Aan de dief van mijn motorhoes..

Tip: verf met grote letters het kenteken van je motor op je motorhoes. Wordt ie voor veel diefjes een stuk minder aantrekkelijk om te jatten.
 
ik geloof niet dat motorrijders dit onder elkaar doen

mischien een junk of zo die warm wou slaapen
het is snachts flink koud dus????

denk dat jij motor-forumers onder elkaar bedoeld.
Der zijn ook gasten die een motor als vluchtmiddel gebruiken na een moord bijvoorbeeld.
Zouden die dan niet het lef hebben om een motorhoes te jatten? Het zijn wel motorrijders

Ik snap die gasten niet hoor, hoe kan je nou lekker in je vel zitten als je weet dat je zojuist iemand kwaad of ongelukkig hebt gemaakt.
 
ik zou die hoes er op laten zitten als ik hem zou zien en gewoon zijn hele motor met hoes en al in de fik steken :(

Brand goed hoor zo'n hoes :( :
full
 
Net als 1 van de andere reacties zit mijn hoes met een hangslot door 1 van de ogen vast aan mijn kettingslot. Niet alleen tegen diefstal, maar hij kan nu ook niet omhoogkruipen bij wind (omwaaien ben ik niet zo bang voor). Je kenteken erop kalken (of een andere tekst) kan wel helpen om een hoes minder aantrekkelijk te maken.
 
gewoon Motozoom erop zetten :P

hahaha.. ik hoor die dieven al denken "ach, die is al zo erg gestraft door bij motozoom te kopen, we kunnen het niet meer over ons hart krijgen ook nog die hoes te stelen" :+
 
Daklozen kunnen hem ook gejat hebben om zo een droge slaapplaats te kunnen creeren.
Vraag maar eens aan de politie waar zij zich 's nachts altijd ophouden zie je straks ineens 10 mensen onder je zeil zitten :(
 
Wel lullig als de dief de hoes verkoopt en er niet helemaal eerlijk zegt hoe hij er aan gekomen is. De koper weet absoluut nergens van maar ziet wel zijn motor in vlammen opgaan.
denk je nou echt dat die gene hem gaat door verkopen? zo wel dan is het best lullig B|
 
Daklozen kunnen hem ook gejat hebben om zo een droge slaapplaats te kunnen creeren.
Vraag maar eens aan de politie waar zij zich 's nachts altijd ophouden zie je straks ineens 10 mensen onder je zeil zitten :(
10 mensen? D'r zat toch geen Goldwing onder O-)
 
Zo'n (mijn) hoes beschermt jouw motortje nu fijn tegen het weer. Maar niet tegen mij, en ik zal hem herkennen wees daar maar zeker van. Zul je nu nog lekker op één oor liggen terwijl je motortje buiten staat?

Als je wilt heb ik nog wel een xtra motorhoes voor je liggen (zit nog in het plastic).
 
Februari 2004 verhuist naar Den Haag: Motor gestolen, fiets gestolen, 2 motorhoezen gestolen. B|

En dan heb ik het nog niet over de vernielde sloten die gepaard gaan bij zo´n diefstal.
Een paar honderd euro aan sloten die je niet vergoed krijgt, maar wel genoodzaakt bent opnieuw aan te schaffen.
Daarbuiten nog al het ongemak wat ermee gepaard gaat; verzekering inlichten, aangifte doen, hopen op een redelijke dagwaarde, want het duurt nog 2 weken eer de schade-expert jou uit een boekje voor komt lezen wat dat ding van je waard was.
Daarnaast nog een maand wachten voor je geld gestort is.
Dan ben je nog niet klaar hoor, opnieuw verzekeren (waarbij je altijd steevast nog een acceptgiro krijgt voor je gestolen motor |( )
Al die tijd lekker met het openbaar vervoer of lopend (weer een kostenpost waar je U tegen zegt, allemachtig wat is het OV duur! :r ) , want ja, je wilt wel fietsen, maar die is inmiddels ook gejat :(

Ow ow Den Haag... :r :r :r

Ja ik heb er flink de &$#"§@* in, laat dat stelletje godvergeten hoereneukers en kutgemergelde tuig lekker werken voor hun geld. Doe ik ook namelijk B|
 
hallo oma :W

ja hoor, het is mij ook overkomen. krijg ik bezoek uit roemenie, mijn vader die ik al jaren niet meer heb gezien komt langs en wat denk je, ik krijg als cadeau een motorhoes. precies de goede maat, oxford, waterdicht, speciaal voor buiten. 2 dagen kunnen gebruiken, vanochtend was ie weg...

ik meen het echt, het is niet dat ik boos ben want dit had ik eigenlijk verwacht, maar hoe triest ben je als je zo iets doet? niet idioot, niet debiel, niet gek, niet dronken! gewoon TRIEST!

maar nou weet ik het wel: ik koop weer zo'n hoes en dan blijf ik een paar nachten wakker. en als ik hem zie, dan maak ik er een foto van. geen aangifte, maar gewoon foto. en die hang ik overal op...
 
Laatst bewerkt:
hallo oma :W

ja hoor, het is mij ook overkomen. krijg ik bezoek uit roemenie, mijn vader die ik al jaren niet meer heb gezien komt langs en wat denk je, ik krijg als cadeau een motorhoes. precies de goede maat, oxford, waterdicht, speciaal voor buiten. 2 dagen kunnen gebruiken, vanochtend was ie weg...

ik meen het echt, het is niet dat ik boos ben want dit had ik eigenlijk verwacht, maar hoe triest ben je als je zo iets doet? niet idioot, niet debiel, niet gek, niet dronken! gewoon TRIEST!

maar nou weet ik het wel: ik koop weer zo'n hoes en dan blijf ik een paar nachten wakker. en als ik hem zie, dan maak ik er een foto van. geen aangifte, maar gewoon foto. en die hang ik overal op...

Mij ook overkomen, ook in Tilburg. Ik heb mn motor nu in een garage staan, maar als ik ooit nog eens een motorhoes zou gaan gebruiken zou ik er wat gekke kleuren verf overheen spuiten. Dan zou ik nog een beetje kans hebben om hem terug te vinden.
 
Mij ook overkomen, ook in Tilburg. Ik heb mn motor nu in een garage staan, maar als ik ooit nog eens een motorhoes zou gaan gebruiken zou ik er wat gekke kleuren verf overheen spuiten. Dan zou ik nog een beetje kans hebben om hem terug te vinden.

Denk dat de kans groter is dat het puur een kwestie van pesterij is dat die dingen gestolen worden.
 
hmmm... vorig jaar hadden "ze" wel mijn motor gejat maar niet mijn zeil.

Nu heb ik 'm vast gezet ,via 1 van die ogen die in het zeil zitten, aan mijn schijfrem slot.

Ja ja ik weet, dan snij je m nog zo door, maar iig vallen de gelegenheidsdieven nu wel af.
"ze" moeten er nu iets meer voor doen.
 
hallo oma :W

ja hoor, het is mij ook overkomen. krijg ik bezoek uit roemenie, mijn vader die ik al jaren niet meer heb gezien komt langs en wat denk je, ik krijg als cadeau een motorhoes. precies de goede maat, oxford, waterdicht, speciaal voor buiten. 2 dagen kunnen gebruiken, vanochtend was ie weg...

ik meen het echt, het is niet dat ik boos ben want dit had ik eigenlijk verwacht, maar hoe triest ben je als je zo iets doet? niet idioot, niet debiel, niet gek, niet dronken! gewoon TRIEST!

maar nou weet ik het wel: ik koop weer zo'n hoes en dan blijf ik een paar nachten wakker. en als ik hem zie, dan maak ik er een foto van. geen aangifte, maar gewoon foto. en die hang ik overal op...

Kut man!

Maar ik weet het goed gemaakt met je: ik heb nog een oude buitenhoes liggen die ik niet gebruik. Is dan hopelijk ook minder aantrekkelijk voor onze 'vrienden' met de losse handjes.

Als je hem wilt hebben, mag je het komen halen.
 
maar nou weet ik het wel: ik koop weer zo'n hoes en dan blijf ik een paar nachten wakker. en als ik hem zie, dan maak ik er een foto van. geen aangifte, maar gewoon foto. en die hang ik overal op...
Ik vind het kut voor je, maar dit klinkt wel erg gay. :') :j


Je moet maar denken dat het ontzettende low lifes zijn. Ze zijn te dom om een goede crimineel te zijn, en te dom om een normale baan te krijgen. En dan moet je toch iets...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan