Achterspatbord ombouwen (Suzuki SV650S)

Deze dus... Met behoud van originele knipperlichten en voetsteunen. Bij de laser hotcam extreem high level is dat niet zo... En bij de BSM weet ik het niet...

full
 
Oh ja... zo gaat dat he... kun je zien hoe serieus ik er naar keek...

Maar goed... Deze vind ik ook wel mooi!!!

[wijzig]

kut kut kut kut... nu vergeet ik eht plaatje erbij te doen. En als je dan je post wijzigt kun je geen attachment bijvoegen... arghhhh...
Hij klinkt ook lekker.
Veel positieve reacties van andere M-F`ers over het geluid ervan gekregen.
Edit: voetsteunen kan je niet behouden.
 
ah!!!! ;)

en wat is het verschil.. de sound?
Misschien wel, maar het verschil zit 'm in ieder geval in de vorm van de demper.

En een Hotcam is dus niet in Extreme High Mount te krijgen, sterker nog, volgens mij in geen enkele High Mount versie. De Titanium Oval dus wel.
 
Misschien wel, maar het verschil zit 'm in ieder geval in de vorm van de demper.

En een Hotcam is dus niet in Extreme High Mount te krijgen, sterker nog, volgens mij in geen enkele High Mount versie. De Titanium Oval dus wel.

AH! dit is goed te weten... maar met jouw uitlaatje en jouw motor... zit je niet in de problemen met die voetsteuntjes van de duopassagier? of zitten daar opzet uitbouw schroevetjes dingetjes bij zodat die rechter steun meer naar buiten kan en de uitlaat er achterlangs kan...?
 
AH! dit is goed te weten... maar met jouw uitlaatje en jouw motor... zit je niet in de problemen met die voetsteuntjes van de duopassagier? of zitten daar opzet uitbouw schroevetjes dingetjes bij zodat die rechter steun meer naar buiten kan en de uitlaat er achterlangs kan...?
Da's een goede vraag, dat zal ik 's aan mijn vader vragen die de uitlaat toenertijd gemonteerd heeft.
Ik heb net ff 2 foto's voor je geschoten om te laten zien hoe het er nu uitziet:
01.jpg


02.jpg


Ziet er gewoon perfect uit dus.
 
Da's een goede vraag, dat zal ik 's aan mijn vader vragen die de uitlaat toenertijd gemonteerd heeft.
Ik heb net ff 2 foto's voor je geschoten om te laten zien hoe het er nu uitziet:

Ziet er gewoon perfect uit dus.

Thnx... Dat ziet er inderdaad retestrak uit. Dat ene steuntje moet inderdaad uitgebouwd zijn. Oorspronkelijk zit ie natuurlijk niet zo ver. Dat kun je aan de andere kant vast nog zien. Die tussen pennen zeg maar die brengen de boel naar buiten. Ben alleen benieuwd of die bij de uitlaat geleverd worden... Oh wacht ik heb ff een plaatje gevonden m.b.t. het installatie proces van de uitlaat... Kijk zo zit het volgens mij in elkaar. Wat ik met zwart omcirceld hebt houdt in.
A. Uitbouwdingetje setje voor je voetsteunen voor de passagier...
B. Oorspronkelijk knipperlichten zijn te breed. Moeten vervangen worden...

full


Ohja nog iets... is het geluid van die uitlaat nu echt een heel stuk harder als de origineel? Of is het alleen een ander geluid? Of weet je het niet en heb je nooit met de originele gereden?
 
Laatst bewerkt:
Thnx... Dat ziet er inderdaad retestrak uit. Dat ene steuntje moet inderdaad uitgebouwd zijn. Oorspronkelijk zit ie natuurlijk niet zo ver. Dat kun je aan de andere kant vast nog zien. Die tussen pennen zeg maar die brengen de boel naar buiten. Ben alleen benieuwd of die bij de uitlaat geleverd worden... Oh wacht ik heb ff een plaatje gevonden m.b.t. het installatie proces van de uitlaat... Kijk zo zit het volgens mij in elkaar. Wat ik met zwart omcirceld hebt houdt in.
A. Uitbouwdingetje setje voor je voetsteunen voor de passagier...
B. Oorspronkelijk knipperlichten zijn te breed. Moeten vervangen worden...

(Afbeelding)

Ohja nog iets... is het geluid van die uitlaat nu echt een heel stuk harder als de origineel? Of is het alleen een ander geluid? Of weet je het niet en heb je nooit met de originele gereden?
Die uitbreidingen voor je voetsteun worden erbij geleverd.
Heb overigens nooit met de originele uitlaat gereden :)
 
Die uitbreidingen voor je voetsteun worden erbij geleverd.
Heb overigens nooit met de originele uitlaat gereden :)

Nu weet ik echt voldoende.. ik moet hem hebben... alleen nog ff sparen want het is een rib uit mijn lijf. En ik ben al vel over been... ;(

Maarruh.. heppie nooit een aanvaring gehad met een anders SV bij een stoplicht ofzo? Zodat je kon vergelijk hoe jouw sound was t.o.v. de ander (met een normale pijp?).
 
Hee, Lukic valt me tegen van zo'n mileubewuste persoon als jij.
Ik dacht die Lukic wil er natuurlijk een demper met katalysator op. ;)
 
Nu weet ik echt voldoende.. ik moet hem hebben... alleen nog ff sparen want het is een rib uit mijn lijf. En ik ben al vel over been... ;(

Maarruh.. heppie nooit een aanvaring gehad met een anders SV bij een stoplicht ofzo? Zodat je kon vergelijk hoe jouw sound was t.o.v. de ander (met een normale pijp?).
Nee, ben eigenlijk nooit een originele SV tegengekomen. Zaterdag bij de Protestrit was er ook iemand met een SV maar Guess What, dezelfde uitlaat als ik!
 
Maarruh.. heppie nooit een aanvaring gehad met een anders SV bij een stoplicht ofzo? Zodat je kon vergelijk hoe jouw sound was t.o.v. de ander (met een normale pijp?).
Klink heeft de eerste 1000 km een orginele pijp erop gehad... :P

De Bos is echt een wereld van verschil :} Het rij plezier gaat 200% omhoog, lekkere sound :9

On-topic: heeft niemand in de tussentijd een mooie undertail gekocht en piccies van? of een montage handleiding ( :? ) Kwil wel weten hoe het werkt en hoe lang je bezig bent 8-) ga zaterdag bij MDI kijken :P
 
Klink heeft de eerste 1000 km een orginele pijp erop gehad... :P

De Bos is echt een wereld van verschil :} Het rij plezier gaat 200% omhoog, lekkere sound :9

On-topic: heeft niemand in de tussentijd een mooie undertail gekocht en piccies van? of een montage handleiding ( :? ) Kwil wel weten hoe het werkt en hoe lang je bezig bent 8-) ga zaterdag bij MDI kijken :P

of kijk ff hier http://www.tech-line.nl

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Yo Klink. Was die undertail van MDI nog wat? Ik ben ook heftig op zoek naar een undertail!! Bovendien is die van MDI niet duur. *D

Heeft iemand een idee of dat ding eingelijk wel past als je al een hugger over je achterwiel hebt?
 
Yo Klink. Was die undertail van MDI nog wat? Ik ben ook heftig op zoek naar een undertail!! Bovendien is die van MDI niet duur. *D

Heeft iemand een idee of dat ding eingelijk wel past als je al een hugger over je achterwiel hebt?
Wat kost zo'n undertail van MDI dan?

Op woensdag 07 mei 2003 13:43 schreef FluoSV het volgende:
Ik heb mijn undertail als volgt opgelost:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Is er ene van www.freestreetdesign.com

PS: Sorry voor grote foto's
Dat ziet er zeker netjes uit, maar die lichten zijn niet helemaal mijn smaak, ik zou graag de originele lichten behouden. Wat kostte deze undertail als ik vragen mag? En waar heb je deze kunnen bestellen?
 
Yo Klink. Was die undertail van MDI nog wat? Ik ben ook heftig op zoek naar een undertail!! Bovendien is die van MDI niet duur. *D

Heeft iemand een idee of dat ding eingelijk wel past als je al een hugger over je achterwiel hebt?
Kep een kaletogus van MDI meegenomen, staat de undertail van de SV heel mooi in. De hugger kan gewoon blijven zitten. Het was wel wat, maar je bestaande 'spatbord' moet deels blijven zitten |( dus zagen moet je zowie zo. Daarom ben ik nog even aan het nadenken :z

EDIT: 115 euro kosttie, en dan is de basiskleur zwart *D
 
Dat ziet er zeker netjes uit, maar die lichten zijn niet helemaal mijn smaak, ik zou graag de originele lichten behouden. Wat kostte deze undertail als ik vragen mag? En waar heb je deze kunnen bestellen?

Ik heb er €80 voor betaald, het licht dat je ziet is het originele licht dat meer naar binnen geplaatst wordt. Ik het het zelf gemonteerd, beetje zaagwerk aan het originele spatbord en veel gepruts, maar het resultaat mag er wezen denk ik. Neem eens een kijkje op www.freestreetdesign.com, heb ik daar besteld...
 
Terug
Bovenaan Onderaan