Aanschaf Vespa GTS 300 Super Sport

Lempke

MF'er
25 aug 2002
39
0
Margraten
Hoi,

Na lang wikken en wegen ben ik overgegaan tot de aanschaf van een motorscooter. Vorig jaar in Pontedera bij de piaggio fabriek geweest en sinds die tijd ben ik helemaal gek op Vespa's.
Aankomende vrijdag is het al zover, dan kan ik 'mijn' nieuwe Vespa GTS 300 Super Sport op gaan halen. Ik heb een proefrit gemaakt en was echt verrast over de trekkracht en wegligging, echt super!
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen motoren gereden, maar nu gaat mijn huidige motor (BMW F650 CS) toch worden ingeruild..

Hebben hier meer mensen een GTS 300 of een Super Sport?

Foto's volgen als ik hem afhaal.
 
Veel plezier met je nieuwe scoot, zal wel lukken overigens en vooral veel veilige KM.

Ben benieuwd naar de pics overigens...
 
Veel plezier met je nieuwe scoot, Lempke. Marinde (zie o.a. de stamkroeg) zal je waarschijnlijk graag allerhande tips geven, want zij rijdt ook Vespa en is er net als jij apetrots op!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd: wijst de alias "Lempke" op een link met de lichtstad Eindhoven?
 
Veel plezier met je nieuwe scoot, Lempke. Marinde (zie o.a. de stamkroeg) zal je waarschijnlijk graag allerhande tips geven, want zij rijdt ook Vespa en is er net als jij apetrots op!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd: wijst de alias "Lempke" op een link met de lichtstad Eindhoven?

Ah, ok even op Marinde letten dus, als ervaringsdeskundige.
Lempke stamt eigenlijk af van mijn achternaam maar dan verbasterd en dan in het Limburgs.
Lammers -> lampje -> lempke. Zo werd ik altijd door collega's genoemd, en is eigenlijk vanzelf mijn nickname geworden.
 
Gefeliciteerd Lempke ! De Vespa GTS is natuurlijk een super mooie scooter. Ik ben ook in Pontedera geweest maar was erVOOR al groot vespa fanaat hoor :-)
Mooi he al die vespa's daar. Al die geweldig mooie oldtimers. Maar voor het rijcomford
heb ik toch maar een nieuwe gekocht.

Je hebt net een super groot Vespa treffen gemist in Sittard. Zo'n 250 vespa's bij elkaar.
Had jij al vespa gek ook geweldig gevonden en je hoeft neit eens lid te zijn van een vespa club om mee te doen.
Ach.... op naar het volgende Vespa treffen :-)

Ik stel voor om in het andere Vespa topic door te gaan zoals eerder gezegd. Anders wordt het zo'n gedoe met al die vespa topics. Daar kun je ook veel informatie weg halen Lempke.

Veel veilige kilometers en heeeeeel veel plezier met je GTS 300 ! :-)
 


Uploaded with ImageShack.us

foto's hier plaatsen? ga naar imageshack.us.

1) browse je foto
2) kies upload
3) kopieer dan forum code
4) en plak het hier in het forum.
 
Laatst bewerkt:
Hee Hezel, ik ben dus nu aan het wikken en wegen om ook over te stappen op de 300 en wel dezelfde als jij hebt

jaloezie is niet goed maar laten we zeggen dat ik je benijd :}
 
nee, deze grijze hierboven is niet mijn scooter, ik wou Lempke alleen even uitleggen hoe ie z'n foto's hier kan plaatsen. ik heb zelf een zwarte gts300.
 
Hee Hezel, ik ben dus nu aan het wikken en wegen om ook over te stappen op de 300 en wel dezelfde als jij hebt

jaloezie is niet goed maar laten we zeggen dat ik je benijd :}

gelijk doen, ik ben ook van een 250 gts naar een 300 gts gegaan.
De 300 trekt een stuk harder eraan, top is hetzelfde.

Heb beide vespa's niet meer omdat het hier in de stad toch wel heel erg de aandacht trok, na meerdere pogingen was ik er klaar mee.
 
@jason,
(na meerdere pogingen was ik er klaar mee),,,
Koop een nieuwe PX,Is niet zo in trek bij "Boefje's"...

Is bizar he,

Wij zaten keertje te eten,kwam er ook iemand waarschuwen dat "Ze" stonden te loeren op de Scooter's...
Op Marktplaats worden ook continu GTS"en aangeboden zonder papieren!

Mijn Vriendin had de S125,Die werd af en toe gewoon gevolgd,Door onze "Medelander"s"...

Groet,AJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan