A2 rijbewijs eerste motor dilemma!

Grieloef

MF'er
23 apr 2016
40
0
He k ben momenteel bezig met mn A2 rijbewijs en ben alvast aan t zoeken naar n motor

Budget 2000€

De keuze in motoren s echt echt weinig

Om als eerste motor een mt03 of xt660 te kope s my net te veel

Dus graag advies en heb je wat staan laat maar weten

En ja k ken t regeltje 35kw max origineel 70kw wil je m op KENTKEN begrensd ryde en 0.2kw per kg

En t moet r een beetje uitzien
 
Suzuki GS500E vanaf 2002 (nieuwe model).
Leuke beginner, niet duur, vééél onderdelen verkrijgbaar en 34kW.

2003_GS500E_blue_side_450.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zit zelf over een BMW F650 "Funduro"(Niet GS die zijn 37kw) te denken zodra ik mijn A2 (mag) haal(en), zijn redelijk goedkoop, windbescherming en alles wat ik zou willen van mijn motor. Maargoed ik zou hem ook dagelijks gebruiken om naar school e.d. te komen. Precies 35KW. Is natuurlijk wel wat ouder spul, maar vindt het zelf een prima ogende fiets, hoop spul ook wel voor te krijgen.

bmw__f_650_fun_1994_1_lgw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Topp dat jullie reageren

Nou de gs500e kon k niks van vinden binnen myn budget

En de f650 niet echt myn smaak

Graag meer advies of als je wat heb staan!
 
Topp dat jullie reageren

Nou de gs500e kon k niks van vinden binnen myn budget

En de f650 niet echt myn smaak

Graag meer advies of als je wat heb staan!

Als je voor 2000 euro geen gs500 kan vinden doe je iets heel verkeerd. :9
 
Als je voor 2000 euro geen gs500 kan vinden doe je iets heel verkeerd. :9
Een eerste generatie sv650 kun je voor dat geld ook wel vinden. Je kunt deze officieel via de dealer op 25kw laten zetten of net als ik gewoon op uitdraai op 35kw rijden. (Ik ga hier niet over in op de discussie of dit wel verstanding, legaal etc is. Die discussie is al vaak genoeg gevoerd en onnodig om wederom op in te gaan.)
 
Laatst bewerkt:
Ja kzie toch wel wat staan, kwam net van werk k sliep half hahah

De gs500 moet dan van t nieuwere type zyn,(2001 2002?) k zie r een maar een staan maar dats n opknapper dus benieuws wat r mis mee is

Ook zie k de nieuwere type staan, prachtig!! De gele van van 2005, maar boven myn budget

Die sv moet k ff bekyke thx voor de tip. n het MOET echt op kenteken staan anders kryg k echt n boete (derdekeer dan en ze worden steeds hoger merk k)
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens iets netter Nederlands te schrijven Grieloef. :P Dat maakt het lezen een stuk makkelijker!
Je zou nog kunnen kijken naar een Kawasaki ER-5?
 
Probeer eens iets netter Nederlands te schrijven Grieloef. :P Dat maakt het lezen een stuk makkelijker!
Je zou nog kunnen kijken naar een Kawasaki ER-5?

Nou van dat nederlands zal wel mee vallen toch hahaa


Die sv650 zyn toch hele smalle motoren? Zag dr volgens my pas eentje by de motorzaak staan en hy leek beetje brommer achtig, correct me if im wrong :P
En moet hy ook van bepaalde bouwjaren zyn met betreft origineel vermogen?

Kzie wel een mooie staan op mp, op 25kw kenteken
 
Nou van dat nederlands zal wel mee vallen toch hahaa


Die sv650 zyn toch hele smalle motoren? Zag dr volgens my pas eentje by de motorzaak staan en hy leek beetje brommer achtig, correct me if im wrong :P
En moet hy ook van bepaalde bouwjaren zyn met betreft origineel vermogen?

Kzie wel een mooie staan op mp, op 25kw kenteken

Haha, dan heb je toch verkeerd gekeken. Het is geen hele grote motor, maar ook niet klein...Een gs500 ziet er een stuk kleiner uit.
 
Okee jaa ik keek snelsnel gewoon vandaar, maar de sv650 is een echte optie voor mij. 2cilinder met n beetje n SM geluid zegmaar dikke uitlaat erop en hy klinkt perfect! En hij ziet r best goed uitt
 
grieloef let er niet op, niemand is perfect maar goed.

ik zie waar jij naar op zoek ben en ik kan maar 1 advies geven en dat is kijk naar een motorfiets die standaard aan de A2 richtlijnen voldoet zonder dat het geknepen moet worden.

motorfietsen die geknepen dient te worden voor A2 die rijden over het algemeen niet echt prettig, dit kan zijn geen power onderin de toeren of juist bovenin geen power of ze lopen liniear niet lekker

kijk op motorshopper.nl of marktplaats.nl of daar iets bij staat en ik heb al een paar leuke gezien die aan jou eisen kunnen voldoen.
 
grieloef let er niet op, niemand is perfect maar goed.

ik zie waar jij naar op zoek ben en ik kan maar 1 advies geven en dat is kijk naar een motorfiets die standaard aan de A2 richtlijnen voldoet zonder dat het geknepen moet worden.

motorfietsen die geknepen dient te worden voor A2 die rijden over het algemeen niet echt prettig, dit kan zijn geen power onderin de toeren of juist bovenin geen power of ze lopen liniear niet lekker

kijk op motorshopper.nl of marktplaats.nl of daar iets bij staat en ik heb al een paar leuke gezien die aan jou eisen kunnen voldoen.


Ja origineel 35kw heb je de xt660 en mt03 maja ik vind een 2cilinder toch geschikter
Maar ik wil toch echt de sv, klinkt geweldig, zit lekker, en toch best veel motor voorwat minder geld, en als ik hem nog goedkoop op kenteken kryg dan zou t perfect zyn.. ja ik zoek ook voor 25kw op kenteken als maar keuze is slechts beperkt

Motorhopper nooit van gehoord dus ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan