• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

A.S. zondag 15 febr. SM Emmen???

Gizzmo

MF legend
Lid geworden
8 jun 2001
Waarderingsscore
871
Als het weer een beetje redelijk bljft, gaan we met een redelijke groep naar Emmen.

Gaan der nog meer mensen????

Waar is dat. Emmen weet ik wel maar die Sm. en hoelaat. Hm kan het combineren met een mf-toertocht zondag.

Waar is dat. Emmen weet ik wel maar die Sm. en hoelaat. Hm kan het combineren met een mf-toertocht zondag.

Het is de hele dag, en is hiero:

Let op: is niet Emmen maar (wordt nu eenmaal altijd zo genoemd)

http://www.pottendijk.nl/

Kartcircuit Pottendijk
Pottendijk WZ 20
Nieuw Weerdinge

ligt in de middle of nowhere, midden in de weilanden.

Niet naar Spa zaterdag Gizz ... of doe je beide dagen :P

nope, lijkt me niet zo verstandig ;(

Ik wil er ook nog steeds naartoe :)

maar ga zaterdag ook al naar Spa
das wel ff in een weekend alle kanten uitcrossen ;(
is pottendijk een spectaculair circuit?

Het weer lijkt o.k. te blijven dus ik ga ook!

Zo, weer helemaal heel terug, en ik heb het erg naar me zin gehad, en het viel me helemaal niet tegen.

Zo, wanneer kunnen we weer :)

Inderdaad... Ik heb me goed vermaakt. Prima weertje alleen moest je de eerste paar ronden wel oppassen met gasgeven. Heb je me nog bijna zien pleuren? Volgens mij reed je toen net achter me.

omdat de bandjes maar geen grip kregen? :X
Ja, ik heb achter een Dunlop slick en die heeft even nodig om grip te krijgen. Vandaar dat ik een paar keer een enge zwabber gemaakt heb. Voor had ik overigens geen problemen (Maxxis gele intermidiate). Nu was het gisteren wel mijn "Probeer vroeg op het gas te gaan" dag dus in het kader daarvan kon dit natuurlijk best gebeuren.

Inderdaad... Ik heb me goed vermaakt. Prima weertje alleen moest je de eerste paar ronden wel oppassen met gasgeven. Heb je me nog bijna zien pleuren? Volgens mij reed je toen net achter me.

Ik weet dat ik er genoeg op hun plaat heb zien gaan, en nog meer bijna, waaronder ikzelf :9~
Maar het is me niet speciaal opgevalen dat jij het was.

omdat de bandjes maar geen grip kregen? :X

Ik kreeg me Maxxis best wel warm hoor, natuurlijk 1 rondje warm rijden, was tenslotte maar een graag of 5 of zo, maar verder veel lof hoor voor de bandjes, gingen uiteindelijk lekker rullen.

Terug
Bovenaan Onderaan