keeskees
Rookie
- 14 mei 2023
- 4
- 0
Hoi,
Ik heb even rondgekeken. Het blijkt dat vele motoren ''vanaf'' 1995 in Nederland een desbetreffende o2 sensor in de uitlaat hebben. Bij het verbindingsstuk tussen de katalysator en de uitlaat zitten op de Europese modellen toch vaak een o2 sensor. Nu wil ik binnenkort een andere uitlaat erop zetten, maar de nieuwe uitlaat heeft waarschijnlijk geen ruimte voor zo'n sensor. Ik hoorde wel eens van een ''o2 sensor killer''. Of dat er van die weerstand plugjes in de kabel werd gedaan?
Wat is het beste wat je met de o2 sensor dan kunt doen, een o2 sensor killer of ? Of heeft iemand ervaring met mijn desbetreffende motor (Kawasaki ER-6f 2007 650) en hoe heb jij dat gedaan?
Alvast bedankt!
Ik heb even rondgekeken. Het blijkt dat vele motoren ''vanaf'' 1995 in Nederland een desbetreffende o2 sensor in de uitlaat hebben. Bij het verbindingsstuk tussen de katalysator en de uitlaat zitten op de Europese modellen toch vaak een o2 sensor. Nu wil ik binnenkort een andere uitlaat erop zetten, maar de nieuwe uitlaat heeft waarschijnlijk geen ruimte voor zo'n sensor. Ik hoorde wel eens van een ''o2 sensor killer''. Of dat er van die weerstand plugjes in de kabel werd gedaan?
Wat is het beste wat je met de o2 sensor dan kunt doen, een o2 sensor killer of ? Of heeft iemand ervaring met mijn desbetreffende motor (Kawasaki ER-6f 2007 650) en hoe heb jij dat gedaan?
Alvast bedankt!