Aan mij geven
Oh... ik start 'm een keer of 5 per week. Omdat 'ie dan toch draait, rijd ik er maar mee naar 't werk. En dan 's avonds weer naar huis en weer terug in de winterstalling. Werkt prima.
Gewoon opbokken.Ja hoor vooral carb moto gewoon starten! iets hoger toerental
Fan 3 x aanlaten slaan, daartussen ff paar minuten toerental vasthouden op 4000 tpm
Blijven de carbs ook goed, geen interne vervuiling
Oh da's nooit fijnDat was bij mij nu net het probleem.
Na een terugrit van mijn werk vorige week ,20 kilometer, starte ie bij de pomp niet meer
Accu geladen en als ik hem laat staan start ie wel
Dat was bij mij nu net het probleem.
Na een terugrit van mijn werk vorige week ,20 kilometer, starte ie bij de pomp niet meer
Accu geladen en als ik hem laat staan start ie wel
Wel een beetje jammer Zot, je wakkert zelf het vuurtje aan en gaat vervolgens zeuren over hoe dit topic verloopt
Kudt,ik heb net mijn MOMO gestart om te checken of de accu nog goed geladen was.
Ik heb hem 1 minuut laten lopen
En nu??
Klinkt als een probleem in het laadsysteem, mogelijk de spanningsregelaar.
...maar maar maar, je moet wel uitleggen waarom dat dan zo is "sleutel"
want o wee als je geen uitleg geeft
Aanstoken dan verdampt het vocht
Het zit je wel dwars hè...
Maar inderdaad, wat is het nut van alleen maar “ja” of “nee”. Daar leer je precies niets van.
Hoe ging dat toen jij in de leer was, moest jij het leren van zo’n kwast die zich er te goed voor voelde om je het vak goed te leren ? Iemand bij wie je maar moest raden wat ie bedoelt ? Iemand die vooraf al wist dat jij het toch niet zou kunnen en die er plezier in schepte om je te zien afgaan ?
Tja, zo iemand kan het nog zo goed weten, als ie het niet kan of wil uitleggen is het een waardeloze leermeester.
Als je iemand iets wilt leren is een simpel “ja” of “nee” niet goed genoeg. Waar het om gaat is dat men begrijpt waaróm het ja of nee is, de reden, de achtergrond. Leg het uit en je ziet ze geïnteresseerd raken, je ziet ze enthousiast worden.
Een goede leermeester legt uit waaróm iets zo is, die haalt er een voorbeeld uit het dagelijks leven bij en maakt het zo duidelijk zodat de leerling begrijpt wat ie doet en vooral waaróm het zo moet.
Zulke leermeesters zijn goud waard.
Ga je nou werkelijk eisen stellenHet zit je wel dwars hè...
Maar inderdaad, wat is het nut van alleen maar “ja” of “nee”. Daar leer je precies niets van.
Hoe ging dat toen jij in de leer was, moest jij het leren van zo’n kwast die zich er te goed voor voelde om je het vak goed te leren ? Iemand bij wie je maar moest raden wat ie bedoelt ? Iemand die vooraf al wist dat jij het toch niet zou kunnen en die er plezier in schepte om je te zien afgaan ?
Tja, zo iemand kan het nog zo goed weten, als ie het niet kan of wil uitleggen is het een waardeloze leermeester.
Als je iemand iets wilt leren is een simpel “ja” of “nee” niet goed genoeg. Waar het om gaat is dat men begrijpt waaróm het ja of nee is, de reden, de achtergrond. Leg het uit en je ziet ze geïnteresseerd raken, je ziet ze enthousiast worden.
Een goede leermeester legt uit waaróm iets zo is, die haalt er een voorbeeld uit het dagelijks leven bij en maakt het zo duidelijk zodat de leerling begrijpt wat ie doet en vooral waaróm het zo moet.
Zulke leermeesters zijn goud waard.
,14,6 volt is in orde.11,3 volt bij starten accu nu 12.5 volt
Allemaal in het kader van : meten is weten
Kan goed eens eenmalig zijn
Het zit je wel dwars hè...
Maar inderdaad, wat is het nut van alleen maar “ja” of “nee”. Daar leer je precies niets van.
Hoe ging dat toen jij in de leer was, moest jij het leren van zo’n kwast die zich er te goed voor voelde om je het vak goed te leren ? Iemand bij wie je maar moest raden wat ie bedoelt ? Iemand die vooraf al wist dat jij het toch niet zou kunnen en die er plezier in schepte om je te zien afgaan ?
Tja, zo iemand kan het nog zo goed weten, als ie het niet kan of wil uitleggen is het een waardeloze leermeester.
Als je iemand iets wilt leren is een simpel “ja” of “nee” niet goed genoeg. Waar het om gaat is dat men begrijpt waaróm het ja of nee is, de reden, de achtergrond. Leg het uit en je ziet ze geïnteresseerd raken, je ziet ze enthousiast worden.
Een goede leermeester legt uit waaróm iets zo is, die haalt er een voorbeeld uit het dagelijks leven bij en maakt het zo duidelijk zodat de leerling begrijpt wat ie doet en vooral waaróm het zo moet.
Zulke leermeesters zijn goud waard.
Dat was bij mijn Transalp ook zo, toch had ik steeds een lege accu nadat ik gereden had. Uiteindelijk bleek dat laadspanning inzakte na een kwartiertje rijden en dan werd er dus niet meer geladen. Dus check ook even die laadspanning als je terug komt van een ritje.
Het zit je wel dwars hè...
Maar inderdaad, wat is het nut van alleen maar “ja” of “nee”. Daar leer je precies niets van.
Hoe ging dat toen jij in de leer was, moest jij het leren van zo’n kwast die zich er te goed voor voelde om je het vak goed te leren ? Iemand bij wie je maar moest raden wat ie bedoelt ? Iemand die vooraf al wist dat jij het toch niet zou kunnen en die er plezier in schepte om je te zien afgaan ?
Tja, zo iemand kan het nog zo goed weten, als ie het niet kan of wil uitleggen is het een waardeloze leermeester.
Als je iemand iets wilt leren is een simpel “ja” of “nee” niet goed genoeg. Waar het om gaat is dat men begrijpt waaróm het ja of nee is, de reden, de achtergrond. Leg het uit en je ziet ze geïnteresseerd raken, je ziet ze enthousiast worden.
Een goede leermeester legt uit waaróm iets zo is, die haalt er een voorbeeld uit het dagelijks leven bij en maakt het zo duidelijk zodat de leerling begrijpt wat ie doet en vooral waaróm het zo moet.
Zulke leermeesters zijn goud waard.
Je begrijpt dat dit een forum is en geen school? Of had je het bordje bovenaan niet goed gelezen?
Dan ga je toch lekker een ander forum lezen.Nee, het is geen school.
Een school is om dingen te leren, net als een forum, dat is ook om van te leren.
Van een simpel ja of nee leert niemand iets, zo’n forum is het niet waard om te lezen.
Als alles via de zekering gaat volgens mij dan wel,
je kan eerst ook meten of er lekspanning is.
Als het er niet is heeft het weinig zin.
Hoeveel lekspanning is er eigenlijk toegestaan bij een motor?