Afgesneden en nu??

Timbo

MF veteraan
18 mei 2003
8.769
0
Zo jongens, het is gebeurd. Vanavond ben ik in een bocht afgesneden door een auto die in een de bocht lekker strak wilde nemen terwijl ik ernaast reed. Gevolg is dus een glijpartij en als gevolg daarvan heb ik dus een hoop beschadigde lak, een gat in m'n carter en een dikke knie.

Het is een motor uit 1992 met 25000km op de teller. Wat denken jullie als ie total loss is? Want dat gebeurd natuurlijk snel met zo'n oud beestje. Krijg ik er nog wat voor terug ofzo?

De gegevens van die andere partij heb ik alhoewel hij nog geen schadeformulier heeft ingevuld. Het is een leaseauto dus het maakt hem allemaal niet zoveel uit. Hij ondertekent het verhaal direct (verwacht ik).

Ik krijg graag input van jullie!!

Thanx
 
Jammer dat je niet gelijk de politie erbij gehaald hebt. Klote man, kan je niet meer met je 400tje mee naar Parijs. Wel een andere als de verzekering meewerkt.

Ries
 
Dit is de situatie:
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/50376/[*img]

[right][b]Bijlage:[/b] [url=http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/50376/814c87a3df0de2b43d8f12cdb21e84b2]situatie.jpg[/url][/right]
 
Wat een k*tsituatie. Ik hoop dat 't goed komt!!

Jammer dat je niet gelijk de politie erbij gehaald hebt.

Inderdaad, want met de politie erbij vul je meestal direct de schadeformulieren in, het is toch een stukje extra zekerheid. Nu blijft de kans aanwezig dat de persoon de papieren niet wil tekenen en dan is alle schade voor jou. Succes in ieder geval.
 
Hahaha, nou zoals je misschien (niet?) kan zien is het een bocht van zowat 90 graden en dan is het voor de auto makklijker om 'm binnendoor te steken over de linkerrijbaan waar ik dus reed. Rijden jullie geen auto????

Ries, ik hoop dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben hoor!! MET mijn FZR-400RR !!! Ik heb net al een gast gesproken die wel een vliegwiel en dynamo e.d. heeft liggen, de spullen die waarschijnlijk kapot zijn...

De politie was er trouwens wel bij maar die zeiden dat we het zelf wel konden uitzoeken, ik moest alleen voor de zekerheid zijn kenteken noteren. Die smeris wilde gewoon lekker snel terug naar zijn broodje shoarma, dat zal het wel geweest zijn!
 
klote '(

maar jij bent groen, begrijp ik...kan er ook mee te maken hebben :)
 
Klote.... als het echt een gat in je carter hebt ipv alleen de deksel ben ik bang dat hij TL is.... ten minste dat was bij mijn Cat zo... ;( tenzij je een nieuwe blok helft kan opduikelen :X

Hopelijk komt het allemaal goed... klote auto's... hat vanavond bijna het zelfde ga van de A2 de A10 ricgting Coentunnel op... vlak na de splitsing (<--coen | zeeburger --> ;) heb je een scerpe omhoog gaande bocht naar links Zit een of andere Jeep klote ding voor me op de linker baan me zwaar op te houden... gaat hij plotseling naar de rechter baan (midden in de bocht) dus ik steek hem alvast half binnen door..... besluit die prutser om nu toch maar weer de linker baan te pakken |( hij schrok zich de tering (goh toch nog iemand die in z'n spiegels kijkt gevonden) snel weer terug naar rechts.... ben er maar snel langs gegaan...

Cars kill, be carefull...
 
Hee kloten voor je, jij bent anders wel goed van vertrouwen zeg, zonder politie ed. heb je wel getuigen?? Ik begrijp dat je er zelf nog redelijk goed vanaf kwam, gelukkig. Sterkte!
 
Zo is het heeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk |( :+
speciaal voor belgie
full

dit bedoelde hij dus :P :+

Wie laat zich ook rechts inhalen door een auto...links hanger :P :+ :+
 
Bedankt voor het medeleven allemaal (voor sommigen cynisch en voor sommigen gemeend)

Gelukkig is de as goed, mijn motor draait zelfs zonder enig probleem!! Ik heb alleen dat Carter/Dynamo kapje nodig dan kan ik weer rijden. Er is ook een stukje van mijn carter afgebroken, dat betekend zowiezo dat ie total loss is maar we gaan wel iets verzinnen dat we een hoop geld terugkrijgen en de motor houden, met wat knutselwerk en tweedehandsspullen moet het zo zijn dat ik geld ga verdienen hieraan.

Los van de kappen natuurlijk maar daar verzin ik wel wat op, beetje rondneuzen op internet e.d. maar ik kan iig weer snel rijden als het goed is!

Het was trouwens zo dat ik die auto aan het inhalen was, hij nam gewoon de bocht opeens te krap toen ik ernaast reed. Moet ik nou ook nog de snelheid, afstand weersomstandigheden en temperatuur erbij zetten :Z ?? Niets linkshanger oid dus :? !
 
Laatst bewerkt:
kan de chauffeur het nog navertellen of heb je m niet zo hard geslagen?

Maar even serieus,ik begrijp dat er geen politie bij is geweest,dat vind ik niet zo verstandig van je....hoop wel voor je dat alles op zijn pootjes terecht komt.
 
De politie is er wel bijgeweest maar heeft niets genoteerd! Ik heb alle gegevens van die vent en als ie moeilijk gaat doen schakel ik de rechtsbijstand in, daar ben ik voor verzekerd. Maar ik verwacht geen problemen, hij heeft een leaseauto dus de verzekering maakt niets uit en hij nam gisteren ook gelijk de schuld aan, hij had me gewoon helemaal niet gezien en hoorde me ineens achter 'm langs schuiven, toen stopte hij maar.
 
De politie is er wel bijgeweest maar heeft niets genoteerd! Ik heb alle gegevens van die vent en als ie moeilijk gaat doen schakel ik de rechtsbijstand in, daar ben ik voor verzekerd. Maar ik verwacht geen problemen, hij heeft een leaseauto dus de verzekering maakt niets uit en hij nam gisteren ook gelijk de schuld aan, hij had me gewoon helemaal niet gezien en hoorde me ineens achter 'm langs schuiven, toen stopte hij maar.

Nou ik heb een soortgelijke ongeval gehad. Ik kwam er minder goed vanaf. Brak vorig jaar mijn rug door zo'n !$#@%@!#%..... Ik voel de pijn nu nog! Je moet je zowiezo beroepen op je rechtsbijstand. (daar betaal je toch voor?) Schuld nemen is 1. Schuld tekenen is 2. Jouw claim is 3. Als die eerste twee geen probleem vormt, concentreer je dan op punt 3.

Denk bij de schade niet alleen aan de materiele schade van je motor, er komt nog veel meer bij kijken. Laat je Informeren bij je rechtsbijstand over immateriele schade. EN SMARTGELD !!!!! fysieke en emotionele pijn etc etc etc

Als je nog vragen hebt, kan je me ook mailen....

Bike80
 
Terug
Bovenaan Onderaan