Robbiebeer
Rookie
Brandende vraag dames & heren...
Heb vandaag een proefrit gedaan op een BMW k1600 gtl, mijn eerste ervaring. Maar ben erg geschrokken van het vele klak-geluid bij het schakelen! Ook bij het loslaten van de koppeling en zelfs een mm terughalen van het gas metalige geluiden onder mij. Is dit iets dat zo hoort en men aan moet wennen?
De motor waarop ik de proefrit deed is uit 2011 met 3100 km op de teller. Het heeft mijn plezier aardig beinvloed in negatieve zin en heb nu grote twijfel voor de aanschaf. Rijd momenteel een Pan European ST1300, die schakelt smooth en praktisch stil.
Heb een erg fraai 2014 model met 0 km op het oog. Zit er aangaande dit punt verschillen tussen 2011 en 2014?
Alle reacties zeer welkom!
Dank...
Heb vandaag een proefrit gedaan op een BMW k1600 gtl, mijn eerste ervaring. Maar ben erg geschrokken van het vele klak-geluid bij het schakelen! Ook bij het loslaten van de koppeling en zelfs een mm terughalen van het gas metalige geluiden onder mij. Is dit iets dat zo hoort en men aan moet wennen?
De motor waarop ik de proefrit deed is uit 2011 met 3100 km op de teller. Het heeft mijn plezier aardig beinvloed in negatieve zin en heb nu grote twijfel voor de aanschaf. Rijd momenteel een Pan European ST1300, die schakelt smooth en praktisch stil.
Heb een erg fraai 2014 model met 0 km op het oog. Zit er aangaande dit punt verschillen tussen 2011 en 2014?
Alle reacties zeer welkom!
Dank...