Aansluiten Led achterlicht + knipperlichten

Leroy200

Rookie
30 jun 2010
26
0
Loenen
Hallo,

Ik heb bij bsmotorparts een LED-achterlicht met geïntegreerde knipperlichten gekocht.
Het aansluiten schijnt heel simpel te zijn, sterkertjes er uit stekkertjes erin.
Nu heb ik de oude achterlamp + knipperlichen eraf gehaald en de nieuwe erop gezet.
Ik heb de draadjes in geplug maar nu hou ik nog een aantal draadjes over die ik niet kan plaatsen. Het zijn dezelfde die mn oude achterlicht had voor de knipperlichtjes maar die zijn hier geïntegreerd dus geen idee waarom deze eraan zitten?! Heb ook nog 2 hele kleine draadjes met een heel klein vierkanten kopje waarvan ik geen idee heb waar die in moeten.
Mn achterlicht werkt, mn remlicht ook maar mn knipperlicht dus niet. Wie o wie heeft er een idee?!

Alvast bedankt!

Dit is de link btw:
http://www.bs-motoparts.com/LED_Kni...ornet_98-02_helder-doorzichtig_i2757_5156.htm
 
Ik heb een honda cb 600 2001.
full
 
Laatst bewerkt:
Aangezien je remlicht en achterlicht werken, zal 2 van de 5 draden die je overhoud knipper l + R
zijn misschien nog een aparte aarddraad [die je niet nodig hebt. Nog een draadje voor je kentekenverlichting? Die 2 dunne geel en blauw leg die maar ff terzijde.
 
ja die zullen voor de knipperlichten zijn idd. Maar die zijn dus geïntegreerd dus is het toch raar dat er toch draadjes voor zijn?! Hebben ze wellicht een verkeerde geleverd?!


Je knipperlichten zitten wel geintregreerd in het achterlicht maar zullen wel gevoed moeten
worden door een spanning. Het draadje wat anders naar je gewone knipperlicht gaat, moet nu aangesloten worden aan je nieuwe led achterlicht, hetzelfde wat je hebt gedaan met rem en achterlicht. De mogelijkheid is ook nog dat straks de leds te snel gaan knipperen, maar dat is voor latere zorg. :+
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk dat er bij dat nieuwe achterlicht geen aansluitschema zit :o

Maareh ... die geïntergreerde knipperlichten zullen ergens d'r spanning vandaan moeten halen, massa kunnen ze vaak wel maken via een generieke massakabel die zo'n lichten vaak hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan