Suzukisander1990
Rookie
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag op het forum!
Ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen met mijn project.
Ik heb afgelopen jaar een Suzuki Gsxr uit 1998 gekocht en deze omgebouwd.
Heb het subframe van een Gsxr K3/k4 er op gebouwd en er zit een gen 2 neus op.
Na alles aangepast te hebben en ook nog een nieuwe koppeling te hebben gemonteerd, aangezien deze niet wilde stoppen met doorslippen was ik afgelopen zaterdag eindelijk toe aan mijn echte eerste testrit
Maar dit was na een ritje van 1uur al snel ten einde gebracht omdat de motor uitviel en nog maar heel langzaam de startmotor rond gooide..... dus met wat geluk thuis toch nog kunnen halen. Accu (nieuw yuasa) gemeten en dit gaf 11,7 aan, oftewel accu laat niet op.....
Ik ging zoeken en kwam er achter dat 2 stekkers die tussen de dynamo en de SR zatten gesmolten waren! Dus een stekker door gesoldeerd en de andere stekker vervanging die bij de SR zit. Ik nogmaals meten met lopende motor. Spanning op accu met stationair toerental 13+ volt, breng toerental naar 5000 en spanning zakt naar 12,7 of 12,5.
Dus het volgende wat ik heb gedaan is de dynamo door gemeten: stationair toerental 25v Ac toerental 5000 geeft de dynamo tussen twee draden 50 tot 60 v Ac af. Na het controleren van het handbook moet dit ook kunnen kloppen.
Verder met de SR deze heb ik vervangen met een die in mijn andere srad zat.... nog steeds het zelfde resultaat..... (SR word redelijk warm). Heb ook al de kabels van de dynamo naar de SR opnieuw gelegd met iets dikkere kabel dan dat het standaard is
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Ik ben sinds vandaag op het forum!
Ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen met mijn project.
Ik heb afgelopen jaar een Suzuki Gsxr uit 1998 gekocht en deze omgebouwd.
Heb het subframe van een Gsxr K3/k4 er op gebouwd en er zit een gen 2 neus op.
Na alles aangepast te hebben en ook nog een nieuwe koppeling te hebben gemonteerd, aangezien deze niet wilde stoppen met doorslippen was ik afgelopen zaterdag eindelijk toe aan mijn echte eerste testrit
Maar dit was na een ritje van 1uur al snel ten einde gebracht omdat de motor uitviel en nog maar heel langzaam de startmotor rond gooide..... dus met wat geluk thuis toch nog kunnen halen. Accu (nieuw yuasa) gemeten en dit gaf 11,7 aan, oftewel accu laat niet op.....
Ik ging zoeken en kwam er achter dat 2 stekkers die tussen de dynamo en de SR zatten gesmolten waren! Dus een stekker door gesoldeerd en de andere stekker vervanging die bij de SR zit. Ik nogmaals meten met lopende motor. Spanning op accu met stationair toerental 13+ volt, breng toerental naar 5000 en spanning zakt naar 12,7 of 12,5.
Dus het volgende wat ik heb gedaan is de dynamo door gemeten: stationair toerental 25v Ac toerental 5000 geeft de dynamo tussen twee draden 50 tot 60 v Ac af. Na het controleren van het handbook moet dit ook kunnen kloppen.
Verder met de SR deze heb ik vervangen met een die in mijn andere srad zat.... nog steeds het zelfde resultaat..... (SR word redelijk warm). Heb ook al de kabels van de dynamo naar de SR opnieuw gelegd met iets dikkere kabel dan dat het standaard is
Wie o wie kan mij hiermee helpen?