aangehouden en er uit geluld..

:+ _O-

Oke, ik denk teveel in de hokjes... voor bekeuringen die in de hoek zitten zoals hij omschreef bestaan ze niet.... :P Rijden in voetgangersgebied is verdomd duur ook.

en terecht.


ach we maken allemaal fouten,en die bon lag op zijn mat dus die had die eerder gehad O-)

want zo snel is ons korps ook weer niet,dat ze hem persoonlijk in de bus gooien :+
 
Laatst bewerkt:
>>> 020 - 707 00 81

:}

Zie je het voor je?
Honda goedemiddag.....
Ja goedendag, u spreekt met wegmisbruiker, u kent mij wel van gelijknamig programma.
In 1984 had ik een honda MT8 die wel een accu had maar geen startmotor, hoe zit dat?
 
:}

Zie je het voor je?
Honda goedemiddag.....
Ja goedendag, u spreekt met wegmisbruiker, u kent mij wel van gelijknamig programma.
In 1984 had ik een honda MT8 die wel een accu had maar geen startmotor, hoe zit dat?

:+ _O-


Hoezo dat weet u niet?
Geeft u mij uw chef maar, want u bent duidelijk niet onschikt voor dit werk! :')
 
Vandaag, ik wou ergens in het centrum wat eten. En ik wou de motor niet buiten het centrum zelf zetten (met tanktas ed.). Dus besloot ik een voetgangerszone in te rijden, waar je eigenlijk alleen mag komen om te laden en lossen (wel gewoon normale weg dus). Zie ik direct een politiewagen keren ik denk nee he...

Dus ik zet de motor uit, doe net of ik hem niet in z'n vrij krijg, en blijf een beetje aan het trappen op de versnellingspook (ook naar de versnellingspook kijkend). Ik zie de politiewagen naast me stoppen. Ik doe of ik niks door heb en ga gewoon door, rijd ie na 20sec zo weg *O*

Ohja lekker gegeten trouwens :P

Kom je later thuis... ligt er een CJIB brief op de mat -O- mwah 16 euro valt te doen.

Betrefd inderdaad een andere boete, en inderdaad een 'gewone snelheidsboete' 7km te hard op een N-weg, een levensbedreigende situatie uiteraard *kuch*

Maargoed rijden in een voetgangerszone is denk ik ook een stuk minder voodelig. Dus zodoende was die brief op de mat beter dan een geel papiertje in mijn broekzak :+

Trouwens mijn eerste bon ooit met de motorfiets in inmiddels 25.000km dus zodoende klaag ik niet, de Achterhoek is gelukkig nog behoorlijk flitsvrij, het feit dat ik 100m na het Overijssel bordje geflitst ben bewijst dit maar weer :P

@Baksteen toevallig een idee wat die voetgangerszonegrap me gekocht had?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan