Action camera, welke zijn nu hot?

Dan vind ik mijn GoPro 11 met automatische instellingen dit toch beter doen
Mijn instellingen zijn ver van perfect hoor. Ik heb de camera pas kort, en ben wat aan het spelen.
Als ik de camera op automatisch zet dan gaat dit ook allemaal naadloos en heb je ook totaal geen last daar van.

De instellingen die ik had waren voor in de buitenlucht te rijden. Een tunnel is al snel een heel stuk donkerder, en je komt er niet zo heel snel in.
Heb je lange stukken met tunnels kan je er altijd op voorbereiden.
 
Vandaag komt er een pakketje van Marktplaats aan. Na jaren GoPro (Hero -> Session 4 -> 4 Black -> 9 Black -> 11 Mini) de overstap gewaagd naar DJI, Action 4.

Met name de mogelijkheid om draadloos een DJI Mic2 aan te sluiten - in sync met het videomateriaal - heeft me overgehaald. Die mic moet vervolgens ook nog wel aangeschaft worden.

Ben heel benieuwd hoe hij straks bevalt, een setje ND filters is ook onderweg - helaas uit China zag ik zojuist uit de tracking info.
 
Ik ben in het bezit van 1 dji osmo action 4. Ik ben deze de afgelopen dagen voor het eerst aan het gebruiken met een afstandsbediening op een circuitmotor. De camera valt iedere keer na een aantal minuten uit. Stopt dus met filmen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

De accu is vol en de geheugenkaart is er een die word aanbevolen op de dji site. Ik heb hem gisteren van de motor afgehaald en op de hotelkamer al filmend neergelegd en toen bleef ie iedere keer filmen.

De camera is gemonteerd aan de buitenzijde van de motor.
 
Op de diverse fora lees ik alleen uitval door warmte/hitte, als de camera vol in de zon staat bijvoorbeeld (de GoPro kapt er dan ook overigens mee....), maar dat lijkt me bij jou niet het geval. Of verblijf je in Australië momenteel?
 
Uitval door hitte zou wel wat langer dan een paar minuutjes moeten duren, en dat het gebeurt met de huidige lokale temperaturen is helemaal onwaarschijnlijk. Ik zou zelf gaan denken aan een slecht contact, wellicht de batterij? Kan me voorstellen dat je dit dan eerder op een motor (=trillingen) zal merken dan in een hotelkamer.
 
Op de diverse fora lees ik alleen uitval door warmte/hitte, als de camera vol in de zon staat bijvoorbeeld (de GoPro kapt er dan ook overigens mee....), maar dat lijkt me bij jou niet het geval. Of verblijf je in Australië momenteel?
We zitten in Spanje en het was vandaag zwaar bewolkt. Dus dat kan hem niet zijn en tijdens het rijden heeft ie genoeg rijwind lijkt mij
 
Uitval door hitte zou wel wat langer dan een paar minuutjes moeten duren, en dat het gebeurt met de huidige lokale temperaturen is helemaal onwaarschijnlijk. Ik zou zelf gaan denken aan een slecht contact, wellicht de batterij? Kan me voorstellen dat je dit dan eerder op een motor (=trillingen) zal merken dan in een hotelkamer.
Dat zou best kunnen. Ik zal eens met het ding terug gaan naar de winkel waar ie is aangeschaft. Deze camera zou je van het moeten zijn maar ik word er op deze manier niet vrolijk van. De beelden die er opgenomen worden zijn wel perfect.
 
Dat zou best kunnen. Ik zal eens met het ding terug gaan naar de winkel waar ie is aangeschaft. Deze camera zou je van het moeten zijn maar ik word er op deze manier niet vrolijk van. De beelden die er opgenomen worden zijn wel perfect.
Gebruik zelf ook de Action 4 al 2 maanden. Nog geen enkel probleem gehad. Ding is stabiel en werkt prima.
 
Gebruik zelf ook de Action 4 al 2 maanden. Nog geen enkel probleem gehad. Ding is stabiel en werkt prima.
Ik heb inmiddels contact gehad met het verkooppunt en ze gaan hem terug sturen naar de fabrikant. De beelden en geluid wat ik wel heb zijn goed en ben ik ook zeer tevreden mee. Ik baal alleen nu want heel veel materiaal heb ik niet. Dit was een 4 daagse circuit trip in Spanje. Mijn snelste ronde heb ik nu niet op beeld.
 
Even een update. De winkel is er direct mee aan de slag gegaan toen ik hem inleverde. De producent heeft een onderdeel vervangen en inmiddels zou hij niet meer moeten uitvallen. A.s. vrijdag gaan we weer eens kijken wat ie doet als we weer wat rondjes op Assen gaan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan