aanwezig bij erehaag Marcel Aprillia2000 [2007]

SCREWBEAST

MF veteraan
17 mei 2007
1.088
1
R.I.P Marcel!
[img=]http://img483.imageshack.us/img483/8682/zoder2607071uv0.jpg[/img]

Mochten er mensen zijn die wel kunnen posten op forum's waar Marcel ook regelmatig kwam [aprillia forum?] zouden die dan onderstaand bericht door willen geven...........mijn dank ik groot.

Voor iedereen die Marcel een laatste eer wil bewijzen!

-Verzamelen vanaf 11.00 uur bij de parkeerplaats nabij de Veerse Dam te
Vrouwenpolder.

-Vertrek 12.00 uur richting Grijpskerke alwaar de uitvaartdienst zal plaatsvinden
.

-Bij aankomst parkeerplaats en Grijpskerke wordt u opgevangen door
collega-motorrijders met oranje hesjes, de rit is ongeveer 20 minuten, tijdens de rit
hopen we dat een ieder zich gepast zal gedragen (dus geen mensen die even ,,stoer''
willen doen).


-De dienst begint om 13.00 uur in de Opstandingskerk, Jacob Catsstraat 7 te
Grijpskerke, aansluitend zal de begrafenis plaatsvinden om 14.15 uur op de
begraafplaats te Grijpskerke. Na de begrafenis is er gelegenheid tot condoleren in de
Opstandingskerk. De begraafplaats is op loopafstand van de kerk en langs deze route
zal de erehaag van motoren opgesteld worden. Op verzoek van de familie tijdens de
kerkdienst geen rijdende motoren rond de kerk.
Mocht u later komen dan wordt u
opgevangen door mensen met oranje hesjes, deze wijzen u waar de motor kan
aansluiten in de erehaag. Graag ook de ruimte nabij de begraafplaats vrijhouden voor
de naasten van Marcel.

- Voor een ieder die er behoefte aan heeft om stil te staan bij de rotonde alwaar het
ongeval heeft plaatsgevonden, kan na afloop meerijden.


De route naar de Veerse Dam:


Vanuit Rotterdam/Den Haag:

Volg Ring Rotterdam-Zuid
Volg A15 richting Europoort
Neem na de Beneluxtunnel richting Hellevoetsluis
Je komt nu op de N57 en gaat Middelburg volgen
Na de Pijlerdam rechtdoor bij de stoplichten de Veerse Dam op
Na ongeveer 1500 meter linksaf de parkeerplaats oprijden alwaar u opgevangen zal
worden.

Vanuit Breda/Bergen op Zoom:

Volg de A58 richting Middelburg/Vlissingen
Bij de afslag Goes eraf
Neem de afslag Kortgene/Kamperland, bij de kruising bovenaan links aanhouden
Weg blijven volgen (Oost-Westweg), rij deze helemaal uit tot aan de stoplichten
Aan het einde deze weg bij de stoplichten linkaf de Veerse Dam op rijden
Na ongeveer 1500 meter linksaf de parkeerplaats oprijden alwaar u opgevangen zal
worden.

Uit eerbied voor Marcel en familie vraag ik u zich aan het verzoek te houden geen
onnodig lawaai te maken tijdens de rit en in Grijpskerke, voor meer info en aangeboden
hulp kunt u mailen naar motorfreak@zeelandnet.nl. Tot maandag en ik hoop op een
mooie erehaag zoals Marcel dit gewenst zou hebben!

Louis v/d Broeke.





om wat overzicht te krijgen voor de organisatie zou ik graag willen weten wie er allemaal komen.(freak en de rest heeft hier geen tijd om de lijst te maken dus als we nu allen even helpen!)


startpost zal steeds aangepast gaan worden



aanwezigheids lijst:
SCREWBEAST
Pepe
Motorfreak
Mac-D
k0hen
RicM
Hoogesteder
Sledge
Guzzi Breva 1100
Enrico
Motil + vriendin
Heavey
Trasos (onder voorbehoud)
Marisca
Peet
Sratch
Tinus
 
Laatst bewerkt:
k0hen ,Hoogesteder , RicM en Sledge mogen er ook bij Screw

Die hebben in et Zeeland topic al aangegeven dat ze er bij willen zijn
 
Laatst bewerkt:
Hoi screwbeast,middelburger hier en dus bekend met die kloterotonde.daarom morgen zeker aanwezig,vanaf de veersedam begreep ik en vanaf 11 uur?in elk geval tot morgen.
 
George, ik zou hier ook nog even de exacte tijden etc neerzetten..

Ik ben er zelf denk ik niet bij helaas. (Misschien dat ik nog last-minute beslis, maar dan probeer ik dat nog wel iemand te laten weten)
 
George, ik zou hier ook nog even de exacte tijden etc neerzetten..

Ik ben er zelf denk ik niet bij helaas. (Misschien dat ik nog last-minute beslis, maar dan probeer ik dat nog wel iemand te laten weten)

THNX voor de input Matthieu zou mooi zijn als je erbij kon zijn maar zo niet dan weten wij dat je in gedachten erbij zal zijn!
 
Ik en mijn vriendin zullen er beide ook zijn. 11 uur bij de Veerse Dam

Tot morgen en alvast sterkte aan ieder
 
ik neem aan dat er een delegatie komt van motorfreaks ?
 
Ik denk het niet eigenlijk, ik heb kontakt gehad met Ed Smits en wat hun wilden doen was een bloemstuk verzorgen, ik heb het adres doorgegeven en zaterdag is het bloemstuk bezorgd. Heb nog via de mail gehad over de rit naar Hrieps maar niks meer vernomen van hun.
 
Laatst bewerkt:
heee ik ga er alles aan doen om er morgen bij te zijn .. (het is de eerste dag na de 4 weken vakantie dus ik moet ff kijken wat voor een gekken huis het morgenvroeg is )
kunnen ze me missen ben ik er 100% bij

Louis
 
heee ik ga er alles aan doen om er morgen bij te zijn .. (het is de eerste dag na de 4 weken vakantie dus ik moet ff kijken wat voor een gekken huis het morgenvroeg is )
kunnen ze me missen ben ik er 100% bij

Louis

onder voorbehoud erbij gezet
 
Plaats Sratch van de ZMVC er ook maar bij, hij helpt tevens met opvang en opstellen motoren ;)


de lijst groeit al... daar ben ik blij om....

ik neem mijn vriendin en een maat van me ook mee... deze zijn niet bekend met dit forum maar kennen marcel wel...

zijn er dus weer 2...

marisca ( kawa 400 )
peet ( yamaha r6 )
 
Ja idd ik ben er morgen bij, zorg er dus ook voor dat alles in goede banen komt, ben vandaag wezen kijken naar de situatie hoe we iedereen kwijt moeten maar dit gaat zeker lukken.

Op de weg richting huis kwamen we de oma van Marcel tegen hier konden we echt niet voor weg rijden en ze vroeg ons om nog even langs de ouders van Marcel te rijden, ze vond het zo mooi en heel goed dat wij dit wilde doen.

Bij de ouders van Marcel hebben we een poos staan praten. Het doet ze goed. En ze ziet ons graag komen. Ook na maandag. Ze hebben zelf dit ook nog gepost in het topic van Marcel.

groet Koen
 
Ook ik zal aanwezig zijn.
Vraagje, voor de vrienden van Cel houden we de ruimte voor de hoofdingang begraafplaats vrij, voor de overige aanwezigen hebben we de catsstraat, kerkring en noordstraat vrijgehouden met eventuele uitloop naar de loodholseweg, is dit bij jullie bekend? Voor wie meerijdt vanaf de Veerse Dam kan dan eventueel morgen mij even aanspreken [ktm640, zmvc hesje] zodat iedereen de juiste plaats heeft, misschien rijden jullie niet mee en gaan zelf opstellen voor bij de hoofdingang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan