens toch maar gedeleted heb). Helaas voor die koekenbakker van een baas, had hij zonder kennisgeving spyware geïstalleerd en had hij dus geen poot om op te staan... :P

Ik kreeg na 4 weken "gratis" vakantie m'n job terug, baas wil me inmiddels niet meer kwijt en ik MF nog regelmatig onder werktijd... 8-)

Moet wel zeggen dat ik geminderd heb, geen enkel privébriefje of mailtje verstuur en dat er bepaalde afspraken gemaakt zijn, die de onderlinge communicatie verbeterd hebben... ;)

Ps, deze hele situatie zuigt wel! :(
Hopelijk kom je er met een waarschuwing vanaf...
 
Tsjee, balen man... Heel veel succes met de afwikkeling van dit verhaal, ik hoop dat het allemaal op de pootjes terecht komt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan