advies gevraagd evt aankoop nieuwe motor

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Ik wil waarschijnlijk mijn CBR600RR verkopen.Wil er eventueel een R1 voor terug.Nu zou ik dan 6600 euro moeten bijleggen,is dit een goede deal?Mijn motor is van 2004 en heeft 7000km gelopen,er zou dan een R1 2005 tegen over staan.! nadeel mss is dat volgend jaar het 2006 model uitkomt(weer nieuwe uitvoering) alleen is mijn motor dan ook weer minder waard.....moeilijk moeilijk,het blijft een hoop geld(zeker in 1 jaar tijd)

dus AVDIES gevraagd
 
Het bedrag dat je moet bijleggen valt in verhouding mee (blijft natuurlijk wel heel veel geld)
Het allerbelangrijkste is: Vind je hem mooi?
Wil je hem graag hebben?
Heb je het geld?
Op alle drie ja? Kopen die handel! Ga je geen spijt van krijgen! (wel eerst proefrijden he) :]
 
ik heb er een jaar terug 12.200 voor betaald.Ja ik vind hem mooi,rijd goed maar twijfel nog..........de nieuwe soes valt af ivm mijn lengte(1,90) houd je nog honda en kawa over maar daar kan ik nergens op proefrijden.Doen denk geen van alle voor elkaar onder toch?
 
Als jij zo kunt rijden dat je echt het verschil tussen de nieuwe duizends merkt wat betreft power, grondspeling, veringsmogelijkheden ed. maakt het uit welke je neemt. Rij je niet zo, maakt het niet zo heel veel verschil met welke je rijdt en is persoonlijke voorkeur een voornaamste factor om tot een keuze te komen.
 
ik heb er een jaar terug 12.200 voor betaald.Ja ik vind hem mooi,rijd goed maar twijfel nog..........de nieuwe soes valt af ivm mijn lengte(1,90) houd je nog honda en kawa over maar daar kan ik nergens op proefrijden.Doen denk geen van alle voor elkaar onder toch?

de nieuwe soes valt af??????als je op die honda cbr600rr goed zit zit je op die soes zeker goed lijkt mij!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan