*Achterhoek United* # 37 – Het is weer voorbij die….. zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewone PiPo's voldoen ook prima hoor. Die 2CT zijn een stuk duurder, en alleen de wangen zijn zachter dan bij de normale PiPo's. Denk niet dat je daar nut van gaat hebben.Wàt wil je daarmee zeggen? :PAs said, gewone PiPo. Denk niet dat je dat verschil gaat merken, weet niet hoe je geldzaken ervoor staan maar hoor ook veel goeds over de S20 van Bridgestone. Maar banden zijn zo'n persoonlijke kwestie. Als je tevreden bent over de 2ct zou ik lekker de gewone PIlot POwer eens proberen. Ben je vrij goedkoop klaar. Even online zoeken en voor 15-20 euro leg ik ze je er straks om. (Moet nog even kijken wat ik doe)

Ik ga wel weer voor de 2ct's setje kost 260 de gewone zijn slechts 2 tientjes goedkoper :)
 
Leer?? zoja?? FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha ja een leren combi van dainese, uitvoering die gemaakt is voor yamaha. Foto heb ik niet, althans, nog niet :P
Hoelang duurt het voordat zoiets wat beter gaat zitten? Zit nog voor geen meter,zo stug als het maar kan.

Wordt hier wel een beetje jaloers op de mensen die lekker nog ff rijden nu.. hoor vanalles langs komen hier op het werk :]
 
Haha ja een leren combi van dainese, uitvoering die gemaakt is voor yamaha. Foto heb ik niet, althans, nog niet :P
Hoelang duurt het voordat zoiets wat beter gaat zitten? Zit nog voor geen meter,zo stug als het maar kan.

Wordt hier wel een beetje jaloers op de mensen die lekker nog ff rijden nu.. hoor vanalles langs komen hier op het werk :]
Tja moeilijk te zeggen....gewoon veel km maken of een paar keer in de regen gaan rijden. Niet zo leuk, maar daar word hij wel soepel van :Y
 
Ach in de regen rijden ben ik wel gewend.. gelest in periode september tot januari dus alleen maar slecht weer gehad :P en zodra het beter weer wordt zit ik snel genoeg op de motor dus de kilometers gaan wel goee komen :]
 

Kogelvrije fietsen! Heb een '97er op het circuit gehad. Wel wat zwaar maar ja, het is al een paar jaar oud ;)

En idd zoals Sean zegt tot 2000 zo'n beetje hebben ze allemaal 16inch voorwiel.

Ik ga wel weer voor de 2ct's setje kost 260 de gewone zijn slechts 2 tientjes goedkoper :)

Mwoah, beetje zoeken moet dat zeker goedkoper kunnen!
 
Dat zou mooi zijn, hebben we eindelijk weer rust in de straat hier :P :+


Je zou beter moeten weten })


Ben hard op zoek naar een opvolger.... dus als iemand nog tips heeft.... zat zelf aan de gixxer750 uit 07 ofzo te denken.... de zx6r vind ik eigenlijk net te klein (lees: kan er niet 100% fijn op zitten)
 
Je zou beter moeten weten })


Ben hard op zoek naar een opvolger.... dus als iemand nog tips heeft.... zat zelf aan de gixxer750 uit 07 ofzo te denken.... de zx6r vind ik eigenlijk net te klein (lees: kan er niet 100% fijn op zitten)
Ja, ik denk dat ik het wel weet B|

:+

Maar een gixxer 750 van 2007 is idd wel een mooie machine!!
Ik zou gewoon eens ff wat motoren proberen qua zitten, zo moet je het toch ondervinden ;)
 
*O* Hallo, hier ben ik ook weer eens van onder mijn steen gekropen. :z

Heerlijk gereden deze en vorige week!
Mijn plan voor dit jaar: de Varadero verkopen en een VFR kopen. (Vtec met ABS) Dus als iemand nog tips heeft voor de verkoop of de aankoop, dan houd ik mij aanbevolen.

De Vara staat hier aangeboden.


Het wordt nu écht voorjaar, dit is al de derde motor die op deze pagina in de verkoop gaat.
Zo'n mooie Varadero is ook prima in te ruilen voor een VFR 800 al is zelf verkopen wsl. wat voordeliger.
 
ZO, heb ook n mooi bod gehad voor de zx6r... dus mischien ben ik binnekort ook Koos (....loos)

:'(

Gokje... er komt weer wat terug :)

Je zou beter moeten weten })


Ben hard op zoek naar een opvolger.... dus als iemand nog tips heeft.... zat zelf aan de gixxer750 uit 07 ofzo te denken.... de zx6r vind ik eigenlijk net te klein (lees: kan er niet 100% fijn op zitten)

Team Suzuki breidt uit! *O*
 
Haha ja een leren combi van dainese, uitvoering die gemaakt is voor yamaha. Foto heb ik niet, althans, nog niet :P
Hoelang duurt het voordat zoiets wat beter gaat zitten? Zit nog voor geen meter,zo stug als het maar kan.


Pak aan trekken en met goed leervet licht in wrijven, en dan een dag :] .

Zit die dan nog niet lekker ?
Motorpak aan en onder de douche met louw water. pas na 12 uur uit trekken.

Je zult zien dat hij daarna als gegoten zit en niet stug meer. :)

Gr De peppel.
 
Laatst bewerkt:
Pak aan trekken en met goed leervet licht in wrijven, en dan een dag :] .

Zit die dan nog niet lekker ?
Motorpak aan en onder de douche met louw water. pas na 12 uur uit trekken.

Je zult zien dat hij daarna als gegoten zit en niet stug meer. :)

Gr De peppel.

Dan ga ik binnenkort maar ff een ritje maken als het regent ( niet te hard natuurlijk, dat vindt ik niet zo leuk O-) ) Als ik nu moet gaan rijden ben ik bang dat ik omval ofzo :+
 
Mijn motor was overleden :'(
Accu dood... wel braaf de winter aan de druppellader gehangen..

naja nieuwe gekregen *O* ... verkeerde maat... dus er is een nieuwe besteld...
volgende week nieuwe accu omruilen voor een andere nieuwe
 
zeker netjes!

was bij mij bij motoport ook, ze vonden dat de accu niet goed was, dus meteen een ander..

meen dat eric zei dat hij er toen nog niet zo lang in zat..


wel jammer dat het weer weer omgeslagen is. beviel goed, dat zonnetje :)
 
Zo! Hij staat!

full


Nu nog ff andere (de)montagekop van kunststof
full


2 nieuwe veren, 1 ervan ligt in 4 delen :X
full


En kijken of er iemand een klem kan lassen voor me. Koker met plaat erop en iets om velg in te klemmen:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan