accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

lordjes

MF'er
30 sep 2009
139
0
Voor het eerst met de motor de winter in. Nou ja de motor in de schuur waar het lekker warm is. Vanaf begin december staat de motor al stil. Na wat informatie te hebben ingewonnen op het forum, heb ik een acculader besteld bij conrad een 300 pro.

Op deze lader kan je verschillende volt aangeven, 2 of 6 of 12 volt. Eigenlijk heb ik geen idee welke ik moet inschakelen. Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het 12 volt moet zijn, gezien dat ik voor mijn koekblik een nieuwe accu nodig had en deze 12 volt is.

Heb ik dit juist? Ik heb zelf niet al teveel technische kennis, maar denk dat ik hier wel een antwoord kan krijgen. Hoeveel volt heeft een accu die in mijn yamaha fazer 600 zit?

Alvast bedankt voor jullie reactie!!
 
Bijna alle moderne motorfietsen hebben een accu met 6 cellen van 2,nogwat Volt. 12V dus...

Waarom geen Optimate gekocht? Die dingen vind ik geweldig, laden bijna alles.....zelfs kapot gewaande GSM accu's......
 
Op aanraden van de vorige eigenaar, heb zelf echt geen verstand van technische zaken :? Motor starten en motor moet het doen zodat ik lekker kan gaan :]
inieder geval bedankt voor je tip, wie weet de volgende keer een optimate
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan