Diversion meeting

meeting numero 2

  • zaterdag 20 mei

    Stemmen: 1 20,0%
  • zondag 21 mei

    Stemmen: 4 80,0%
  • donderdag 25 mei (hemelvaartsdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag 3 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 28 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

Piegom

Die hard MF'er
12 feb 2005
671
14
Dalen
DIVERSION MEETING april 2006!

full


datum : zondag 9 april
locatie : mcdonald den dolder
tijdstip : 11.00 uur

Suggesties zijn tuurlijk altijd welkom. *D

De aanwezigen waren:
[b1.]Foggie
2. Stengels
3. Roytje1985
4. DirkieB
5. Nmgn
6. Piegom
7. Motomas
8. Marcnij
9. sas-andrea
10.figuur
[/b]

Motor-forum.nl of De topic-starter zijn geen van
beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen
voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk
voor het in acht nemen van de verkeersregels.

Stukie tekst even "geleend" van Svijf

 
Laatst bewerkt:
ook ff hier reageren:

ja, lijkt me wel een leuk idee. maar is veenendaal al een hele rit op zich voor mij. toch kleine 95 km vanaf mn huis. maar oke, met mooi weer is dat natuurlijk geen schande. :P
 
Misschien een idee om een poll te maken met een aantal centrale plaatsen in Nederland. Dan kan iedereen aangeven wat zn voorkeur is. :]
 
Veenendaal is wel weer een beetje uit de richting.. :S maar goed misschien met een kluppie vanuit het noorden erheen rijden kan ook wel weer gezellig zijn. Als het niet al te ver in de zomer periode ligt dan ben ik er bij. Eind juni ofzo....
Leuk!
 
Zwolle lijkt me ook wel goed te doen, valt best mee vanaf stad groningen.
Veenendaal is ff een stukje verder, maar met mooi weer is dat ook geen probleem
8-)
 
Zwolle lijkt me ook wel goed te doen, valt best mee vanaf stad groningen.
Veenendaal is ff een stukje verder, maar met mooi weer is dat ook geen probleem
8-)
Als d'r genoeg animo is en d'r is gestemd voor de datum dan maakt ik een polletje voor de locatie en zal zwolle d'r ook bij zette
 
Zwolle is niet centraal B|

Utrecht en omstreken, dat kun je met enig fatsoen nog centraal noemen... Maar Zwolle :X

[me]mover vond Zwolle als verzamelplaats voor de newbie-toer ook al te ver weg...[/me]
 
zwolle??? das nog verder dan veenendaal voor mij. (hou er ff rekening mee dat ik uit krimpen moet komen - kleine 10 km van rotterdam)

maarreh, wat de datum betreft... dat kan ik eigenlijk nog helemaal niet zeggen. we gaan nl binnenkort weekendje ardennen doen en we weten nog niet wanneer. dus zolang ik dat niet weet, weet ik dit ook niet. maar het liefst een zaterdag. :)
 
Schrijf niet zo veel op de Diversion topics, maar het lijkt me wel leuk om een keer mee te doen met zo'n meeting ;)

Dus, 5 juni is prima wat mij betreft (op dit moment de meerderheid in de poll :P ).
Veenendaal is vanuit de Achterhoek ook geen probleem.

Hou dit topic wel in de gaten. Ben benieuwd :)
 
dacht toch dat er wel wat meer diversion rijders waren hier op 't forum

Of zitten die gewoon te wachte tot datum definitief is ?
 
als je nog behoefte hebt als ex-div rijder aan div meeting bent je wat mij betreft gwoon welkom :)

Lijkt me wel leuk om jullie divvies nog eens te zien :)

Zal ns kijken of ik kan. Er is geloof ik komende tijd elk weekend wel één of andere meeting... Heb niet zo heel veel geld meer over voor benzine :P
 
Even omhoog schoppen: what's it gonna be? Zondag 5 juni, Zwolle of Veenendaal? Meer dan acht is toch wel mogelijk? (zie poll)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan