Tja de nordschleiffe, gemengde gevoelens over, de dag dat jullie zouden gaan (26 mei dacht ik) zijn we zelf een weekend gegaan, mooi weer toch wel, hele fijne dag gehad, totdat........
M'n kameraad e nvriend is voor onze ogen verongelukt, hup zo tegen de vangrail aan, hij zal helaas z'n ogen nooit meer open doen.
Probeer in vredesnaam je kop er bij te houden, dit wens ik niemand toe.
Gr, martijn
Beste organisators, komen jullie hierlangs, dan kunnen we er samen heen rijdenIk ga ook mee.
Moet het wel niet regenen!!
Ik woon in Heerlen, dus kan bij de Shell bij de grensovergang Heerlen-Aachen wachten
de weersvoorspelling is slechter geworden
www.wetter.com/home/extern/location.php?type=ADD&id=242
F**k, ********************************!!!!
Ik sluit mij hierbij aan.Gecondoleerd, voor de familie en vrienden.
Maar het is nou eenmaal zo dat er in de Eifel ieder weekend doden vallen.
Beste organisators, komen jullie hierlangs, dan kunnen we er samen heen rijdenIk denk dat twisted ook bij de grensovergang wacht
This page is not intended to put you off visiting the Ring - far from it: this whole section of the website is designed to share one of my passions in the hope that others will be encouraged to enjoy it also. But nobody should be complacent about driving/riding the Ring: it can and does bite.
While the official fatality figures are very low, this is because they only count those who are declared dead on-scene: if they are still working on the victim at the time the helicopter takes them out, they are not classified as a fatality. I was on the scene of an accident where one victim was declared dead at the trackside while a second was declared dead in the helicopter shortly after take-off: that went down in the stats as one death and one injury. According to an ITU nurse at a local hospital, they get 2-3 ITU admissions a week from the Ring, about half of whom don't survive. That's more than one death a week.
The result is the ultimate track-day! 13 miles and at least 73* bends add up to what even racing drivers describe as the most demanding circuit in the world. It's hard to describe just how good it is until you've been there, but if you can imagine your favourite mountain road and your favourite race-track, and combine the best bits of the two, you'll get the general idea
Da's het laatste tankstation vóór de grensovergang Heerlen-Aachen he? Ik en Kawagroen zullen er zijn.Wat bovendien een zinvollere discussie is: hoe laat spreken we af bij de grensovergang/shell? Ik kan er zijn om 10:45u mits ik vandaag wat kan regelen op het werk!
Mijn voorstel is dan ook:
10:45u GRENSOVERGANG/SHELL op de A76 (Tankstation Tienbaan)
Dat is inderdaad makkelijk haalbaar, dan ben ik er dus ook. We moeten eerst PaulR1 met de rest van de club vragen hoe laat zij er kunnen zijnWat bovendien een zinvollere discussie is: hoe laat spreken we af bij de grensovergang/shell? Ik kan er zijn om 10:45u mits ik vandaag wat kan regelen op het werk!
Mijn voorstel is dan ook:
10:45u GRENSOVERGANG/SHELL op de A76 (Tankstation Tienbaan)
Als ik richting de eifel gaat ga ik om heerlijk snel te sturen niet om te gaan toeren,daar rijd ik dat heeeeeeeellllleeeeeeeeeeee eind niet voor...snappieBegint dat gezeik over een beetje regen nu weer? Teletekst Limburg zegt; 30%kans op regen en 10uur zon zondag, wat wil je nu nog meer....
JULLIE ZIJN TOCH ZEKERS NIET VAN SUIKER???
BOVENDIENDIEN WORD HET SUPERWEER!!!!!!!!!