Achterhoek united

Kleppie gaat.....

  • de rest van zijn leven als monnik doorbrengen.

    Stemmen: 1 4,5%
  • nog 1x stappen in de Vergane Glorie in de hoop op een geluks

    Stemmen: 0 0,0%
  • in zien dat dit mss zijn enigste en laatste kans is.

    Stemmen: 3 13,6%
  • homo worden.

    Stemmen: 12 54,5%
  • binnen nu en een jaar trouwen.

    Stemmen: 0 0,0%
  • nu een lusje knopen.

    Stemmen: 2 9,1%
  • zich gedragen als de man die die is en hopen dat dat afschri

    Stemmen: 2 9,1%
  • een papieren zak over de kop trekken en n*uk*n voor het vade

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sta vanavond om 19:45 bij de mac.

Dus als iemand zin heeft om te rijden, brommers kiek'n of gewoon even kleppen....

En volgens het AD mogen we ook nog even een hamburger eten, je wordt er niet dik van :-)

had wel zin gehad en leuk geleken, 2 zwarte "monsters" bij elkaar, maarja had andere verplichtingen
 
:^



@ puppy: kermis in het dorp waar je vandaan komt is altijd goed, hoe kleiner het dorp hoe beter het feest zou ik haast zeggen :P ....dit jaar komt jovink ook nog, of ik daar nou zo blij mee moet zijn

:^

Wat is dit nu weer....... ;)
Roy under cover :?

007 :X


Shit! Verknal ik me eigen cover |(

heren / dames motorrijders PAS OP OP SLINGELPARRALELWEG DOETINCHEM / ULFT


BLAUWE BMW MOTOR / WOUTENBIKE


ik kan het weten net bekeurd voor 20 km/h te snel , wat niet klopte .
mijn teller gaf 85 aan , dus ben het er niet mee eens .
binnenkort als de acceptgiro komt maar bezwaar aantekenen.
zal zo effebonnetje plaatsen

Euhm *NEWSFLASH*

Elke BMW is een mogelijke undercover woutenbak.... Net als elke Honda met koffers :P

Bezwaar word dan moeilijk denk ik? Hoe wil je dat hard maken?

na denk dat ik de hele handel maar verkoop .
gebaseerd op

1) te veel ongelukken laatste tijd
2) geen zin om elke keer prentjes te krijgen

tja misschien wel wat voorbadig maar zo denk ik er wel over , rijd al 15 jaar met auto 2 bekeuringen en nu 3 maand bike meteen 1e te pakken .

Ach joh... kleine tegenslag Ik heb 3 prenten liggen twv 180 euro |( Rbw en kenteken niet op 1e verzoek kunnen tonen en inhalen waar het niet mocht.

jaaaaaaaaaaaaaaaa

5000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





:}

:? Zoek eens wat te doen :P

hahaha
klep weer gefeli met je 5000ste post.
Om dit te vieren daan wij met z`n allen op jou kosten mee naar de kermis in jou dorpje. :+

:^ :^ :^ :^ :^ :^ :^

:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9



* Damn te vroeg op posten gedrukt... de rest komt nog :P *

* En bij deze: *

Mja beetje jammer dat je niet meegaat sponce.. maja volgende keer beter.. ik ga dinsdag iig weer lekker rijden op zandvoort, kijken of ik nog een btje gang kan maken.. :]

Als je nog eens zo'n dag hebt laat het mij ff weten. Ik wil ook nog een keer mee.

oh, en ik ben al bijna failliet ;(




ik zat dus meer aan sponsoring te denken :P

Ik sponsor je met een kratje bier als ik mee mag naar een race van je.

de juut heeft mij vorige week nog gematst tussen Lichtenvoorde en Aalten. Reed +-110 om een beetje verkoeling (want geheel in pak) te krijgen, wordt ik met lasergun gespot en BMW achter mijn Duccie aan. :]

Ben trouwens nieuw hier een woon in Doetinchem, volgens mij bij DucatIONE achter

greetz Pascal

Geluk gehad en welkom. Als je een blijvertje bent voeg ik je toe aan de openingspost.

wie is gloriaroll@hotmail.com

Ze zegt me te kennen maar na 10 minuten lullen weet ik nog niet wie het is, maar ze weet wel dingen van me? Wie is het of weet er meer van!!!! })

Anouk? :P })

All,

Ik weet dat er in dit topic al eens is gesproken over msn maar is er ergens een lijst met alle boys en girls hier uit de buurt?

Mijn Msn adress is motorboyr6@hotmail.com voeg me gerust toe aan je msn lijst.

thanks,
Motorboy R6

Ik had de meeste in de openingspost staan. Maar nu staan daar alleen de mensen die regelmatig reageren. En heb je toegevoegd.

dames en heren,

Las net dat er weer een mega MF meeting gaat plaats vinden op 12 september bij MAC veenendaal. (http://www.motor-forum.nl/forum/topic/69336?highlight=12 september)
Gaan er nog mensen van hier uit de buurt??
Misschien een idee om met z'n alle daar naar toe te rijden.

laat maar horen wat jullie denken.... :]

Ik vind 1 mega meeting per jaar genoeg. Dus deze skip ik.

ga mee :} :}
Hoest met esvee???

Ik ga vanavond niet meer rijden met dit weer ;(

En ik ben net thuis... morgen makkie 9.00 in Rijssen *D
 
Laatst bewerkt:
Zo ben ook weer terug onverwachts en nu is het weer kut om te rijden :( :( :(

@turbo: op welke dag valt 5 sept heb geen zin om op de kalender te kijken :z
@royr:ik nog beter morgen om 8 uur emmerich lossen en dan zevenaar laden en klaar
 
Zo ben ook weer terug onverwachts en nu is het weer kut om te rijden :( :( :(

@turbo: op welke dag valt 5 sept heb geen zin om op de kalender te kijken :z
@royr:ik nog beter morgen om 8 uur emmerich lossen en dan zevenaar laden en klaar

:}

Ik ook alleen ff 9.00 lossen Rijssen en dan 2 laden rond Enschede. Zal dan ook al wel klaar zijn.

Beetje zaakjes regelen en naar Roosendaal.
 
Hmm, aangezien ik toch aan een nieuwe achterband toe ben..
t is wel mooi weer om ff wheelspin te maken bij t stoplicht,
t is nat genoeg :P
 
Hmm, aangezien ik toch aan een nieuwe achterband toe ben..
t is wel mooi weer om ff wheelspin te maken bij t stoplicht,
t is nat genoeg :P
Dat is het mooiste van een band die bijna op is, de laatste twee weken gummen waar je maar wilt. Vooral de verbaasde reacties van de koekblikkers, onbetaalbaar.
 
Zo ben ook weer terug onverwachts en nu is het weer kut om te rijden :( :( :(

@turbo: op welke dag valt 5 sept heb geen zin om op de kalender te kijken :z
@royr:ik nog beter morgen om 8 uur emmerich lossen en dan zevenaar laden en klaar

5 Sept is op een zondag. Maar je kan er ook op 4 sept heen dan is de pitsbox volgens mij gratis en een kaartje een Euri of 30,- op de dag v/d race zelf is ie wat duurder (Ik dacht 50 maar dat weet ik niet zeker)
 
Goed, zal me even netjes voorstellen.

Mijn naam is Pascal ben 27, en ik woon in Doetinchem.
Heb inderdaad een rode Ducati Monster 600, en een classic Ducati Mark 3D cafe-racer. (sorry voor het eten trouwens)

Zal binnenkort wel een foto plaatsen, aangezien ik altijd op mijn werk in de pauze internet zal dat volgende week ergens worden.
(voor nieuwsgierige sta ik trouwens met de motor op de poster van de Halse dag)

Verder kom ik uit een echte motorfamilie, maar rijden die bijna allemaal op veteranen motors, en ik zit dus ook geregeld op een Humber van 1913. zie www.hamove.nl

Zo allemaal alvast een goed weekend, ga zelf met mijn neefje op zij'n R1 naar Enschede van het weekend, maar zal snel eens aan komen bij de Mac :]
 
Welkom Pasquall!

ahh, mensen, wat een bout-weer B|
Heb net wel ff mn uitlaat opnieuw gemonteerd, zat een rammeltje in, is nu gelukkig weg :)
 
Het is inderdaad klote weer, 'k heb echt zin om ff te rijden maar dat wordt zo niets. Ikheb ook een lekkage van mij accu, deze heeft zuur op mijn kuip gelekt.. klote zooi twee van die sporen.... ;(
 
Dit is inderdaad niet echt weer om eens lekker een stukje te gaan rijden.
Hoop dat het weer in het weekend weer een beetje beter word.
Ik wil de zomer terug......;-)
 
effe update : mika is vanmiddag weer mee naar huis gegaan , dus onze knul ligt nu lekker in zijn eige box en bedje te slapen :z
pa en ma reuze blij dat mika weer thuis is :}
 
effe update : mika is vanmiddag weer mee naar huis gegaan , dus onze knul ligt nu lekker in zijn eige box en bedje te slapen :z
pa en ma reuze blij dat mika weer thuis is :}
full
 
gespot : subzero en vrouwtje in rode koekblik ( dahuzuuu) . vanmiddag rond 16.00 bij debbeshoek ulft . zemoesten stoppen want vfrdreamer liep met kinderwagen over zebrapad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan